اسنپ باکسآموزش رانندگانآموزش رانندگان و موتورسواران اسنپ‌باکس

سفارش‌های رزرو شده در اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ‌باکس

لویالتی

امکان انجام درخواست‌های رزرو شده در اسنپ‌باکس به تازگی برای کاربران راننده فعال شده است. شما می‌توانید با برنامه‌ریزی و حرفه‌ای شدن در انجام سفرهای رزروی، درآمد خود را افزایش دهید. برای آشنایی با پذیرش این درخواست‌ها و انجام آنها با ما همراه باشید و این مطلب را تا انتها بخوانید.

نحوه انجام درخواست‌های رزرو شده

مشتری‌های اسنپ‌باکس می‌توانند درخواست جا‌به‌جایی بار را برای زمان دلخواه خود در اپلیکیشن ثبت کنند. کاربران راننده اسنپ‌باکس نیز با پذیرش این درخواست‌ها و انجام آن در زمان مقرر شده، درآمد خود را افزایش می‌دهند و از روز قبل برای فعالیت‌های خود تصمیم‌گیری می‌کنند.

شما می‌توانید علاوه بر سفارش‌های فعلی، از قسمت رزرو، سفارش‌های رزرو‌شده را هم انتخاب کنید. برای مشاهده درخواست‌های رزرو شده در اپلیکیشن ویژه کاربران راننده اسنپ‌باکس، کافیست اپلیکیشن را باز کرده و دکمه «درخواست‌های قابل رزرو» را لمس کنید.

از طریق این بخش همواره به لیست درخواست‌های رزرو شده دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از میان آنها درخواست مورد نظرتان را انتخاب کنید. به عبارت دیگر فهرست سفارش‌های قابل رزرو از طریق دکمه «درخواست‌های قابل رزرو» در حالت آفلاین، آنلاین و حتی حین سفر در دسترس شما قرار دارد.

مشاهده جزئیات سفارش رزرو شده

هنگام پذیرش درخواست‌های سفر رزرو شده، همانند درخواست‌های سفر عادی، باید متن سفر را به دقت بخوانید. نشانی مبدا و مقصد را بررسی کنید. به تاریخ و ساعت انجام سفر توجه کرده و قبل از اینکه برای رزرو درخواست اقدام کنید، برای دیدن جزئیات بیشتر دکمه «جزئیات» را لمس کنید.

در صفحه‌ای که باز می‌شود می‌توانید جزئیات بیشتری از آن سفارش را مشاهده کنید. اطلاعاتی مثل تعداد کارگر، نوع بار، محل کمک در جابه‌جایی بار، تعداد طبقات یا امکان استفاده از آسانسور در این صفحه به شما نمایش دهده می‌شود.

رزرو یک درخواست از سوی کاربر راننده

بعد از بررسی متن یک درخواست و بررسی شرایط انجام آن، حالا می‌توانید آن درخواست را برای خود رزرو کنید. برای اعلام آمادگی انجام درخواست رزروی، دکمه «رزرو درخواست» را لمس کنید.

در صورتی که مشکلی برای انجام آن سفر توسط شما وجود نداشته باشد، درخواست به لیست «پذیرفته شده» ها منتقل خواهد شد و با لمس کردن آن لیست می‌توانید درخواست‌هایی را که باید سر ساعت مشخص انجام دهید، مشاهده کنید.

اما گاهی نیز ممکن است درخواست شما به دلایلی رد شود و بلافاصله بعد از لمس دکمه «رزرو درخواست»، در بالای صفحه با پیام‌های اخطار به رنگ قرمز مواجه شوید.

چرا درخواست رزرو شما با موفقیت ثبت نمی‌شود؟

همانطور که اشاره کردیم، هنگام رزرو کردن سفارش ممکن است به دلایلی با خطا مواجه شوید. علت عدم ثبت موفقیت‌آمیز رزرو درخواست، می‌تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • امکان رزرو کردن بیش از چند سفارش را ندارید
  • سفارشی که قصد رزرو کردن آن را دارید با سفارشی که از قبل رزرو کرده‌اید، تداخل زمانی دارد
  • راننده دیگری قبل از شما این سفارش را رزرو کرده است

شروع انجام سفارش رزرو شده

یک ساعت قبل از فرارسیدن زمان انجام سفر، نوتیفیکیشن و پیام یادآوری انجام سفر رزرو شده را دریافت خواهید کرد. با توجه به تخمین زمانی که برای رسیدن به مبدا می‌زنید، می‌توانید به سمت مبدا حرکت کنید.

برای شروع حرکت به سمت مبدا «دکمه شروع درخواست» را لمس کنید.

توجه داشته باشید که حداکثر تا ۳۰ دقیقه قبل از زمان رزرو شده سفر، باید سفر را شروع کرده و دکمه «دکمه شروع درخواست» را لمس کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳۹ دیدگاه)

  1. سلام من جزئیات رزرو رو میزنم نمیاره،میزنه تلاش مجدد
    اصن نمیتونم درخواست رزرو بدم
    میشه راهنماییم کنید

  2. وقت بخیر
    این قابلیت برای وانت هم هست؟
    من هرچه تلاش میکتم برای نصب آخرین آپدیت برنامه روی گویشی نصب نمیشه!
    لطفا پیگیری کنید.

  3. سلام واس من دانلودمیکنم میخوام نصب کنم میگ نصب نشدمشکل ازچیه..ممنون میشم راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا