⚡کاربران راننده اسنپ برای استفاده از خدمات مالی مانند تسویه حساب روزانه و دریافت سهمیه بنزین نیازمند تکمیل اطلاعات مالی هستند.⚡
اما چگونه باید اطلاعات کارت بانکی را تغییر دهید؟????
????لمس گزینه «موجودی»
در این قسمت می‌توانید اطلاعات کارت بانکی خود را تغییر دهید.????

برای تغییر شماره شبا:????
✨لمس گزینه «ویرایش شماره شبا»
✨ثبت شماره شبا جدید بدون IR
✨دریافت لینک ارسال شده و تایید آن

برای تغییر شماره کارت:????
????انتخاب گزینه «ویرایش شماره کارت»
????لمس دکمه «ویرایش»
????ثبت شماره کارت جدید

نکته مهم:????
کارت بانکی و شماره شبای وارد شده حتما باید به نام کاربر راننده باشد و مطابقت نام و نام خانوادگی با اطلاعات بانکی کاربر راننده الزامی است.✅

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱,۹۷۲ دیدگاه)

  1. سلام مشکل من این است که برای ثبت شماره شبا، پیامک حاوی لینک تایید در سه دقیقه تعیین شده برایم به هیچ وجه ارسال نمیشود، بار ها تلاش کردم اما پیامک تایید شماره شبا ارسال نمیشود، چه کار باید بکنم؟

    1. سعید عزیز به نظر میرسد پیام های تبلیغاتی شماره همراه شما غیر فعال می باشد که به همین دلیل پیام را دریافت نمیکنید. شما میتوانید از پشتیبانی شماره همراهتان پیگیری نمایید. همچنین قسمت هرزنامه پیام هایتان را بررسی نمایید.

  2. سلام، باتشکر از پشتیبانی اسنپ.مشکل من این است که برای وارد کردن شماره‌ شبا لینک پیامک برای گوشی من نمی آید. باتشکر

    1. سید علی عزیز به نظر میرسد پیام های تبلیغاتی شماره همراه شما غیر فعال می باشد که به همین دلیل پیام را دریافت نمیکنید. شما میتوانید از پشتیبانی شماره همراهتان پیگیری نمایید. همچنین قسمت هرزنامه پیام هایتان را بررسی نمایید.

  3. سلام
    من کارت بانکیم بنام همسرم هست و شماره شبا ثبت نمیشه،،،،تمام سفرهای واریز به حساب داخلی اسنپ شده ،چه باید بکنم؟

    1. جهانگیر عزیز کارت بانکی و شماره شبای وارد شده حتما باید به نام خود کاربر راننده باشد و مطابقت نام و نام‌خانوادگی با اطلاعات بانکی کاربر راننده الزامی است.

  4. سلام اطلاعات شبا کارتم رو وارد میکنم به صورت کامل اما لینک واسه من پیامک نمیشه که روش کلیک کنم
    لطفاً راهنمایی کنین!

    1. آرمان عزیز به نظر میرسد پیام های تبلیغاتی شماره همراه شما غیر فعال می باشد که به همین دلیل پیام را دریافت نمیکنید. شما میتوانید از پشتیبانی شماره همراهتان پیگیری نمایید. همچنین قسمت هرزنامه پیام هایتان را بررسی نمایید. لازم به ذکر است کارت بانکی و شماره شبای وارد شده حتما باید به نام خود کاربر راننده باشد و مطابقت نام و نام‌خانوادگی با اطلاعات بانکی کاربر راننده الزامی است.

  5. سلام.
    من شماره شبارو واردمیکنم به نام خدمم هست حساب بانکیم ولی لینک پیامک نمیشه برام خیلی امتحان کردم ولی چیزی برام پیامک نمیشه شماره کارتو واردکردم مشکلی نداشت ولی شماره شباروکه میزنم لینک برام پیامک نمیشه..
    ممنون میشم راهنماییم کنید..باتشکر

    1. محمد عزیز عزیز به نظر میرسد پیام های تبلیغاتی شماره همراه شما غیر فعال می باشد که به همین دلیل پیام را دریافت نمیکنید همچنین قسمت هرزنامه پیام هایتان را بررسی نمایید.

    1. ابراهیم عزیزکارت بانکی و شماره شبای وارد شده حتما باید به نام خود کاربر راننده باشد و مطابقت نام و نام‌خانوادگی با اطلاعات بانکی کاربر راننده الزامی است.

    1. محمد حسن عزیز برای تغییر شماره کارت، مراحل گفته‌شده را طی کرده و این بار گزینه «ویرایش شماره کارت» را انتخاب کنید.با زدن روی دکمه «ویرایش»، شماره کارت را تغییر داده و دکمه «ثبت» را لمس کنید. توجه داشته باشید شماره کارت وارد شده حتما باید به نام خودتان باشد.

    1. محمد حسن عزیز برای تغییر شماره کارت، مراحل گفته‌شده را طی کرده و این بار گزینه «ویرایش شماره کارت» را انتخاب کنید.با زدن روی دکمه «ویرایش»، شماره کارت را تغییر داده و دکمه «ثبت» را لمس کنید. توجه داشته باشید شماره کارت وارد شده حتما باید به نام خودتان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00