⚡کاربران راننده اسنپ برای استفاده از خدمات مالی مانند تسویه حساب روزانه و دریافت سهمیه بنزین نیازمند تکمیل اطلاعات مالی هستند.⚡
اما چگونه باید اطلاعات کارت بانکی را تغییر دهید؟????
????لمس گزینه «موجودی»
در این قسمت می‌توانید اطلاعات کارت بانکی خود را تغییر دهید.????

برای تغییر شماره شبا:????
✨لمس گزینه «ویرایش شماره شبا»
✨ثبت شماره شبا جدید بدون IR
✨دریافت لینک ارسال شده و تایید آن

برای تغییر شماره کارت:????
????انتخاب گزینه «ویرایش شماره کارت»
????لمس دکمه «ویرایش»
????ثبت شماره کارت جدید

نکته مهم:????
کارت بانکی و شماره شبای وارد شده حتما باید به نام کاربر راننده باشد و مطابقت نام و نام خانوادگی با اطلاعات بانکی کاربر راننده الزامی است.✅

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱,۹۳۶ دیدگاه)

  1. باسلام وخسته نباشید
    شماره شبا روبا مشخصات اسم بانک که رو که وارد میکنم از طریق پیامک لینک برام ارسال میشه برا تایید این کار باید وارد لینک بشم که متاسفانه روش کلیک میکنم لینک برام باز نمیشه خطای خارجی میده لطفاً راهنمایی کنین

    1. با سلام کاربر عزیز برای رفع مشکل خود از قسمت تنظیمات مرورگر تلفن همراهتان دسترسی لازم را برای لینک مورد نظر تایید نمایید.

  2. باسلام وخسته نباشید
    شماره شبا روبا مشخصات اسم بانک که رو که وارد میکنم از طریق پیامک لینک برام ارسال میشه برا تایید این کار باید وارد لینک بشم که متاسفانه روش کلیک میکنم لینک برام باز نمیشه خطای خارجی میده لطفاً راهنمایی کنین

    1. با سلام کاربر عزیز برای رفع مشکل خود از قسمت تنظیمات مرورگر تلفن همراهتان دسترسی لازم را برای لینک مورد نظر تایید نمایید.

    1. کاربر عزیز پیام های تبلیغاتی شماره همراه شما غیر فعال می باشد که به همین دلیل پیام را دریافت نمیکنید. شما میتوانید از پشتیبانی شماره همراهتان پیگیری نمایید. همچنین قسمت هرزنامه پیام هایتان را بررسی نمایید

    1. کاربر عزیز پیام های تبلیغاتی شماره همراه شما غیر فعال می باشد که به همین دلیل پیام را دریافت نمیکنید. شما میتوانید از پشتیبانی شماره همراهتان پیگیری نمایید. همچنین قسمت هرزنامه پیام هایتان را بررسی نمایید

    1. کاربر عزیز پیام های تبلیغاتی شماره همراه شما غیر فعال می باشد که به همین دلیل پیام را دریافت نمیکنید. شما میتوانید از پشتیبانی شماره همراهتان پیگیری نمایید. همچنین قسمت هرزنامه پیام هایتان را بررسی نمایید

    1. کاربر عزیز پیام های تبلیغاتی شماره همراه شما غیر فعال می باشد که به همین دلیل پیام را دریافت نمیکنید. شما میتوانید از پشتیبانی شماره همراهتان پیگیری نمایید. همچنین قسمت هرزنامه پیام هایتان را بررسی نمایید

  3. سلام وقت بخیر اسنپ زیر نظر چه بانک هایی مورد تایید است من الان بانک سپه رو اعلام کردم تایید نمیکنه

    1. دوست عزیز شما میتوانید هرکدام از حساب های بانکی مورد نظرتان را وارد نمایید. فقط جهت تسویه در لحظه به وارد کردن شماره شبا بانک‌های طرف قرارداد با اسنپ نیاز است.
      بانک‌های طرف قرارداد: ملی، سپه، پاسارگاد، شهر، صادرات، سامان، ملت، پارسیان، آینده، کشاورزی،رفاه، رسالت

  4. سلام وقت بخیر اسنپ زیر نظر چه بانک هایی مورد تایید است من الان بانک سپه رو اعلام کردم تایید نمیکنه

    1. دوست عزیز شما میتوانید هرکدام از حساب های بانکی مورد نظرتان را وارد نمایید. فقط جهت تسویه در لحظه به وارد کردن شماره شبا بانک‌های طرف قرارداد با اسنپ نیاز است.
      بانک‌های طرف قرارداد: ملی، سپه، پاسارگاد، شهر، صادرات، سامان، ملت، پارسیان، آینده، کشاورزی،رفاه، رسالت

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00