اگر کاربر راننده یا موتورسوار اسنپ باکس هستید، ممکن است به دلایل مختلفی مثل آماده نبودن بسته ارسالی، انتخاب اشتباه سرویس، مبدا نادرست و… مجبور به لغو سفر شوید. در این مطلب با قابلیت «ثبت دلایل لغو سفر» در اپلیکیشن اسنپباکس آشنا میشویم.
کاربران راننده و موتورسوار اسنپ میتوانند در طول شبانهروز به تعداد محدود و در چهارچوب قوانین اسنپباکس اقدام به لغو سفر کنند. در صورتی که بیش از حد مجاز سفرهای خود را لغو کنید پیامک هشداری دریافت خواهید کرد که به شما اعلام میکند در صورت لغو سفرهای بیشتر، حساب کاربری شما به مدت محدود مسدود خواهد شد.
دقت داشته باشید در صورتی که بعد از پذیرش درخواست و قبل از دریافت مرسوله، در چارچوب قوانین اسنپ، مجبور به لغو سفر شدید، باید شخصا سفر را لغو کنید و در چنین شرایطی با کارشناسان پشتیبانی تماس نگیرید.
لغو سفر در شرایط مجاز منجر به مسدودی حساب کاربری شما نمیشود.
مراحل ثبت دلیل لغو سفر از طرف کاربران راننده و موتورسوار اسنپباکس
۱- برای لغو سفر، در تصویر زیر، علامت ضربدر را لمس کنید.

۲- برای مشاهده دلایل لغوسفر، پس از لمس گزینه ضربدر، تصویر زیر را مشاهده میکنید. دلیل لغوسفر را بهدرستی انتخاب کرده و در صورتی که دلیل مورد نظر شما در بین گزینهها وجود ندارد، نزدیکترین دلیل را انتخاب کنید.

۳- در این قسمت یکی از دلایل ذکر شده را انتخاب کنید، دقت کنید گزینه لغوسفر در انتهای تصویر زمانی فعال می شود که حتما یک دلیل را انتخاب کنید.

۴- بعد از انتخاب دلیل و لمس گزینه لغو سفر، تصویر زیر نمایش داده میشود که تایید میکند سفارش لغو شده است.

نکته :
در صورتی که از گزینه لغو سفر، بیش از حد مجاز استفاده کنید، پیامک هشدار دریافت خواهید کرد، اگر پیامک اخطار را دریافت نکردهاید و دلیل قانعکنندهای برای لغو سفر دارید، نیازی به تماس با پشتیبانی نیست و میتوانید خودتان سفر را لغو کنید. بهطورکلی تا پیش از دریافت پیامک اخطار میتوانید، از گزینه «لغو سفر» استفاده کنید.
برای مشاهده این قابلیت ، لطفا آخرین نسخه نرم افزار رانندگان را از لینک زیر دریافت کنید:
https://snapp-box.com/driverapp
سلام وقتی مسافر لغو میکنه حتی به مبدا هم رسیدیم و بد گوشیشو خواموش میکنه این هزینه سوخت اسلاک و وقتمون عقب میوفته هزینه های این چند بار در روز ما رو کی میده مسافر که مجاز بوده اسنپ که نمیده خدا وکیلی شما بگید منم قانع شم باتشکر
حمید جان، در این مواقع سیستم مدت زمان انتظار راننده، فاصله تا مبدا و برخی شاخصهای دیگه رو بررسی میکنه و طی ۲۴ ساعت هزینه کنسلی به حساب کاربر راننده واریز میشه.
سلام نزد یک ۳هفته حساب کاربری من مسدود است چند بار هم امتحان دادم ولی هنوز خبری نیست حالاهم که صف هه امتحان مجدد هم باز نمیشه نمیدانم چه کنم شما رابه خدا قسم اسنپ من را مجددا فعال کنید ب تشکر…جعفر از اهواز
پاسخ
سلام از شما خواهشمندم حساب کاربری که برام مسدود شده فعال سازی کنید آموزش کامل را دریافت کردم
سلام سه روزه که حساب کاربری من قطع هست تست هم انجام دادهام ولی هنوز بازنشده بگید چکارکنم ممنون
تپسی ثبت نام کنید
سلام وقت بخیربنده اسنپ م مسدودشده
مهدی
سلام من نمیدونم چه رفتارنامسبی داشتم خودم خبرندارم خداشاهده احترام کاری نکردم
به علت نبودن مسافر درمبدا ویکی دیگر داخل اتوبان همت بودم دیدم مسافر حدود ۴۰۰متر فاصله دارد بعداز اوکی کردن دیدم کل اتوبان باید برم توی ترافیک تا دور برگردون پیدا کنم دیدم زمان زیادی می بر لغو کردم خیلی از مسیرا به این گونه بود با توجه به اینکه بنده اسنپ شهرستان خرمدره استان زنجان میباشم که دفاتری اسنپ ندارند الآن حدود یک ماه است لغو مسیر شدم وموقت اسنپ غیرفعال میباشد از مدیریت محترم در خواست رسیدگی دراین زمینه را دارم با کمال تشکر از اپلیکیشن اسنپ امیدوارم روز خوبی داشته باشید
گوشی بنده اخرین نسخه رابازنمیکنه مجبورم باقدیمیه کارکنم
حساب کاربری من مسدودشده لطفاپیگیری کنید
حساب کاربری خود مسدشده