اگر کاربر راننده یا موتورسوار اسنپ باکس هستید، ممکن است به دلایل مختلفی مثل آماده نبودن بسته ارسالی، انتخاب اشتباه سرویس، مبدا نادرست و… مجبور به لغو سفر شوید. در این مطلب با قابلیت «ثبت دلایل لغو سفر» در اپلیکیشن اسنپباکس آشنا میشویم.
کاربران راننده و موتورسوار اسنپ میتوانند در طول شبانهروز به تعداد محدود و در چهارچوب قوانین اسنپباکس اقدام به لغو سفر کنند. در صورتی که بیش از حد مجاز سفرهای خود را لغو کنید پیامک هشداری دریافت خواهید کرد که به شما اعلام میکند در صورت لغو سفرهای بیشتر، حساب کاربری شما به مدت محدود مسدود خواهد شد.
دقت داشته باشید در صورتی که بعد از پذیرش درخواست و قبل از دریافت مرسوله، در چارچوب قوانین اسنپ، مجبور به لغو سفر شدید، باید شخصا سفر را لغو کنید و در چنین شرایطی با کارشناسان پشتیبانی تماس نگیرید.
لغو سفر در شرایط مجاز منجر به مسدودی حساب کاربری شما نمیشود.
مراحل ثبت دلیل لغو سفر از طرف کاربران راننده و موتورسوار اسنپباکس
۱- برای لغو سفر، در تصویر زیر، علامت ضربدر را لمس کنید.
۲- برای مشاهده دلایل لغوسفر، پس از لمس گزینه ضربدر، تصویر زیر را مشاهده میکنید. دلیل لغوسفر را بهدرستی انتخاب کرده و در صورتی که دلیل مورد نظر شما در بین گزینهها وجود ندارد، نزدیکترین دلیل را انتخاب کنید.
۳- در این قسمت یکی از دلایل ذکر شده را انتخاب کنید، دقت کنید گزینه لغوسفر در انتهای تصویر زمانی فعال می شود که حتما یک دلیل را انتخاب کنید.
۴- بعد از انتخاب دلیل و لمس گزینه لغو سفر، تصویر زیر نمایش داده میشود که تایید میکند سفارش لغو شده است.
نکته :
در صورتی که از گزینه لغو سفر، بیش از حد مجاز استفاده کنید، پیامک هشدار دریافت خواهید کرد، اگر پیامک اخطار را دریافت نکردهاید و دلیل قانعکنندهای برای لغو سفر دارید، نیازی به تماس با پشتیبانی نیست و میتوانید خودتان سفر را لغو کنید. بهطورکلی تا پیش از دریافت پیامک اخطار میتوانید، از گزینه «لغو سفر» استفاده کنید.
برای مشاهده این قابلیت ، لطفا آخرین نسخه نرم افزار رانندگان را از لینک زیر دریافت کنید:
https://snapp-box.com/driverapp
لطفا به چه علت نرم افزار بنده مسدود شده است
سلام اسنپ بنده از تاریخ ۳۱ ۶ مسدود شده است
ممنون بابت خدمات ، ولی امان از قیمت خدمات و اصطحلاک خودرو و ...
لطفأ در این راستا زحمت کشان راننده رو بیشتر و سهل تر و با قیمتهای چشمگیر تر یاری کنید ، انگیزه سازه و کمک حال ما . خدا همه ما را یاری نمابد ، انشاا..
عالی بود ممنون از راهنمایی شما
باسلام برای تعویض جعبه راهنمایی کنید
عالیه
سلام
من ب عنوان کابر اسنپ اگر دیدم مسافری که میخوام سوار کنم دیدم شرایطه حالی
خوبی نداره مثلا چیزی خورده باشه یا چیزی کشیده باشه رو سوار نمیکنم و لغو میزنم چون هم برا خودم و هم واسه سازمان اسنپ مشگلی خدایی نکرده پیش نیاد تشکر از مدیریت خوبه
اسنپ
بدون دلیل لغو نباید کرد کلیه آموزش شرکت اسنپ کاملاً منتقی است وباید باقوانین اسنپ هماهنگ شویم
عالی
سلام خوبه