
شما رانندگان و موتورسواران اسنپباکس میتوانید در صورت تمایل وسیله نقلیه خود را از طریق اپلیکیشن تغییر دهید و با خودروی سواری به فعالیت خود در ناوگان ادامه دهید. این فرایند بهراحتی از داخل اپلیکیشن راننده اسنپباکس انجام میشود و پس از ثبت درخواست و تأیید آن توسط تیم پشتیبانی، میتوانید با وسیله نقلیه جدیدتان به کار ادامه دهید. در این مطلب مزایای این امکان، نحوه تغییر، مدارک لازم و تمام نکاتی که باید بدانید را برایتان توضیح دادهایم.
تغییر سرویس کاربری برای کاربران راننده و موتورسوار اسنپباکس چه مزایایی دارد؟
شما رانندگان و موتورسواران اسنپباکس میتوانید در صورت تمایل وسیله نقلیه خود را تغییر دهید. کافی است درخواست تغییر وسیله را از طریق اپلیکیشن ثبت کنید و پس از تأیید، فعالیت خود را با وسیله نقلیه جدید ادامه دهید.
فرض کنید اکنون با موتورسیکلت در ناوگان اسنپباکس فعالیت میکنید، اما تصمیم دارید از این پس با خودروی سواری کار کنید. در این شرایط کافی است تصمیم خود را برای تغییر وسیله نقلیه به اسنپ اعلام کنید.
اگر به دلایل شخصی یا برای افزایش درآمد بخواهید با وسیله نقلیه دیگری کار کنید، این قابلیت به شما کمک میکند تا با وسیله دلخواه خود در ناوگان به فعالیتتان دهید.
نحوه تغییر سرویس کاربری از موتور یا وانت به خودروی سواری
۱- برای تغییر سرویس کاربری و انتخاب نوع وسیله نقلیه جدید در اپلیکیشن، کافی است در صفحه اول اپلیکیشن روی عکس پروفایل بزنید و در صفحهای که باز میشود، قسمتی که وسیله نقلیه فعال شما را نشان میدهد انتخاب کنید.

۲- از بین وسایل نقلیه نمایش داده شده، گزینه سواری را انتخاب کرده و روی ثبتنام بزنید.

۳-حالا به مرحله بارگذاری مدارک رسیدهاید. لطفا در این مرحله، تمامی مدارک خواسته شده را با رعایت نکات گفته شده بارگذاری و ارسال کنید.






۴- در شرایطی که درخواست تغییر سرویس کاربری خود را در اپلیکیشن ثبت میکنید، دو حالت پیش روی شما است؛ یا درخواست شما پس از بررسی تأیید میشود که به معنی تأیید شروع فعالیت شما با وسیله نقلیه جدید است، یا درخواست رد میشود و شما با پیغام مواجه میشوید.



مدارک مورد نیاز برای تغییر سرویس کاربری کاربران راننده و موتور سوار اسنپباکس
برای درخواست تغییر سرویس کاربری خود در اپلیکیشن کاربران راننده و موتورسوار اسنپ به مدارک زیر نیاز دارید:
- کارت ماشین یا موتورسیکلت
- بیمهنامه
- گواهینامه
نکات مهم در رابطه با تغییر سرویس کاربری
لازم است در زمان تغییر سرویس کاربری خود به نکات زیر توجه ویژه داشته باشید:
- برای ثبت درخواست تغییر سرویس کاربری، حتماً شماره تماس اسنپی (شمارهای که با آن در اسنپباکس فعال هستید.) را وارد کنید.
- تصاویر مدارک باید کاملاً واضح و واجد شرایط گفتهشده باشد (در غیر این صورت درخواست شما رد میشود.).
- اگر مدارک ارسالی به دلایلی مثل مخدوش بودن، از طرف کارشناسان پذیرفته نشود، علت عدم قبولی به شما اطلاع داده میشود.
نتیجهگیری
امکان تغییر وسیله نقلیه برای کاربران راننده و موتورسوار اسنپباکس، به شما این امکان را میدهد تا بر اساس نیاز و شرایط خود، وسیله نقلیهتان را بهراحتی تغییر دهید و به فعالیت در ناوگان اسنپ با وسیله نقلیه جدید ادامه دهید.
سؤالات متداول
۱) آیا همه کاربران راننده و موتورسوار اسنپباکس میتوانند وسیله نقلیه خود را تغییر دهند؟
بله، همه کاربران راننده اسنپباکس میتوانند درخواست تغییر وسیله نقلیه خود را از طریق اپلیکیشن ثبت کنند، بهشرط آنکه وسیله جدید مطابق با استانداردهای اسنپ باشد.
۲) آیا پس از تغییر وسیله نقلیه باید حساب کاربری جدیدی ایجاد کنم؟
خیر، نیازی به ایجاد حساب کاربری جدید نیست. کاربر راننده و موتورسوار اسنپباکس میتواند از همان حساب کاربری خود استفاده کند و فقط وسیله نقلیه جدید خود را در سیستم ثبت کند.
۳) فرایند تأیید درخواست تغییر وسیله نقلیه چقدر طول میکشد؟
زمان تأیید درخواست بستگی به بررسی اطلاعات وسیله نقلیه جدید دارد، اما معمولاً اسنپ تلاش میکند که این فرایند در مدت زمانی کوتاه انجام شود.
۴) آیا تغییر وسیله نقلیه محدودیتهایی دارد؟
بله، ممکن است برخی محدودیتها برای تغییر وسیله نقلیه وجود داشته باشد، مانند تعداد دفعات تغییر یا نوع وسیله نقلیه مجاز برای هر کاربر که توسط اسنپ تعیین میشود.