آموزش رانندگان و موتورسواران اسنپ‌باکس

کاربر موتورسوار پنج ستاره اسنپ‌باکس، چه ویژگی‌هایی دارد؟

به مقصد بهار

مشتریان در سفرهای اسنپ‌باکس، پس از پایان سفر به کیفیت انجام سفر امتیاز می‌دهند. حداکثر این امتیاز پنج‌ستاره است و تبدیل‌شدن به کاربر موتورسوار پنج‌ستاره، بهترین امتیازی است که می‌توان در اسنپ‌باکس به دست آورد؛ اما کاربران موتورسوار چطور می‌توانند امتیاز پنج‌ستاره کسب کنند؟ در این مطلب همراه ما باشید تا قوانین و نکاتی را که باعث می‌شوند یک سفر باکیفیت بالا و پنج‌ستاره‌ای داشته باشید با هم مرور کنیم. اگر هنوز برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اید، با زدن روی گزینه ثبت‌نام پیک موتوری درخواست خود و اطلاعات مورد نیاز خواسته شده را ثبت کنید.

ثبت به‌موقع مراحل سفر

وقتی مسئولیت جابه‌جایی بسته‌ها در اسنپ‌باکس را می‌پذیرید، لازم است مراحل سفر را از لحظه حضور در مبدأ تا تحویل بسته حتماً در اپلیکیشن کاربر موتورسوار و راننده اسنپ به‌موقع و در زمان درست ثبت کنید. مراحل سفر اسنپ‌باکس در سفرهای حمل مرسوله شامل «رسیدم به مبدأ»، «بسته را تحویل گرفتم»، «رسیدم به مقصد» و «بسته را تحویل دادم» است که ثبت به‌موقع هرکدام، پیگیری مشکلات احتمالی از طرف کارشناسان پشتیبانی را آسان‌تر می‌کند. همچنین از ثبت پایان سفر پیش از تحویل مرسوله اکیداً خودداری کنید.

تطابق مشخصات کاربر راننده و وسیله‌ نقلیه با اطلاعات اپلیکیشن

برای انجام سفرهای حمل مرسوله و حمل مسافر، باید از موتورسیکلت ثبت شده در اسنپ‌باکس استفاده کنید و موتورسوار و وسیله نقلیه باید با یکدیگر مطابقت داشته باشند. تطابق کاربر راننده یا وسیله نقلیه از مهمترین قوانین اسنپ‌باکس است و نادیده‌گرفتن آن پیامدهای ناخوشایندی دارد.

عدم درخواست مبلغ اضافی

هزینه سفرهای حمل مرسوله و مسافر در اپلیکیشن کاربران موتورسوار اسنپ‌باکس از همان ابتدای سفر مشخص می‌شود و در صورت انجام و پایان‌یافتن سفر به حساب کاربر موتورسوار واریز می‌شود. درخواست مبلغ اضافی در مبدأ یا مقصد خلاف قوانین اسنپ است و باعث کم‌شدن امتیاز می‌شود و ممکن است حساب کاربری‌تان غیرفعال شود.

عدم اصرار به پرداخت نقدی

مشتریان برای پرداخت هزینه اسنپ‌باکس می‌توانند هر کدام از روش‌های پرداخت آنلاین یا نقدی را انتخاب کنند. اصرار بر پرداخت هزینه به‌صورت نقدی در مبدأ یا مقصد خلاف قوانین اسنپ‌باکس است و کاربران حرفه‌ای اسنپ‌باکس به انتخاب مشتری احترام گذاشته و در مورد شیوه پرداخت هزینه سفر اصراری نمی‌کنند.

حضور به‌موقع در مبدأ و مقصد

کاربران موتورسوار حرفه‌ای اسنپ‌باکس، هنگام قبول یک درخواست در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به مبدأ رسانده و به‌محض دریافت مرسوله نیز در زمان منطقی سفارش را به دست مشتری می‌رسانند. تأخیر بیش از اندازه در ارسال سفارش‌ها در اسنپ‌باکس پذیرفته نیست.

تحویل سفارش جلوی در واحد

سفارش‌های حمل مرسوله، باید جلوی در واحد به دست مشتری برسند. این موضوع به این دلیل اهمیت دارد که مطمئن شوید سفارش حتماً به دست مشتری رسیده است. قراردادن سفارش‌ها در لابی یا آسانسور ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود و پیگیری‌های بعدی دررابطه‌با سفارش را دشوار سازد.

به‌هیچ وجه سفارش‌ها را در لابی یا آسانسور قرار ندهید و حتما به دست شخص سفارش دهنده برسانید. در صورت بروز مشکل، قبل از هر اقدامی با پشتیبانی هماهنگ کنید.

اطمینان از انجام سفر قبل از قبول آن

کاربران موتورسوار اسنپ‌باکس، قبل از اینکه درخواستی را قبول کنند مبدأ و مقصد سفر را با دقت بررسی می‌کنند و پس از اطمینان از انجام سفر، آن را می‌پذیرند. لغو سفر بیش از اندازه منجر به غیرفعال‌شدن حساب کاربری شما می‌شود.

توجه به چیدمان صحیح کالاها

دقت به چیدمان صحیح کالاها، توجه ویژه به مرسوله‌های حساس و شکستنی از آسیب‌دیدن سفارش‌ها جلوگیری کرده و باعث می‌شود هنگام حرکت یا ترمز ناگهانی آسیبی به آنها وارد نشود. سالم رساندن سفارش‌ها به مقصد یکی از مهم‌ترین قوانین اسنپ‌باکس است.

عدم تماس با مشتری پس از پایان سفر

راه‌های مختلفی برای ارتباط با پشتیبانی در اپلیکیشن وجود دارد. درصورتی‌که مشکلی در کالای تحویل داده شده وجود داشت و مشتری مستقیماً با شما تماس گرفت؛ محترمانه درخواست کنید که با پشتیبانی تماس بگیرند. همچنین هرگز بعد از پایان سفر با مشتری تماس نگیرید.

برخورد مناسب با مشتری

 کاربران موتورسوار حرفه‌ای اسنپ‌باکس پس از رسیدن به مبدأ یا مقصد با روی گشاده با مشتری و تحویل‌گیرنده بسته روبرو می‌شوند. همین برخوردهای کوتاه ساده و ردوبدل‌کردن چند جمله کوتاه تجربه خوشایندی برای شما و مشتری ایجاد می‌کند.

تماس با پشتیبانی در صورت بروز هرگونه مشکل

 در صورت بروز مشکل، حتماً با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید و به‌هیچ‌عنوان با مشتری مشاجره نکنید.

 رعایت موارد مذکور و رفتار حرفه‌ای هنگام انجام سفرها در اسنپ‌باکس به کسب امتیاز بالا و افزایش درآمد شما منجر خواهد شد.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۷۷ دیدگاه)

  1. سلام، خوب این چیزایی که گفتین رو ما موتورسواران داریم رعایت میکنیم ولی کرایه ها رو کی میخاد درست کنه خیلی کمه خدایی نمی صرفه استعلاک موتورهم در نظر بگیرین خاهشن باتشکر

  2. دوتا پرس غذا ۸۰۰ هزارتومن و هزینه جابجایی تا مقصد ۵۰ تومن به زور اونم درب واحد ، بیشتر مواقع خود رسوندن بسته از موتور در مقصد تا درب واحد یک ربع شایدم بیشتر طول میکشه ، بعضی خونه ها آسانسور ندارن و مشتری در طبقه چهارم پشت در واحدش منتظره که از پله چهار طبقه بالا بریم و بدیم دستش ، این انصافه آیا

  3. سلام من تو شهر اراک اسنپ باکس کار میکنم خواهش میکنم از اون شخصی که کرایه اسنپ باکس رو تعین میکنه یکم مسیر هفت هشت کیلومتری رو میزنه ۱۸تومن یک قیمتی هم از لوازم موتور بگیره #لنت۱۵۰هزارتومنی#روغن۱۰۰هزار تومنی #لاستیک عقب ۹۰۰هزارتومنی#لاستیک جلو ۷۰۰هزارتومنی#تویوپ ۱۷۰هزارتومنی خواهش میکنم از ناضر محترم اسنپ باکس موتور کرایه هارو تعقیر بدن خیلی ممنون
    از شهر اراک

  4. از نظر این جانب تمام این مطالب درست است.
    وبسیار مطالب مفید و قانونی برای هر دو طرفین
    میباشد.وظیفه موتور سوار اسنپ باکس به نظرم رعایت تمام این قوانین میباشد.
    فقط کرایه ها واقعا نسبت به مسیرو دخل و خرج و استهلاک موتور سیکلت جور در نمی آید.
    با تشکر

  5. خوب اینهایی که توضیح دادین خب مفید چه فایده ای برای راننده داره این پنج ستاره همه خدمات شما برای مسافران هست درصورتی که کمسیون سفر از ما میگیرید حتی برای مسافران تو نرم افزار اسنپ شرایط خرید قسطی بدون بهره هست ولی برای راننده ها خرید با کارمزد چک صیادی هست این از نظر ما راننده ها نشونه ارزش گذاری هست اسنپ تنها ارگانی هست که به پرسنل خودش اهمیتی نمیده هر سفری که میریم کرایه به شدت پایین هست سفری هست که اسنپ به مسافران خودشون تخفیف داده .
    یکم بیشتر به راننده های خودتون احترام بزارید تا اونا با دل جون برای شما کار کنن

  6. شما مثل اینکه موتور سوار را پخمه فرض کردید به جای کرایه ۱۰۰ تومنی ۲۰ تومن کرایه بزنید و انتظار داشته باشید به مشتری تعظیم هم کند من خودم به عنوان موتور سوار تو پیک موتوری کار میکنم و از کار کردن تو اسنپ باکس منصرف شدم شما سر سوزن هم به راکبین اسنپ باکس ارزش قائل نیستید از کار کردن تو پیک موتوری هم خیلی هم راضی هستم چون هم چند سرویس همزمان میدن و اون مسیری که شما با هزار منت ۲۰ تومن کرایه میزنید گاهی با ۳۰۰ هزار تومن طی میکنیم یعنی کارکرد یه روز تو اسنپ باکس رو تو ۲ ساعت با کار کردن تو پیک موتوری میشه کار کرد من یکبار دیگه از عملکرد شما انتقاد کردم ولی حتی نظرمو درج نکردید چون به نفعتون نبوده من دفعه پیش هم گفتم وقتی کرایه رو کم میزنید کمتر کسی حاضر به پذیرش درخواست میشه مشتری هم از جمله بازاری جماعت انقد فرصت نداره که منتظر بمونه تا یکی درخواستش بپذیره بهمین دلیل من خیلی از مشتری های اسنپ باکس رو میشناسم که دیگه الان با اسنپ باکس کار نمیکنن و با پیک موتوری کار میکنن دلیلش هم سیاستهای غلط شماست . از تبریز

  7. من ۴ سال با اسنپ باکس همکاری میکنم امتیازم ۵ هست ولی دریغ از کوچکترین هدیه ایی از طرف اسنپ

  8. با سلام
    خیلی عالی و کاش واسه رانندگان اسنپ باکس یه امکان وجود داشت از نظر خدمات

  9. سلام خسته نباشید. احترام متقابل وسرموقع رسیدن وسرموقع حرکت کردن وسالم رساندن مسافر وبرخورد مناسب وپرداخت آنلاین ویا اعتباری ونقدی مشکل نداریم باتشکر سالک سبزی

  10. سلام اگر شدیم ۵ امتیاز بعدش چی می خواهد بشود چه فرقی خواهد داشت چه برتری خواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00