⚡کاربران راننده اسنپ برای استفاده از خدمات مالی مانند تسویه حساب روزانه و دریافت سهمیه بنزین نیازمند تکمیل اطلاعات مالی هستند.⚡
اما چگونه باید اطلاعات کارت بانکی را تغییر دهید؟????
????لمس گزینه «موجودی»
در این قسمت می‌توانید اطلاعات کارت بانکی خود را تغییر دهید.????

برای تغییر شماره شبا:????
✨لمس گزینه «ویرایش شماره شبا»
✨ثبت شماره شبا جدید بدون IR
✨دریافت لینک ارسال شده و تایید آن

برای تغییر شماره کارت:????
????انتخاب گزینه «ویرایش شماره کارت»
????لمس دکمه «ویرایش»
????ثبت شماره کارت جدید

نکته مهم:????
کارت بانکی و شماره شبای وارد شده حتما باید به نام کاربر راننده باشد و مطابقت نام و نام خانوادگی با اطلاعات بانکی کاربر راننده الزامی است.✅

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱,۹۳۶ دیدگاه)

    1. کاربر عزیز پیام های تبلیغاتی شماره همراه شما غیر فعال می باشد که به همین دلیل پیام را دریافت نمیکنید. شما میتوانید از پشتیبانی شماره همراهتان پیگیری نمایید. همچنین قسمت هرزنامه پیام هایتان را بررسی نمایید

    1. کاربر عزیز پیام های تبلیغاتی شماره همراه شما غیر فعال می باشد که به همین دلیل پیام را دریافت نمیکنید. شما میتوانید از پشتیبانی شماره همراهتان پیگیری نمایید. همچنین قسمت هرزنامه پیام هایتان را بررسی نمایید

    1. کاربر عزیز لطفا لینک زیر را جهت آشنایی کامل با تسویه حساب در لحظه مطالعه نمایید: https://club.snapp.ir/drivers-training/instant-cashout/
      در نظر داشته باشید بانک‌های طرف قرارداد: ملی، سپه، پاسارگاد، شهر، صادرات، سامان، ملت، پارسیان، آینده، کشاورزی،رفاه، رسالت

    1. کاربر عزیز لطفا لینک زیر را جهت آشنایی کامل با تسویه حساب در لحظه مطالعه نمایید: https://club.snapp.ir/drivers-training/instant-cashout/
      در نظر داشته باشید بانک‌های طرف قرارداد: ملی، سپه، پاسارگاد، شهر، صادرات، سامان، ملت، پارسیان، آینده، کشاورزی،رفاه، رسالت

  1. سلام ،شماره شبا رو ثبت کردم ،پیام وارد شدن به داخل لینک هم اومده ،وارد شدم تایید کردم ،ولی وقتی تسویه در لحظه رو انتخاب میکنم میگه شبا اشتباه است.لطفا راهنمایی کنید.

    1. دوست عزیز در نظر داشته باشید شرایط استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» به شرح زیر است:
      •وارد کردن شماره شبا بانک‌های طرف قرارداد با اسنپ برای تسویه در لحظه
      بانک‌های طرف قرارداد: ملی، سپه، پاسارگاد، شهر، صادرات، سامان، ملت، پارسیان، آینده، کشاورزی،رفاه، رسالت

  2. سلام ،شماره شبا رو ثبت کردم ،پیام وارد شدن به داخل لینک هم اومده ،وارد شدم تایید کردم ،ولی وقتی تسویه در لحظه رو انتخاب میکنم میگه شبا اشتباه است.لطفا راهنمایی کنید.

    1. دوست عزیز در نظر داشته باشید شرایط استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» به شرح زیر است:
      •وارد کردن شماره شبا بانک‌های طرف قرارداد با اسنپ برای تسویه در لحظه
      بانک‌های طرف قرارداد: ملی، سپه، پاسارگاد، شهر، صادرات، سامان، ملت، پارسیان، آینده، کشاورزی،رفاه، رسالت

  3. من گوشیم راعوض کردم آیا شماره شبا باشماره کارت بفرستم باهمان قبلی وجود دارد

    1. دوست عزیز شماره شبا قبلی در حساب کاربری شما ثبت شده است. با مراجعه به قسمت مالی اپلیکیشن رانندگان می توانید شماره شبا خود را مشاهده نمایید.

  4. من گوشیم راعوض کردم آیا شماره شبا باشماره کارت بفرستم باهمان قبلی وجود دارد

    1. دوست عزیز شماره شبا قبلی در حساب کاربری شما ثبت شده است. با مراجعه به قسمت مالی اپلیکیشن رانندگان می توانید شماره شبا خود را مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00