تبدیل شدن به کاربر راننده حرفهای اسنپباکس، نیازمند رعایت قوانین ناوگان است. رعایت این موارد موجب میشود کاربر راننده درآمد بالاتری داشته باشد. دلیل دیگر اهمیت قوانین، ایجاد آرامش حین فعالیت است. چرا که تخطی از خطوط قرمز اسنپ منجر به مسدود شدن حساب کاربری و در مواردی قطع همکاری خواهد شد. در این مطلب در مورد قوانینی صحبت میکنیم که با رعایت آنها، میتوانید تجربه فعالیت خوشایندی داشته باشید و درآمد بالاتری کسب کنید.
ویژگیهای حرفهایها
وقتشناسی و تعهد از جمله مهمترین ویژگیهای افراد حرفهای در هر شغلی است. فعالیت در ناوگان اسنپباکس نیز به دلیل اینکه عموم مشتریان بر اساس خدمات ارائه شده برنامهریزی میکنند نیازمند توجه زیادی است در ادامه چند ویژگی حرفهایها را با هم مرور میکنیم. در ضمن توجه داشته باشید عدم رعایت هرکدام از این موارد منجر به مسدود شدن موقت یا دائم حسابکاربری راننده خواهد شد:
- حتما خودتان شخصا و بهموقع در محل بارگیری حاضر شوید.
- باری که حمل میکنید امانت مشتریان به شماست. امانتدار باشید و بار را صحیح و سالم به مقصد برسانید.
- در تمام مراحل انجام سفر از لحظه دریافت درخواست تا پایان، با صداقت با مشتریان تعامل داشته باشید.
- در صورت بروز مشکل شخصا مداخله نکنید و حتما با مرکز پشتیبانی اسنپباکس در تماس باشید.
ثبت بهموقع مراحل سفر
ثبت بهموقع مراحل سفر از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ است و در صورت بروز مشکل در هر مرحله از سفر، کارشناسان پشتیبانی اسنپباکس میتوانند مساله را با سرعت بهتری پیگیری و رفع کنند.
ترتیب مراحل سفر در سفرهای سرویس اسبابکشی اسنپباکس به صورت زیر است:
- مشاهده درخواستهای سفر و جزئیات آن روی صفحه اپلیکیشن
- لمس گزینه «شروع درخواست» یک ساعت و نیم قبل از انجام سفر
- لمس گزینه «به مبدا رسیدم» پس از رسیدن به مبدا
- لمس گزینه «بسته را تحویل گرفتم» پس از بارگیری و دریافت مرسوله
- لمس گزینه «رسیدم به مقصد» پس از حضور در مقصد
- لمس گزینه «بار را تحویل دادم»، بعد از خالی کردن بار در مقصد و تحویل بار به مشتری
- گرفتن امضا از مشتری
نکتههای مهم برای پیشگیری از مشکل
کاربران راننده خودروهای سنگین برای جابهجایی بار و اثاث میدانند که باید به تعداد کارگران مورد نیاز مشتریان که در اپلیکیشن به آن اشاره شده است توجه کنند. این تعداد با توجه به میزان بار از سوی مشتری درخواست داده میشود. عدم توجه به این موضوع میتواند عواقبی را به دنبال داشته باشد.
- اگر تعداد کارگر همراه شما منطبق با درخواست مشتری در اپلیکیشن نباشد، هزینه ساعات اضافی برایتان در نظر گرفته نمیشود.
- همچنین اگر بدون هماهنگی با مرکز تماس، بیش از تعداد درخواست شده کارگر با خود به مبدا ببرید، هزینه کارگر اضافه به شما تعلق نمیگیرد.
- از دیگر ویژگیهای کاربران حرفهای عدم درخواست مبلغ بیشتر از چیزی است که در اپلیکیشن به عنوان کرایه درج شده است. در صورتی که لازم باشد بازنگری در هزینه انجام شود، حتما با پشتیبانی تماس بگیرید.
- در صورتی که تیم باربری در طول سفر به مرسولات خسارت وارد کند، باید بلافاصله به پشتیبانی اطلاع دهید و هزینه را بعد از اعلام پشتیبانی به مشتری پرداخت کنید. در صورتی که خسارت وارده به دلیل بستهبندی نامناسب مشتری باشد، خسارت بر عهده ی کاربر مشتری است.
مواردی که باید با پشتیبانی تماس بگیرید
اپلیکیشن اسنپباکس حلقهای برای اتصال کاربران درخواستکننده به کاربران راننده است بنابراین در بسیاری از موارد شما کاربران راننده نیازی به مذاکره با مسافران و درخواستکنندگان نخواهید داشت. برخی از مهمترین مواردی را که حتما باید با پشتیبانی مطرح کنید را در ادامه مرور میکنیم.
شماره تماس پشتیبانی
- تماس با مشتریان پس از پایان سفر، خلاف قوانین اسنپباکس است. در صورت تماس مشتری با شما برای جابهجایی مجدد بار حتما با مرکز پشتیبانی تماس بگیرید.
- در صورتی که مشتری رفتار مناسبی با شما نداشت از مشاجره و مداخله شخصی پرهیز کرده و با پشتیبانی اسنپباکس تماس بگیرید.
- در صورتی که پیش از انجام سفر خودروی شما دچار نقص فنی شده و نمیتوانید برای انجام سفر به مبدا بروید حتما به پشتیبانی اطلاع دهید.
سلام خسته نباشید لطفا فعال سازی بکنید من با اسنپ کارمیکنم خرج خانواده میدم لطفا فعال سازی کنید متشکرم
قسط زیادی دارم حقوقم مکفی نیست
خوب
سلام لطفا فعال بکنید من خرج خانواده وبیکارم من نیازدارم متشکرم احدپور
محسن مظاهری خیلی خوب
واقغان عالی
خیلی سوال پیح الکی داره اسنب
خیلی عالی بود آموزشی که دادید ممنون اینها که گفتیم رعایت کنیم بهم درخواستی سفرمیدهید
چگونه راننده دوم چه اقدامتی انجام دهد
خیلی آموزنده وکامل بود. باتشکر