آموزش رانندگان اسنپ

قابلیت دسته‌بندی پیام‌های داخل اپلیکیشن کاربر راننده اسنپ

قابلیت دسته‌بندی پیام‌های داخل اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا دسترسی راحت‌تری به پیام‌های مختلف داشته باشید. همچنین دغدغه پیداکردن پیام مورد نظر خود از میان تعداد زیادی پیام را هم نخواهید داشت. در نتیجه این اتفاق تعامل شما به‌عنوان یک کاربر راحت‌تر و بهتر شده و درعین‌حال هم پیام‌های مهم نادیده گرفته نخواهند شد. برای بهره‌بردن از این قابلیت نیاز به به‌روزرسانی اپلیکیشن خود دارید.

قابلیت دسته‌بندی پیام‌های داخل اپلیکیشن چیست؟

قابلیت دسته‌بندی پیام‌های داخل اپلیکیشن کمک می‌کند که پیام‌ها به‌صورت منظم و مرتب نمایش داده شوند. در نتیجه هم دسترسی به پیام‌ها راحت‌تر شده و هر شخص باتوجه‌به نیاز خود، در دسته‌بندی مرتبط با آن به دنبال پیام مورد نظر خود می‌گردد. با تقسیم‌بندی پیام‌ها به بخش‌های مختلف، علاوه بر دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر، تجربه کاربری هم به طرز چشمگیری بهبود می‌یابد. علاوه بر این، دسته‌بندی پیام‌ها به کاربران این امکان را می‌دهد که مدیریت بهتری بر پیام‌های خود داشته باشند و در نتیجه سرعت بیشتری در استفاده از اپلیکیشن داشته باشند.

اگر می‌خواهید بیشتر درباره پیام‌های داخل اپلیکیشن بدانید روی لینک روبه‌رو بزنید: پیام‌‌های داخل اپلیکیشن راننده اسنپ

انواع دسته‌بندی پیام‌های داخل اپلیکیشن

همان‌طور که توضیح دادیم پیام‌های داخل اپلیکیشن اسنپ رانندگان به دسته‌های مختلفی تقسیم شده است. این دسته‌بندی‌های مختلف شامل موارد زیر می‌شوند:

  •  همه پیام‌ها
  •  اطلاع‌رسانی
  •  مالی
  •  هشدار
  •  طرح‌های تشویقی
  •  آموزش
  •  تخفیف

نحوه مشاهده دسته‌بندی‌های مختلف پیام‌های داخل اپلیکیشن

برای مشاهده دسته‌بندی‌های مختلف پیام‌های داخل اپلیکیشن مراحل زیر را دنبال کنید:

۱) وارد اپلیکیشن شوید و در نوارابزار پایین صفحه رو گزینه پیام‌ها بزنید.

قابلیت دسته‌بندی پیام‌های داخل اپلیکیشن کاربر راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

۲) در بالای صفحه مرتبط با پیام‌ها دسته‌بندی‌های مختلفی را مشاهده می‌کنید. باتوجه‌به نیاز خود روی هر دسته‌بندی بزنید.

قابلیت دسته‌بندی پیام‌های داخل اپلیکیشن کاربر راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ
قابلیت دسته‌بندی پیام‌های داخل اپلیکیشن کاربر راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

مزایای دسته‌بندی پیام‌های داخل اپلیکیشن

ایجاد فضایی مجزا برای هر نوع دسته‌بندی، مزایای زیر را به همراه دارد:

  • دسترسی راحت‌تر کاربر راننده به هر پیام
  • اعلان پیام خوانده نشده با یک نقطه قرمز
  • سازماندهی بهتر پیام‌ها

نتیجه‌گیری

باقابلیت دسته‌بندی پیام‌های داخل اپلیکیشن، تجربه کاربری رانندگان اسنپ به میزان زیادی بهبود پیدا می‌کند. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا به‌راحتی به پیام‌های خود دسترسی داشته باشند و از میان انبوه پیام‌ها، پیام‌های مهم را سریع‌تر پیدا کنند. علاوه بر این، با دسته‌بندی‌های مختلف مانند اطلاع‌رسانی، مالی و تخفیف مدیریت پیام‌ها آسان‌تر و کارآمدتر می‌شود. در نتیجه، این تغییر باعث ارتقای تجربه کاربری در استفاده از اپلیکیشن خواهد شد.

سؤالات متداول

۱) چگونه می‌توان از قابلیت دسته‌بندی پیام‌ها در اپلیکیشن اسنپ استفاده کرد؟
پس از به‌روزرسانی اپلیکیشن، در بخش پیام‌ها می‌توانید دسته‌بندی‌های مختلف پیام‌ها را مشاهده و از آن‌ها استفاده کنید.

۲) چه دسته‌بندی‌هایی برای پیام‌های داخل اپلیکیشن اسنپ وجود دارد؟
دسته‌بندی‌های مختلف پیام‌ها شامل مواردی مانند “همه پیام‌ها”، “اطلاع‌رسانی”، “مالی”، “هشدار”، “طرح‌های تشویقی”، “آموزش” و “تخفیف” است.

 ۳) مزیت اصلی قابلیت دسته‌بندی پیام‌ها در اپلیکیشن اسنپ چیست؟

 مزیت اصلی این قابلیت، دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر به پیام‌ها است.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00