⚡کاربران راننده اسنپ برای استفاده از خدمات مالی مانند تسویه حساب روزانه و دریافت سهمیه بنزین نیازمند تکمیل اطلاعات مالی هستند.⚡
اما چگونه باید اطلاعات کارت بانکی را تغییر دهید؟????
????لمس گزینه «موجودی»
در این قسمت می‌توانید اطلاعات کارت بانکی خود را تغییر دهید.????

برای تغییر شماره شبا:????
✨لمس گزینه «ویرایش شماره شبا»
✨ثبت شماره شبا جدید بدون IR
✨دریافت لینک ارسال شده و تایید آن

برای تغییر شماره کارت:????
????انتخاب گزینه «ویرایش شماره کارت»
????لمس دکمه «ویرایش»
????ثبت شماره کارت جدید

نکته مهم:????
کارت بانکی و شماره شبای وارد شده حتما باید به نام کاربر راننده باشد و مطابقت نام و نام خانوادگی با اطلاعات بانکی کاربر راننده الزامی است.✅

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱,۹۹۸ دیدگاه)

    1. ابراهیم عزیز در صفحه اصلی اپلیکیشن راننده، روی گزینه «موجودی» بزنید و وارد صفحه تراکنش‌ها شوید و در صفحه‌ای که باز می‌شود از گوشه بالا سمت چپ روی گزینه «ویرایش شماره شبا» بزنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود، گزینه ویرایش را انتخاب کنید و شماره شبای‌تان را بدون IR وارد کرده و دکمه «ثبت» را بزنید.پس از لمس دکمه «ثبت»، پیامکی حاوی لینک تأیید برای شما ارسال می‌شود، لینک را باز کرده و روی دکمه «تأیید» بزنید.کارت بانکی و شماره شبای وارد شده حتما باید به نام خود کاربر راننده باشد و مطابقت نام و نام‌خانوادگی با اطلاعات بانکی کاربر راننده الزامی است.

    1. زهرا عزیز دوست عزیز در صفحه اصلی اپلیکیشن راننده، روی گزینه موجودی بزنید و وارد صفحه تراکنشها شوید و در صفحه ای که باز میشود از گوشه بالا سمت چپ گزینه ویرایش شماره کارت را انتخاب سپس دکمه ویرایش را لمس نمایید و شماره کارت جدید را ثبت کنید.
      نکته مهم: کارت بانکی و شماره شبای وارد شده حتما باید به نام کاربر راننده باشد و مطابقت نام و نام خانوادگی با اطلاعات بانکی کاربر راننده الزامی است.

    1. امیر مهدی عزیز به نظر میرسد پیام های تبلیغاتی شماره همراه شما غیر فعال می باشد که به همین دلیل پیام را دریافت نمیکنید. شما میتوانید از پشتیبانی شماره همراهتان پیگیری نمایید. همچنین قسمت هرزنامه پیام هایتان را بررسی نمایید.

    1. شهرام عزیز کاربر عزیز به نظر میرسد پیام های تبلیغاتی شماره همراه شما غیر فعال می باشد که به همین دلیل پیام را دریافت نمیکنید. شما میتوانید از پشتیبانی شماره همراهتان پیگیری نمایید. همچنین قسمت هرزنامه پیام هایتان را بررسی نمایید.

  1. سلام خسته نباشید من شماره شبا شماره کارت ثبت کردم ولی پولی بحساب من نمیاد هرچی هم پیگیری میکنم ولی بازم شما پیکیری نمیکنید

    1. سعید عزیز برای استفاده از امکان تسویه حساب روزانه اسنپ، حتی در روزهای تعطیل باید شماره شبای یکی از بانکهای طرف قرارداد با اسنپ را در اپلیکیشن ثبت کرده باشید. به دلیل شرایط بانک ها در انتقال توسط شماره شبا مبلغ تسویه شده حتما تا ساعت ۴ بعد از ظهر به حساب افراد واریز میگردد. در لینک زیر راهنمای ثبت شماره شبا و کارت را مطالعه نمایید:
      https://club.snapp.ir/video/sheba-and-card-number/

  2. خیلی برنامه خوب وعالی هست و یک سری جوان در این زندگی بی درامد در حال کار کردن هستن

  3. خیلی برنامه خوب وعالی هست و یک سری جوان در این زندگی بی درامد در حال کار کردن هستن

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00