⚡کاربران راننده اسنپ برای استفاده از خدمات مالی مانند تسویه حساب روزانه و دریافت سهمیه بنزین نیازمند تکمیل اطلاعات مالی هستند.⚡
اما چگونه باید اطلاعات کارت بانکی را تغییر دهید؟????
????لمس گزینه «موجودی»
در این قسمت می‌توانید اطلاعات کارت بانکی خود را تغییر دهید.????

برای تغییر شماره شبا:????
✨لمس گزینه «ویرایش شماره شبا»
✨ثبت شماره شبا جدید بدون IR
✨دریافت لینک ارسال شده و تایید آن

برای تغییر شماره کارت:????
????انتخاب گزینه «ویرایش شماره کارت»
????لمس دکمه «ویرایش»
????ثبت شماره کارت جدید

نکته مهم:????
کارت بانکی و شماره شبای وارد شده حتما باید به نام کاربر راننده باشد و مطابقت نام و نام خانوادگی با اطلاعات بانکی کاربر راننده الزامی است.✅

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱,۹۳۶ دیدگاه)

    1. سهراب عزیز پیام های تبلیغاتی شماره همراه شما غیر فعال می باشد که به همین دلیل پیام را دریافت نمیکنید. شما میتوانید از پشتیبانی شماره همراهتان پیگیری نمایید. همچنین در تمامی مراحل لطفا از مرورگر کروم استفاده کنید. توجه داشته باشید حتما مرورگرتان به روز رسانی شده باشد و پنجره های اضافی را ببندید.

    1. سهراب عزیز پیام های تبلیغاتی شماره همراه شما غیر فعال می باشد که به همین دلیل پیام را دریافت نمیکنید. شما میتوانید از پشتیبانی شماره همراهتان پیگیری نمایید. همچنین در تمامی مراحل لطفا از مرورگر کروم استفاده کنید. توجه داشته باشید حتما مرورگرتان به روز رسانی شده باشد و پنجره های اضافی را ببندید.

    1. سهراب کاربر عزیز پیام های تبلیغاتی شماره همراه شما غیر فعال می باشد که به همین دلیل پیام را دریافت نمیکنید. شما میتوانید از پشتیبانی شماره همراهتان پیگیری نمایید. همچنین قسمت هرزنامه پیام هایتان را بررسی نمایید.

    1. سهراب کاربر عزیز پیام های تبلیغاتی شماره همراه شما غیر فعال می باشد که به همین دلیل پیام را دریافت نمیکنید. شما میتوانید از پشتیبانی شماره همراهتان پیگیری نمایید. همچنین قسمت هرزنامه پیام هایتان را بررسی نمایید.

  1. سلام شماره شبا وشماره کارت بانک کارافرین راواردکردم پیام تایدشدی اسنمپ هم برام ارسال شده وبندهم تاییدش کردم الان میگه طرف قراردادم بابانک موردنظرامکان پذیرنمیباشه لطفا راهنمای کنید

    1. سلام کاربر محترم شما شماره شبا هر بانکی را میتوانید ثبت کنید و تسویه با شما بصورت روزانه انجام میشود، تعدادی از بانک ها تسویه در لحظه را نیز پشتیبانی میکنند، در صورتیکه بانک ثبت شده تسویه در لحظه را پشتیبانی نکند به شما پیغام داده میشود.

  2. سلام شماره شبا وشماره کارت بانک کارافرین راواردکردم پیام تایدشدی اسنمپ هم برام ارسال شده وبندهم تاییدش کردم الان میگه طرف قراردادم بابانک موردنظرامکان پذیرنمیباشه لطفا راهنمای کنید

    1. سلام کاربر محترم شما شماره شبا هر بانکی را میتوانید ثبت کنید و تسویه با شما بصورت روزانه انجام میشود، تعدادی از بانک ها تسویه در لحظه را نیز پشتیبانی میکنند، در صورتیکه بانک ثبت شده تسویه در لحظه را پشتیبانی نکند به شما پیغام داده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00