آموزش رانندگان و موتورسواران اسنپ‌باکساسنپ باکسامکانات اپلیکیشن

نحوه لغو سفر بدون تماس با پشتیبانی ویژه اسنپ‌باکس

اگر کاربر راننده یا موتورسوار اسنپ باکس هستید، ممکن است به دلایل مختلفی مثل آماده نبودن بسته ارسالی، انتخاب اشتباه سرویس، مبدا نادرست و… مجبور به لغو سفر شوید. در این مطلب با قابلیت «ثبت دلایل لغو سفر» در اپلیکیشن اسنپ‌باکس آشنا می‌شویم.

کاربران راننده و موتورسوار اسنپ می‌توانند در طول شبانه‌روز به تعداد محدود و در چهارچوب قوانین اسنپ‌باکس اقدام به لغو سفر کنند. در صورتی که بیش از حد مجاز سفرهای خود را لغو کنید پیامک هشداری دریافت خواهید کرد که به شما اعلام می‌کند در صورت لغو سفرهای بیشتر، حساب کاربری شما به مدت محدود مسدود خواهد شد.

دقت داشته باشید در صورتی که بعد از پذیرش درخواست‌ و قبل از دریافت مرسوله، در چارچوب قوانین اسنپ، مجبور به لغو سفر شدید، باید شخصا سفر را لغو کنید و در چنین شرایطی با کارشناسان پشتیبانی تماس نگیرید.

لغو سفر در شرایط مجاز منجر به مسدودی حساب کاربری شما نمی‌شود.

مراحل ثبت دلیل لغو سفر از طرف کاربران راننده و موتورسوار اسنپ‌باکس

۱- برای لغو سفر، در تصویر زیر، علامت ضربدر را لمس کنید.

نحوه لغو سفر بدون تماس با پشتیبانی ویژه اسنپ‌باکس باشگاه رانندگان اسنپ

۲- برای مشاهده دلایل لغوسفر، پس از لمس گزینه ضربدر، تصویر زیر را مشاهده می‌کنید. دلیل لغوسفر را به‌درستی انتخاب کرده و در صورتی که دلیل مورد نظر شما در بین گزینه‌ها وجود ندارد، نزدیک‌ترین دلیل را انتخاب کنید.

نحوه لغو سفر بدون تماس با پشتیبانی ویژه اسنپ‌باکس باشگاه رانندگان اسنپ

۳- در این قسمت یکی از دلایل ذکر شده را انتخاب کنید، دقت کنید گزینه لغوسفر در انتهای تصویر زمانی فعال می شود که حتما یک دلیل را انتخاب کنید.

نحوه لغو سفر بدون تماس با پشتیبانی ویژه اسنپ‌باکس باشگاه رانندگان اسنپ

۴- بعد از انتخاب دلیل و لمس گزینه لغو سفر، تصویر زیر نمایش داده می‌شود که تایید می‌کند سفارش لغو شده است.

نحوه لغو سفر بدون تماس با پشتیبانی ویژه اسنپ‌باکس باشگاه رانندگان اسنپ

نکته :

در صورتی که از گزینه لغو سفر، بیش از حد مجاز استفاده کنید، پیامک هشدار دریافت خواهید کرد، اگر پیامک اخطار را دریافت نکرده‌اید و دلیل قانع‌کننده‌ای برای لغو سفر دارید، نیازی به تماس با پشتیبانی نیست و می‌توانید خودتان سفر را لغو کنید.  به‌طورکلی تا پیش از دریافت پیامک اخطار می‌توانید، از گزینه «لغو سفر» استفاده کنید.

برای مشاهده این قابلیت ، لطفا آخرین نسخه نرم افزار رانندگان را از لینک زیر دریافت کنید:
https://snapp-box.com/driverapp

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱۵۴ دیدگاه)

  1. سلام من الان یک هفته که حساب کاربریم برای لغو سفر قطع من فقط برای مسافر دور باشه ویا مسافر زیاد باشن ویا بار زیاد داشته باشن لغو سفر میزنم باسپاس لطفا وصلم کنید ۰۹۲۱۴۴۱۵۸۴ شماره ملیمه و شمارم ۰۹۳۳۷۵۵۵۱۰۱

  2. سلام صبح بخیرمن یکی ازرانندهایی قدیمی شماهستم دراین موارداموزشی ازشماسپاس گذارم ولی تا۷۲ساعت دیگه برنامه من وصل بشه زن بچه ام چی یخورن یک مستجردوفرزندکوچیک

  3. با سلام و خداقوت خدمت عزیزان “عزیزان خودم حدسم اینه مطالعاتی و تجربه ام کم بوده البته موقه ثبت نام شدم توجیه نشدم تا ازپشتیبانی و مطالعات مجازی اسنب وهمکاران دلسوزکمک گرفتم بهم کمک کردن ممنونم ..حالاازشمامسئولین خواهش بخشش دارم دیگر تکرار نمیشود انشااله

    1. مگه آدم کشتی که اینجوری داری منت میکشی و تقاضای دلسوزانه از اینا داری.مگه چخبره این اسنپ.که اگه نباشه تو باید از گشنگی بمیری دیگه!!هیچوقت به کسی جز خدا التماس یا خواهش نکن.اینا مگه کی هستن که اینجور داری ببخشش میخوای ازشون. مرد باش و منت نکش. خدا خیلی خیلی خیلی بزرگه.

  4. اگرمسافر سفررا لغو نکنه. راننده مجبوره سفررالغوکنه که لغوسفر زیاد میشود راننده چه گناهیکرده

  5. حساب کاربری بنده خیلی وقته مسدود است وچندین بار در آزمون مراحل کار با اسنپ به فرموده کارشناسان اسنپ ازمون داده ام ،به بنده پیامک باز شدن حساب کاربری اسنپ آمده ، اما حساب بنده مسدود میباشد. خواهشا تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی نمائید. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00