درآمد بالا با فعال شدن در محدوده نشانیهای اسنپمارکت تهران
درخواستهای اسنپمارکت چیست و چطور باید آنها را انجام داد؟
اسنپمارکت یکی از سرویسهای اسنپ است که امکان سفارش کالاهای سوپرمارکتی را به صورت آنلاین برای کاربران اسنپ فراهم میکند. اسنپمارکت، بیش از ۵۰۰۰ کالای متنوع در دستهبندیهای گوناگون شامل لبنیات، خواربار، میوه و سبزیجات تازه، مواد پروتئینی، نان و شیرینی و محصولات آرایشی و بهداشتی … را به صورت آنلاین عرضه میکند.
درخواستهای اسنپمارکت، با رنگ آبی و با برچسب «اسنپمارکت» در اپلیکیشن نمایش داده میشوند.
مزایای فعالیت در سرویس اسنپمارکت
- درآمد میلیونی هفتگی با انجام سفارشات اسنپ مارکت
- تسویه حساب به صورت روزانه
- امکان فعالیت به صورت پارهوقت و تماموقت
- تعداد بالای سفارشات و عدم انتظار برای دریافت سرویس
- تعدد شعب در مناطق مختلف و فعالیت در منطقه دلخواه خود
- بهرهمندی از تسهیلات و خدمات رفاهی، آموزشی باشگاه رانندگان و موتورسواران اسنپ
این سفارشات به صورت چند مقصده برای شما ارسال خواهد شد و فعالیت در این سرویس، منجر به افزایش درآمد شما عزیزان خواهد شد.
درخواستهای اسنپ مارکت برای مدت محدود معافیت از پرداخت کمیسیون است و تمامی هزینه سفر به حساب راننده واریز می شود.
نشانیهای شعب اسنپمارکت تهران
- شعبه (غرب و شرق) صبا
میدان حر، خیابان کارگرجنوبی، صبا مال مسیریابی
ساعات کاری : ۱۰ تا ۲۳
- شعب (غرب) هایپراستار گمرک ارم ۲
تهرانسر، بلوار خلیج، خیابان پیروزی، خیابان نیک پسندی ، منطقه غیر گمرکی، سوله اول – اسنپ مارکت مسیریابی
ساعات کاری : ۱۰ تا ۲۲
- شعبه (شرق) تیراژه۲ (مدنی)
اتوبان امام علی، خروجی مدنی، جنب مترو مدنی مسیریابی
ساعات کاری : ۱۰ تا ۲۳
- شعبه (غرب) باکری
کوی ارم، بزرگراه باکری، کوی ارم مسیریابی
ساعات کاری : ۹ تا ۲۳
- شعبه باکری ۲ (حکیمیه)
انتهای اتوبان زین الدین(شرق به غرب)، خروجی احسان (اتحاد)، انبار جهاد کشاورزی، سوله ۲۳، هایپر استار مسیریابی
ساعات کاری : ۹ تا ۲۲
قوانین مهم برای افزایش درآمد
- هنگام قبول درخواستهای اسنپمارکت، باید اقلام دریافتی را در زمان تحویل کالا، بررسی کنید و از سلامت آنها مطمئن شوید.
- حتما باید سفارش را جلوی در واحد، به مشتری تحویل دهید.
- هنگام ارسال بستهها نهایت دقت را داشته باشید تا به سفارش آسیبی وارد نشود.
- ثبت به موقع و به ترتیب مراحل سفر الزامی است و عدم رعایت آن تخلف محسوب میشود.
- از تجمع و برهم زدن نظم در شعب هایپراستار خودداری کنید.
- در صورت عدم حضور مشتری با ایشان تماس گرفته و حضور خود را اطلاع دهید. در صورتی که مشتری در دسترس نباشد با پشتیبانی تماس بگیرید.
- در صورت بروز هرگونه مشکلی با پشتیبانی ۰۲۱۹۶۶۴۲۲۲۲ تماس بگیرید و از هرگونه بحث با مشتری یا کارکنان مجموعه پرهیز کنید.
- از هرگونه ارتباط با مشتری پس از پایان سفر به هر روش (پیامک، تماس تلفنی، شبکههای اجتماعی و…) پرهیز کنید.