
مشتریان در سفرهای اسنپباکس، پس از پایان سفر به کیفیت انجام سفر امتیاز میدهند. حداکثر این امتیاز پنجستاره است و تبدیلشدن به کاربر موتورسوار پنجستاره، بهترین امتیازی است که میتوان در اسنپباکس به دست آورد؛ اما کاربران موتورسوار چطور میتوانند امتیاز پنجستاره کسب کنند؟ در این مطلب همراه ما باشید تا قوانین و نکاتی را که باعث میشوند یک سفر باکیفیت بالا و پنجستارهای داشته باشید با هم مرور کنیم. اگر هنوز برای ثبتنام اقدام نکردهاید، با زدن روی گزینه ثبتنام پیک موتوری درخواست خود و اطلاعات مورد نیاز خواسته شده را ثبت کنید.
ثبت بهموقع مراحل سفر
وقتی مسئولیت جابهجایی بستهها در اسنپباکس را میپذیرید، لازم است مراحل سفر را از لحظه حضور در مبدأ تا تحویل بسته حتماً در اپلیکیشن کاربر موتورسوار و راننده اسنپ بهموقع و در زمان درست ثبت کنید. مراحل سفر اسنپباکس در سفرهای حمل مرسوله شامل «رسیدم به مبدأ»، «بسته را تحویل گرفتم»، «رسیدم به مقصد» و «بسته را تحویل دادم» است که ثبت بهموقع هرکدام، پیگیری مشکلات احتمالی از طرف کارشناسان پشتیبانی را آسانتر میکند. همچنین از ثبت پایان سفر پیش از تحویل مرسوله اکیداً خودداری کنید.
تطابق مشخصات کاربر راننده و وسیله نقلیه با اطلاعات اپلیکیشن
برای انجام سفرهای حمل مرسوله و حمل مسافر، باید از موتورسیکلت ثبت شده در اسنپباکس استفاده کنید و موتورسوار و وسیله نقلیه باید با یکدیگر مطابقت داشته باشند. تطابق کاربر راننده یا وسیله نقلیه از مهمترین قوانین اسنپباکس است و نادیدهگرفتن آن پیامدهای ناخوشایندی دارد.
عدم درخواست مبلغ اضافی
هزینه سفرهای حمل مرسوله و مسافر در اپلیکیشن کاربران موتورسوار اسنپباکس از همان ابتدای سفر مشخص میشود و در صورت انجام و پایانیافتن سفر به حساب کاربر موتورسوار واریز میشود. درخواست مبلغ اضافی در مبدأ یا مقصد خلاف قوانین اسنپ است و باعث کمشدن امتیاز میشود و ممکن است حساب کاربریتان غیرفعال شود.
عدم اصرار به پرداخت نقدی
مشتریان برای پرداخت هزینه اسنپباکس میتوانند هر کدام از روشهای پرداخت آنلاین یا نقدی را انتخاب کنند. اصرار بر پرداخت هزینه بهصورت نقدی در مبدأ یا مقصد خلاف قوانین اسنپباکس است و کاربران حرفهای اسنپباکس به انتخاب مشتری احترام گذاشته و در مورد شیوه پرداخت هزینه سفر اصراری نمیکنند.
حضور بهموقع در مبدأ و مقصد
کاربران موتورسوار حرفهای اسنپباکس، هنگام قبول یک درخواست در سریعترین زمان ممکن خود را به مبدأ رسانده و بهمحض دریافت مرسوله نیز در زمان منطقی سفارش را به دست مشتری میرسانند. تأخیر بیش از اندازه در ارسال سفارشها در اسنپباکس پذیرفته نیست.
تحویل سفارش جلوی در واحد
سفارشهای حمل مرسوله، باید جلوی در واحد به دست مشتری برسند. این موضوع به این دلیل اهمیت دارد که مطمئن شوید سفارش حتماً به دست مشتری رسیده است. قراردادن سفارشها در لابی یا آسانسور ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود و پیگیریهای بعدی دررابطهبا سفارش را دشوار سازد.
بههیچ وجه سفارشها را در لابی یا آسانسور قرار ندهید و حتما به دست شخص سفارش دهنده برسانید. در صورت بروز مشکل، قبل از هر اقدامی با پشتیبانی هماهنگ کنید.
اطمینان از انجام سفر قبل از قبول آن
کاربران موتورسوار اسنپباکس، قبل از اینکه درخواستی را قبول کنند مبدأ و مقصد سفر را با دقت بررسی میکنند و پس از اطمینان از انجام سفر، آن را میپذیرند. لغو سفر بیش از اندازه منجر به غیرفعالشدن حساب کاربری شما میشود.
توجه به چیدمان صحیح کالاها
دقت به چیدمان صحیح کالاها، توجه ویژه به مرسولههای حساس و شکستنی از آسیبدیدن سفارشها جلوگیری کرده و باعث میشود هنگام حرکت یا ترمز ناگهانی آسیبی به آنها وارد نشود. سالم رساندن سفارشها به مقصد یکی از مهمترین قوانین اسنپباکس است.
عدم تماس با مشتری پس از پایان سفر
راههای مختلفی برای ارتباط با پشتیبانی در اپلیکیشن وجود دارد. درصورتیکه مشکلی در کالای تحویل داده شده وجود داشت و مشتری مستقیماً با شما تماس گرفت؛ محترمانه درخواست کنید که با پشتیبانی تماس بگیرند. همچنین هرگز بعد از پایان سفر با مشتری تماس نگیرید.
برخورد مناسب با مشتری
کاربران موتورسوار حرفهای اسنپباکس پس از رسیدن به مبدأ یا مقصد با روی گشاده با مشتری و تحویلگیرنده بسته روبرو میشوند. همین برخوردهای کوتاه ساده و ردوبدلکردن چند جمله کوتاه تجربه خوشایندی برای شما و مشتری ایجاد میکند.
تماس با پشتیبانی در صورت بروز هرگونه مشکل
در صورت بروز مشکل، حتماً با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید و بههیچعنوان با مشتری مشاجره نکنید.
رعایت موارد مذکور و رفتار حرفهای هنگام انجام سفرها در اسنپباکس به کسب امتیاز بالا و افزایش درآمد شما منجر خواهد شد.
به راننده ها توجه کنید و احترام بذارید و کرایه ها رو بیشتر کنید تا اونا هم با دل و جون برای شما کار کنن
سلام ممنونم ازمدیریت وکارمندان زحمتکش اسنب دشتی هستم ازمشهدخسته نباشید برایتان حرم امام رضاعلیه اسلام دعا میکنم۱
سلام و وقت بخیر خدمت همه عوامل زحمت کش اسنپ
ما به عنوان راننده وظیفه داریم مرسوله رو به موقع تحویل بگیریم و به سلامت و با کمترین تاخیر به دست مشتری برسونیم مشتری هم متقابلا وظیفه داره که اولا آدرسش رو کامل وارد کنه و شماره تلفنش رو هم جوابگو باشه
ولی مشکل برای ما پیک ها از این جا شروع میشه که مشتری اولا آدرسشو درست یا کامل نمیزنه دوما تلفنشو پاسخگو نیست که اون موقع داستان درست میشه از دوستان اسنپ باکس درخواست دارم که مشتری ها رو هم نسبت به وظایفشون توجیه کنن با توجه به همه احترامی که به مشتری ها قائلیم کوتاهی یکی میتونه روز ادم رو خراب کنه و اصلا گاها میتونه باعث رانندگی هیجان انگیز بشه که به خاطر ناراحتی و فشار عصبی ایجاد میشه
با تشکر فراوان از همه عوامل اسنپ به خصوص رانندگان عزیز🌹🌹🌹
سلام تو اسنپ باکس وانت بار نوع محموله و وزن برای رانند مشخص نمیشه بعد از پذیرش درخواست باید تماس بگیریم ونوع بار و وزن آن را سوال کنیم.
کرایه وانت بار با توجه به توقف زیاد برای بار گیری و تخلیه وحرکت از مبدا تا مقصد بایستی آرام و با احتیاط حرکت کنی تا به محموله آسیبی نرسه در مجموع کرایه خیلی کم می باشد
سلام نظری ندارم سعی میکنم کل قوانین اسنپ را انجام دهم
لطفا به مشتریان اسنپ اعلام بفرمائید آدرس دقیق و لوکیشن دقیق ارسال کنند بعضی ها حتی شماره پلاک ، نام ساختمان و شماره واحد را درج نمیکنند و این باعث سرگردانی و معطل شدن میشود
با سپاس
اینکه بری درب واحد تحویل بدی مسئولیت پیک نیست .زمان بر هستش و امکان سرقت شدنموتور هست .لطفا درک و بررسی کنید ممنون
سلام
لطفاً کرایه اسنپ موتوری مشهد باید یک برسی بشه خیلی کم هستش
باسلام خدمت همه کارمندان اسنپ باکس منم مثله بقیه دوستان یک شکایت دارم اونم مثله بقیه کرایه اسنپ خیلی پایین است نمیشه تغییرات آورد ممنون میشم
لطفاً کرایه اسنپ وانت رو بیشتر کنید و همچنین توقف و کمک کردن ،علی از بوشهر
دوست عزیز در نحوه محاسبه کرایه وانت بار چند عامل شامل: حجم و وزن و ابعاد بار، کمک راننده در جا به جایی بار، توقف در محل، تعداد دفعات درخواست توقف در مسیر جهت تخلیه بار تاثیر گذار است و شخص درخواست کننده در صورت نیاز به این عوامل میتواند گزینه های مربوطه را فعال کند. در غیر این صورت راننده وظیفه ایی در قبال خدمات بیشتر ندارد.