
کاربران راننده اسنپی برای شروع به کار و دریافت درخواستهای سفر، نیاز به افزایش موجودی حساب کاربریشان دارند. از این موجودی برای پرداخت کمیسیون سفرهای اسنپی استفاده میشود. توجه داشته باشید اگر موجودی حساب شما منفی باشد، درخواستهای سفر اسنپ برایتان ارسال نمیشود. برای آموزش افزایش موجودی در اپلیکیشن راننده اسنپ همراه ما باشید.
نحوه افزایش موجودی اپلیکیشن راننده اسنپ
در صفحه اصلی اپلیکیشن یا همان صفحه دریافت سفر، روی گزینه «موجودی» بزنید.

در صفحه ای که برایتان باز میشود برای افزایش موجودی روی علامت + به رنگ آبی بزنید.

در صفحه افزایش موجودی، مبلغ موردنظرتان را به ریال وارد کنید، سپس روی گزینه «پرداخت» زده و وارد درگاه بانکی شوید. اطلاعات کارت بانکیتان را وارد کرده و پرداخت را نهایی کنید.

سؤالات پرتکرار
چگونه می توان موجودی اپلیکیشن راننده را افزایش داد؟
برای افزایش موجودی اپلیکیشن راننده اسنپ، کافی است در صفحه اصلی روی گزینه موجودی بزنید و با استفاده از علامت + آبی، مبلغ موردنظرتان را به ریال وارد کنید و از طریق درگاه بانکی پرداخت انجام دهید.
حداقل و حداکثر مقدار افزایش موجودی اپلیکیشن راننده چقدر باید باشد؟
حداکثر موجودی پس از شاٰرژ میتواند ۲۰ هزار تومان باشد.
سلام
لطفا سطح اعتبار شارژ را از ۲۰ هزار بالاتر ببرید تا مجبور نباشیم روزی چند بار شارژ کنیم
اکثر مسافران تمایل به پرداخت آنلاین ندارن
سلام
لطفا سطح اعتبار را از۲۰ هزار بالا ببرید تا مجبور نباشیم روزی چند بار شارژ کنیم
چرا هرچی ثبت میکنم فرستاده نمیشه
دوست عزیز برای افزایش موجودی اپلیکیشن راننده اسنپ، کافی است در صفحه اصلی روی گزینه موجودی بزنید و با استفاده از علامت + آبی، مبلغ موردنظرتان را به ریال وارد کنید و از طریق درگاه بانکی پرداخت انجام دهید. توجه داشته باشید حداکثر موجودی پس از شاٰرژ میتواند ۲۰ هزار تومان باشد. لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید:
https://club.snapp.ir/wp-admin/post.php?post=8265&action=edit
با آرزوی موفقیت و شادمانی برای عزیزان پشتیبان اسنپ.
سلام
منفی بودم شارژ کردم ولی بازم منفی
غیر فعال شدم
چیکار کنم لطفا بررسی کنید
دوست عزیز حساب شما فعال است. موفق باشید
سلام حسابم منفی شد پرداخت کردم هنوزم منفیه درصورتی که پرداختمم موفق بود
امیر عزیز حساب شما فعال و پرداخت شما با موفق انجام شده و حسابتان شارژ شده است. موفق باشید
باسلام وخسته نباشید..میخوام اعتبارم مثبت کنم ولی وارددرگاه پرداخت نمیشه ازطریق کروم..خطامیزنه
سلام برابار چندم پیگیری میکنم اعتبارم رو پرداخت کردم ولی هنوز منفی چکار کنم الان سه روزه لطفا پیگیری کنید
حسین عزیز حساب کاربریتان بررسی شد و اعتبارتان منفی نمیباشد. موفق باشید
سلام
حساب آنلاین اسنپ من دیشب صفر شده اما به حساب من پولی نیامده
مهدی عزیز تسویهحساب روزانه اسنپ با کاربران راننده، همهروزه و حتی در روزهای تعطیل انجام میشود. برای استفاده از امکان تسویهحساب روزانه اسنپ، حتی در روزهای تعطیل باید شماره شبای یکی از بانکهای طرف قرارداد با اسنپ را در اپلیکیشن ثبت کرده باشید. به دلیل شرایط بانک ها در انتقال توسط شماره شبا مبلغ تسویه شده حتما تا ساعت ۴ بعد از ظهر به حساب افراد واریز میگردد.
سلام اعتبار حساب منفی شده هر کاری میکنم وارد سیستم بانکی نمیشود چرا احتمالا قفل شده
محمد عزیز برای افزایش موجودی اپلیکیشن راننده اسنپ، کافی است در صفحه اصلی روی گزینه موجودی بزنید و با استفاده از علامت + آبی، مبلغ موردنظرتان را به ریال وارد کنید و از طریق درگاه بانکی پرداخت انجام دهید. توجه داشته باشید حداکثر موجودی پس از شاٰرژ میتواند ۲۰ هزار تومان باشد