????فروش ویژه شب عید اسنپ‌کارفیکس با تخفیف‌های ویژه شروع شده است. هم‌اکنون می‌توانید پیش از شروع بهار با استفاده از خدمات و محصولات موجود در سایت اسنپ‌کارفیکس خودروی خود را نونوار کنید.

✳️شما کاربران راننده عزیز تا ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ فرصت دارید هر آنچه برای خودرو نیاز دارید مثل لنت خودرو، انواع باتری، روغن موتور، و کارواش را با قیمت عالی تهیه کنید.

????برای مشاهده تخفیف‌های ویژه شهرتان کافی است وارد سایت اسنپ‌کارفیکس شوید و استان محل فعالیت خود را انتخاب کنید.
https://n.snpp.link/r/Carfix1

همچنین با استفاده از گزینه«اسنپ‌کارفیکس» در اپلیکیشن رانندگان اسنپ هم میتوانید به این خدمات دسترسی داشته باشید.

◀️ موجودی محصولات محدود است، پس خرید خود را به لحظه آخر موکول نکنید!

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱۱۸ دیدگاه)

  1. سلام. ۲۲ دیماه روغن خرید کردم برای روز ۲۳ ام ساعت ۱۵ تا ۲۰ وقتی مراجعه کردم روغن نداشت بعد از ۲۰ روز پیگیری و بازهم عدم ارسال روغن به مرکز متاسفانه ۵ درصد من جریمه شدم و مابقی مبلغ به کیف پول واریز شد. حال، من دیگه قصد خرید ندارم ولی همکارای شما میگن باید حتما خرید انجام بشه و ۵ درصدهم برنگشته. این چه قانونیه که کم کاری ازطرف شماباشه و کاربر رو جریمه میکنید. از طرفی هم به زور میگید خرید کنید!!!
    نمیدونم چه جوابی دارید به کاربرها بدید؟!!!

  2. سلام. ۲۲ دیماه روغن خرید کردم برای روز ۲۳ ام ساعت ۱۵ تا ۲۰ وقتی مراجعه کردم روغن نداشت بعد از ۲۰ روز پیگیری و بازهم عدم ارسال روغن به مرکز متاسفانه ۵ درصد من جریمه شدم و مابقی مبلغ به کیف پول واریز شد. حال، من دیگه قصد خرید ندارم ولی همکارای شما میگن باید حتما خرید انجام بشه و ۵ درصدهم برنگشته. این چه قانونیه که کم کاری ازطرف شماباشه و کاربر رو جریمه میکنید. از طرفی هم به زور میگید خرید کنید!!!
    نمیدونم چه جوابی دارید به کاربرها بدید؟!!!

  3. سلام
    اسنپ کارفیکس بدون هیچ اعلام و اطلاع رسانی اکانت منو بسته و پاسخگو هم نیست و پولی که داخل اکانت بوده هم مسترد نکرده‌.. چندین بار با پشتیبانی تماس گرفتم فقط میگن پیگیری می‌کنیم الان ۳ ماهه دارن پیگیری می‌کنن قصد دارم شکایت کنم هم بابت تضییع حقوقم بعنوان راننده اسنپ که کارفیکس مکلفه خدمات بده و هم باقی مانده شارژ حسابم که به جیب زدن…

  4. سلام
    اسنپ کارفیکس بدون هیچ اعلام و اطلاع رسانی اکانت منو بسته و پاسخگو هم نیست و پولی که داخل اکانت بوده هم مسترد نکرده‌.. چندین بار با پشتیبانی تماس گرفتم فقط میگن پیگیری می‌کنیم الان ۳ ماهه دارن پیگیری می‌کنن قصد دارم شکایت کنم هم بابت تضییع حقوقم بعنوان راننده اسنپ که کارفیکس مکلفه خدمات بده و هم باقی مانده شارژ حسابم که به جیب زدن…

  5. سلام
    واقعا متاسفم برای دست اندرکاران اسنپ که برای خدمات دهی شرکت کارفیکس رو انتخاب کردن چون بیش از یکماه هست که تماس میگیرم با اسنپ میگه مربوط به ما نیست و اسنپ کانفیکر هم تماس میگیرم و همه کاربرها میگن پیگیری میکنیم و ثبت شد و… ولی حل نمیشه
    برای خرید تا قسمت انتقال به بانک میاد ولی بعدش خطای ۱۲۶۴ ثبت میشه ومیگن شما استفاده از اعتبار دارید که نداشتم اول ۱۵۰۰۰ تومان بوده حالا کردنش ۶۰۰۰۰ تومان اگر شما فهمیدین به من هم بگین از کجا اومده
    بیشتر از اینها هزینه تماس دادم ولی حل نمیشه تازه حاضر شدم پرداخت کنم ولی حل نمیشه. هرچند بار تماس گرفتم که با مدیریت یا مسئولش صحبت کنم که بگم مجموعه شما چرا کارآمد نیست ولی تا الان وصل نکردن گفتن خودمون تماس میگیریم.
    امیدوارم یک نفر پیدا بشه و پاسخگو باشه

  6. سلام
    واقعا متاسفم برای دست اندرکاران اسنپ که برای خدمات دهی شرکت کارفیکس رو انتخاب کردن چون بیش از یکماه هست که تماس میگیرم با اسنپ میگه مربوط به ما نیست و اسنپ کانفیکر هم تماس میگیرم و همه کاربرها میگن پیگیری میکنیم و ثبت شد و… ولی حل نمیشه
    برای خرید تا قسمت انتقال به بانک میاد ولی بعدش خطای ۱۲۶۴ ثبت میشه ومیگن شما استفاده از اعتبار دارید که نداشتم اول ۱۵۰۰۰ تومان بوده حالا کردنش ۶۰۰۰۰ تومان اگر شما فهمیدین به من هم بگین از کجا اومده
    بیشتر از اینها هزینه تماس دادم ولی حل نمیشه تازه حاضر شدم پرداخت کنم ولی حل نمیشه. هرچند بار تماس گرفتم که با مدیریت یا مسئولش صحبت کنم که بگم مجموعه شما چرا کارآمد نیست ولی تا الان وصل نکردن گفتن خودمون تماس میگیریم.
    امیدوارم یک نفر پیدا بشه و پاسخگو باشه

  7. سلام خدمات واس محصولات ایران‌خودرو زیاده ولی واسه سایپا مثل تیبا و….خیلی کمه
    مخصوصا لاستیک
    آیا زمان مشخصی برای فروش لاستیک دارید یا باید همیشه پیگیر باشیم؟؟

  8. سلام خدمات واس محصولات ایران‌خودرو زیاده ولی واسه سایپا مثل تیبا و….خیلی کمه
    مخصوصا لاستیک
    آیا زمان مشخصی برای فروش لاستیک دارید یا باید همیشه پیگیر باشیم؟؟

  9. سلام صادق جان، همکاران ما پیگیر مشکل شما بودن و اعلام کردن که ضدیخ به دست شما رسید.
    اگر مورد دیگری بود حتما اطلاع بدید.

  10. سلام صادق جان، همکاران ما پیگیر مشکل شما بودن و اعلام کردن که ضدیخ به دست شما رسید.
    اگر مورد دیگری بود حتما اطلاع بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00