آموزش رانندگان اسنپامکانات اپلیکیشنویدیو اسنپ

راهنمای ثبت شماره شبا و شماره کارت در اپلیکیشن کاربر راننده اسنپ

برای انجام خدمات مالی از قبیل تسویه‌حساب روزانه اسنپ لازم است شماره شبای حساب بانکی‌تان را همراه با شماره کارت‌بانکی متصل به آن در اپلیکیشن راننده اسنپ ثبت کنید. ثبت و ویرایش شماره شبا و شماره کارت در اپلیکیشن راننده به‌سادگی انجام می‌شود.

نحوه تغییر شماره شبا و شماره کارت در اپلیکیشن راننده

۱- تغییر شماره شبا

در صفحه اصلی اپلیکیشن راننده، روی گزینه «موجودی» بزنید و وارد صفحه تراکنش‌ها شوید و در صفحه‌ای که باز می‌شود از گوشه بالا سمت چپ روی گزینه «ویرایش شماره شبا» بزنید.

در صفحه‌ای که باز می‌شود، گزینه ویرایش را انتخاب کنید و شماره شبای‌تان را بدون IR وارد کرده و دکمه «ثبت» را بزنید.

راهنمای ثبت شماره شبا و شماره کارت در اپلیکیشن کاربر راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ
راهنمای ثبت شماره شبا و شماره کارت در اپلیکیشن کاربر راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ
راهنمای ثبت شماره شبا و شماره کارت در اپلیکیشن کاربر راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ
راهنمای ثبت شماره شبا و شماره کارت در اپلیکیشن کاربر راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

پس از لمس دکمه «ثبت»، پیامکی حاوی لینک تأیید برای شما ارسال می‌شود، لینک را باز کرده و روی دکمه «تأیید» بزنید.

راهنمای ثبت شماره شبا و شماره کارت در اپلیکیشن کاربر راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ
راهنمای ثبت شماره شبا و شماره کارت در اپلیکیشن کاربر راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ
راهنمای ثبت شماره شبا و شماره کارت در اپلیکیشن کاربر راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

۲- تغییر شماره کارت

برای تغییر شماره کارت، مراحل گفته‌شده را طی کرده و این بار گزینه «ویرایش شماره کارت» را انتخاب کنید.با زدن روی دکمه «ویرایش»، شماره کارت را تغییر داده و دکمه «ثبت» را لمس کنید.

راهنمای ثبت شماره شبا و شماره کارت در اپلیکیشن کاربر راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲۹۶ دیدگاه)

  1. سلام من برای ثبت نام به صورت آنلاین اقدام کردم ولی الا دو روز شده و هیچ خبری نشد میرم تو برنامه میبینم میگه تا چند ساعت آینده تایید خواهید شد اما باز هم وارد نمیشه خوهشا اگر میشه کمکم کنید ممنون از مدیریت و کارکنان محترم اسنپ‌

  2. سلام وارد قسمت مالی شدم تغییر شبا را زدم ولی گزینه بانک مورد نظر بانک رسالت وجود نداره راهنمایی کنید

  3. سلام
    سال نو مبارک
    برای برداشت از حساب چرا اول میزنه به دلیل اختلال بانکی امکان برداشت وجود ندارد بعد میزنه سقف تراکنش امروز به پایان رسیده چیکار کنیم؟

  4. حساب کاربری من قطع شده ..مدارک هم تکمیل فرستادم .فرمودن دوروز رسیدگی میشه .
    .نمیدونم این چه شرکتیه …!!!

  5. سلام ، لینک ارسال نمی کنه ، در بخش دیدگاه ده ها نفر این رو نوشتن ، چه فایده وقتی کسی جوابگو نیست !!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00