
کاربران راننده اسنپی برای شروع به کار و دریافت درخواستهای سفر، نیاز به افزایش موجودی حساب کاربریشان دارند. از این موجودی برای پرداخت کمیسیون سفرهای اسنپی استفاده میشود. توجه داشته باشید اگر موجودی حساب شما منفی باشد، درخواستهای سفر اسنپ برایتان ارسال نمیشود. برای آموزش افزایش موجودی در اپلیکیشن راننده اسنپ همراه ما باشید.
نحوه افزایش موجودی اپلیکیشن راننده اسنپ
در صفحه اصلی اپلیکیشن یا همان صفحه دریافت سفر، روی گزینه «موجودی» بزنید.

در صفحه ای که برایتان باز میشود برای افزایش موجودی روی علامت + به رنگ آبی بزنید.

در صفحه افزایش موجودی، مبلغ موردنظرتان را به ریال وارد کنید، سپس روی گزینه «پرداخت» زده و وارد درگاه بانکی شوید. اطلاعات کارت بانکیتان را وارد کرده و پرداخت را نهایی کنید.

سؤالات پرتکرار
چگونه می توان موجودی اپلیکیشن راننده را افزایش داد؟
برای افزایش موجودی اپلیکیشن راننده اسنپ، کافی است در صفحه اصلی روی گزینه موجودی بزنید و با استفاده از علامت + آبی، مبلغ موردنظرتان را به ریال وارد کنید و از طریق درگاه بانکی پرداخت انجام دهید.
حداقل و حداکثر مقدار افزایش موجودی اپلیکیشن راننده چقدر باید باشد؟
حداکثر موجودی پس از شاٰرژ میتواند ۲۰ هزار تومان باشد.
سلام حساب من منهای سی وچهار هزار تومان هست هر کار میکنم پرداخت کنم نمیشه مینویسه خطا در پرداخت انترنتی از دیروز نمیتوانم پرداخت کنم به نمایندهای اسنپ مراجع کردم نتوانستند چکار کنم حیرانم
سلام. دوست عزیز لطفا حافظه مرورگر را پاک کرده (Clear Cash ) و حتما از مرورگر کروم استفاده نمایید . موفق باشید.
سلام،من مبلغ زیادی اشتباه افزایش دادم برا حسابم چطور میتونم برداشت کنم؟
دوست عزیز از طریق تسویه حساب روزانه اسنپ با شما تسویه میشود. برای استفاده از امکان تسویه حساب روزانه اسنپ، حتی در روزهای تعطیل باید شماره شبای یکی از بانکهای طرف قرارداد با اسنپ را در اپلیکیشن ثبت کرده باشید. به دلیل شرایط بانک ها در انتقال توسط شماره شبا مبلغ تسویه شده حتما تا ساعت ۴ بعد از ظهر به حساب افراد واریز میگردد.
سلام وقت بخیر، اگه بخوایم از کارت دیگه که داریم اعتبار اسنپ از منفی بودن دراریم باید چکار کنیم من اون کارتی که داخل برنامه ثبته رو دسترسی ندارم بهش حالا چطوری باید از کارت دیگه افزایش اعتبار بزنم باتشکر
سلام فرهاد عزیز. با هر کارتی که رمز پویا داشته باشد میتوانید موجودی حساب خود را افزایش دهید. موفق باشید
سلام .موجودی و ۳۰۰۰۰تومن شارژ کردم ولی تو کیف پول شارژ نشد ازحسابم کسر شد .دوباره ۱۰تومن شارژ کردم این سری همون ۱۰تومن و اضافه کرد ۳۰تومن اول شارژ نشد
سلام کاربر عزیز . مبلغ پرداختی در صورتی که به حساب اسنپ واریز نشود به حساب بانکی شما عودت داده می شود. موفق باشید
مفیدو سازنده بود
سلام درگاه پرداخت اعتبار مشکل دارد
باسلام
من اعتبار حسابم رو از طریق کارت بانکی۵۰۰هزار تومان افزایش دادم حالا که مبخوام برداشت کنم موجودی رو صفر نشون میده و نمیتونم برداشت کنم میخواستم ببینم در لین خصوص بایدچبکار کرد؟
دوست عزیز از طریق تسویه حساب روزانه اسنپ با شما تسویه میشود. برای استفاده از امکان تسویه حساب روزانه اسنپ، حتی در روزهای تعطیل باید شماره شبای یکی از بانکهای طرف قرارداد با اسنپ را در اپلیکیشن ثبت کرده باشید. به دلیل شرایط بانک ها در انتقال توسط شماره شبا مبلغ تسویه شده حتما تا ساعت ۴ بعد از ظهر به حساب افراد واریز میگردد.
اعتبارم منفی شده اگر یه نفر دیگه بخاد حسابمو شارژ کنه تا افزایش اعتبار داشته باشم باید چیکار کنه ممنون
سلام رامین عزیز. با هر کارتی که رمز پویا داشته باشد میتوانید حساب خود را شارژ نمایید . موفق باشید
سلام وقت بخیر
اعتبار حسابم منفی بود آمدم پرداخت کنم از حسابم کم کرده ولی داخل اسنپ هنوز پرداخت نشده
سلام دوست عزیز، پرداخت شما با موفقیت انجام شد و حساب کاربری شما فعال است. موفق باشید.
دوست عزیز برای افزایش موجودی اپلیکیشن راننده اسنپ، کافی است در صفحه اصلی روی گزینه موجودی بزنید و با استفاده از علامت + آبی، مبلغ موردنظرتان را به ریال وارد کنید و از طریق درگاه بانکی پرداخت انجام دهید. توجه داشته باشید حداکثر موجودی پس از شاٰرژ میتواند ۲۰ هزار تومان باشد. لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید:
https://club.snapp.ir/wp-admin/post.php?post=8265&action=edit