آموزش رانندگان اسنپآموزش رانندگانامکانات اپلیکیشن

آموزش مراحل افزایش موجودی در اپلیکیشن راننده اسنپ

لیگ نوروزی

کاربران راننده اسنپی برای شروع به کار و دریافت درخواست‌های سفر، نیاز به افزایش موجودی حساب کاربری‌شان دارند. از این موجودی برای پرداخت کمیسیون سفرهای اسنپی استفاده می‌شود. توجه داشته باشید اگر موجودی حساب شما منفی باشد، درخواست‌های سفر اسنپ برایتان ارسال نمی‌شود. برای آموزش افزایش موجودی در اپلیکیشن راننده اسنپ همراه ما باشید.

نحوه افزایش موجودی اپلیکیشن راننده اسنپ

در صفحه اصلی اپلیکیشن یا همان صفحه دریافت سفر، روی گزینه «موجودی» بزنید.

آموزش مراحل افزایش موجودی در اپلیکیشن راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

در صفحه ای که برایتان باز می‌شود برای افزایش موجودی روی علامت + به رنگ آبی بزنید.

آموزش مراحل افزایش موجودی در اپلیکیشن راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

در صفحه افزایش موجودی، مبلغ موردنظرتان را به ریال وارد کنید، سپس روی گزینه «پرداخت» زده و وارد درگاه بانکی شوید. اطلاعات کارت بانکی‌تان را وارد کرده و پرداخت را نهایی کنید.

آموزش مراحل افزایش موجودی در اپلیکیشن راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

سؤالات پرتکرار

چگونه می توان موجودی اپلیکیشن راننده را افزایش داد؟

برای افزایش موجودی اپلیکیشن راننده اسنپ، کافی است در صفحه اصلی روی گزینه موجودی بزنید و با استفاده از علامت + آبی، مبلغ موردنظرتان را به ریال وارد کنید و از طریق درگاه بانکی پرداخت انجام دهید.

حداقل و حداکثر مقدار افزایش موجودی اپلیکیشن راننده چقدر باید باشد؟

حداکثر موجودی پس از شاٰرژ می‌تواند ۲۰ هزار تومان باشد.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۵۴۱ دیدگاه)

  1. سلام‌خسته‌نباشی.حسابم‌ منفی‌شده‌هرکاری‌میکنم‌ثبت‌نمیشه‌‌تودیدگاه‌درخاست‌دادم‌میگه‌تکراریه

    1. دوست عزیز برای افزایش موجودی اپلیکیشن راننده اسنپ، کافی است در صفحه اصلی روی گزینه موجودی بزنید و با استفاده از علامت + آبی، مبلغ موردنظرتان را به ریال وارد کنید و از طریق درگاه بانکی پرداخت انجام دهید. توجه داشته باشید حداکثر موجودی پس از شاٰرژ میتواند ۲۰ هزار تومان باشد.

  2. سلام
    من اشتباهی به جای ۹۰ هزار تومان، ۹۰۰ هزار تومان شارژ کردم و الان نمیتونم برداشت کنم. کی میتونم پولم رو مجدد بردارم؟

    1. دوست عزیز از طریق تسویه حساب روزانه اسنپ با شما تسویه میشود. برای استفاده از امکان تسویه حساب روزانه اسنپ، حتی در روزهای تعطیل باید شماره شبای یکی از بانکهای طرف قرارداد با اسنپ را در اپلیکیشن ثبت کرده باشید. به دلیل شرایط بانک ها در انتقال توسط شماره شبا مبلغ تسویه شده حتما تا ساعت ۴ بعد از ظهر به حساب افراد واریز میگردد.

  3. باسلام ودرود به کارکنان اسنپ فهیم وبزرگ..عزیزان مشکل این مبلغ ده تومان اعتبار است که خیلی خیلی کم است وزود تمام میشود مسافر نقدی پرداخت میکند وما باید با اینترنت ظیف با کارت بانکی بتوانیم مبلغ درخواستی را بزنیم خیلی وقت گیر وسخت است لطف نماید حداقل در مورد کسانی که راضی هستند این مبلغ به صد هزار اعتبار در صفحه بماند من راضی هستم این را عنوان نماید واجرا ..وراحتی ما است پول خودمان میماند ودلهره منفی شدن وقعطع شدن برنامه را نداشته باشیم ودرضمن ده برای ۵ سال پیش بوده وافتضاح است در امروز که بطور مثال مسیر صبح ۲۹۰تومان از خارج شهر به تهران میایی ونقدی دریافت منمایو قعط برنامه وباز کارت وشارژ لطفا اجرا شود در مورد من .سپاسگذارم از شما ازیزان فهیم..

    1. دوست عزیز برای افزایش موجودی اپلیکیشن راننده اسنپ، کافی است در صفحه اصلی روی گزینه موجودی بزنید و با استفاده از علامت + آبی، مبلغ موردنظرتان را به ریال وارد کنید و از طریق درگاه بانکی پرداخت انجام دهید. توجه داشته باشید حداکثر موجودی پس از شاٰرژ میتواند ۲۰ هزار تومان باشد. لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید:
      https://club.snapp.ir/wp-admin/post.php?post=8265&action=edit

  4. سلام،اشتباها حساب اسنپم رو شارژ کردم به جای ۵۰ تومن ۵۰۰ تومن ریختم برای کمیسیون.
    الان میتونم برگردونم پولم رو؟

    1. دوست عزیز تسویه حساب روزانه اسنپ با کاربران راننده، همه روزه و حتی در روزهای تعطیل انجام میشود. برای استفاده از امکان تسویه حساب روزانه اسنپ، حتی در روزهای تعطیل باید شماره شبای یکی از بانکهای طرف قرارداد با اسنپ را در اپلیکیشن ثبت کرده باشید. به دلیل شرایط بانک ها در انتقال توسط شماره شبا مبلغ تسویه شده حتما تا ساعت ۴ بعد از ظهر به حساب افراد واریز میگردد.

  5. سلام وقت بخیر لطفاً در قسمت توضیحات بنویسید که حداکثر تا چه مبلغی موجودی منفی باشد دیگر سفری برای راننده دریافت نمی شود؟

    1. هادی عزیز موجودی حساب کاربری، برای پرداخت کمیسیون سفرهای اسنپی استفاده می‌شود و در صورتی که اعتبار منفی شود حساب کاربری محدود شده و درخواست سفر برای کاربر راننده ارسال نمی‌شود. برای آشنایی کامل با نحوه افزایش اعتبار حساب کاربری لینک زیر را دنبال کنید.
      https://club.snapp.ir/wp-admin/post.php?post=8265&action=edit

  6. سلام خسته نباشید ببخشید حساب من منفی هست پول ازمن کم میشه ولی بعد ازچند دقیقه باز به حسابم برگشت میخوره هرچه می‌کنم مثبت نمیشه

    1. دوست عزیز لطفا با کارت دیگری امتحان نمایید. برای افزایش موجودی اپلیکیشن راننده اسنپ، کافی است در صفحه اصلی روی گزینه موجودی بزنید و با استفاده از علامت + آبی، مبلغ موردنظرتان را به ریال وارد کنید و از طریق درگاه بانکی پرداخت انجام دهید. توجه داشته باشید حداکثر موجودی پس از شاٰرژ میتواند ۲۰ هزار تومان باشد. لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید:
      https://club.snapp.ir/wp-admin/post.php?post=8265&action=edit

    1. دوست عزیز برای افزایش موجودی اپلیکیشن راننده اسنپ، کافی است در صفحه اصلی روی گزینه موجودی بزنید و با استفاده از علامت + آبی، مبلغ موردنظرتان را به ریال وارد کنید و از طریق درگاه بانکی پرداخت انجام دهید. توجه داشته باشید حداکثر موجودی پس از شاٰرژ میتواند ۲۰ هزار تومان باشد. لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید:
      https://club.snapp.ir/wp-admin/post.php?post=8265&action=edit

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00