رادیو اسنپ

رادیو اسنپ؛ فصل جدید

فصل جدید رادیو اسنپ از راه رسید.

بیش از ۸۰ قسمت با شما همراه بودیم و امروز در گامی نو، سری جدید رادیو اسنپ را با افتخار معرفی میکنیم. دوره جدید این برنامه رادیویی با همکاری رادیو گوشه @radiogousheh تهیه و آماده می‌شود و در قسمت اول علاوه بر معرفی رادیو، به دغدغه‌های اسنپی می‌پردازیم. ‌ اطلاع از طرح‌ها و برنامه‌های باشگاه رانندگان اسنپ، همچنان یکی از بخش‌های مهم رادیو است. ‌ آیتم‌هایی چون کتاب‌ صوتی و موسیقی نیز از جمله قسمت‌های شنیدنی سری جدید رادیو اسنپ است.

راستی در دوره جدید قرار است بخش‌های جذاب بیشتری با مشارکت شما کاربران راننده داشته باشیم. ‌ پس خاطره‌های اسنپی خود را به صورت کوتاه و خلاصه، حداکثر در یک دقیقه از طریق آی دی تلگرام Radiosnapp_dc برای ما ارسال کنید تا هم ما میزبان صدای گرم شما باشیم و هم دیگر همکاران‌تان از تجربه‌ها و خاطره‌های شما استفاده کنند.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲۸۳ دیدگاه)

  1. سلام ببخشید چرا وقتی میخایم با پشتیبانی ارتباط برقرار کنیم باید حداقل ۱شارژ ۵تومنی فقط بدیم هی میگه تشکر از صبر وشکیبای تان بعد آخر تازه اگر موفق شد یک به اپراتور شرکت وصل بشیم میگه اشتباه گرفتی باید به قسمته دیگه زنگ بزن یا اینکه منتظر بمون بعدشم که یادش می‌ره آدم پشت خطه اصلا قطع می‌کنند.

  2. اینکه اسنپ میخواد خدمات بهتر و هزینه کمتر به مسافران تحمیل شه قابل تقدیره اما اینکار رو باید از جیب خودش انجام بده و نه اینکه فشار به رانندگان بیاره،خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طایی شدن آسان بود

  3. سلام ودرودبه تمام پرسنل زحمت کش اسنپ درمورد بعضی ازکاربران مسافر که گویا وقتی حوصلشون سرمیره درخواست میکنند ووقتی نزدیک مبدا میشوم لغوسفرمیزنند لطف بابت لغوسفرمسافر هم برای خود مسافر یک جریمه بگذارید که دیگر بااین ترافیک ووقت راننده شوخی نکنند باتشکرازتوجه شما

  4. یه بحث دیگه هم هستش اینه که کلی مسیر طی میکنی میرسی به مبدا یا نزدیکای مبدا بعد طرف لغو میزنه خب مگه ما راننده ها گناه کردیم که شغلمون شده مسافر کشی؟؟؟هزینه کنسلی رو از حساب مسافر کم کنید به حساب راننده اضافه کنید یا بجای اینکه از مسافر هزینه کم بشه اسنپ در عوض سه تا مسیر از راننده کمیسیون نگیره.و اینکه ظرفیت مجاز مسافر چند نفر هستش؟؟یکی میگه ۲نفر یکی میگه ۳نفر یکی میگه ۴نفر

  5. شما میگید ما برنامه رو جوری طراحی کردیم که اخر سفر مسافرا به راننده امتیاز میدن و جهت استفاده از کولر به راننده پاداش میدیدم.من از روزی که گرما شروع شده کولر استفاده کردم کجاس اون پاداشی که میگین کدوم مسافره که بیاد برا راننده امتیاز بده بیشتر‌ مسافرا وقتی به مقصد میرسن زود از برنامه خارج میشن دیگه حوصله امتیاز دهی ندارن.یا اینکه میگین شارژ گاز کولر انجام بدین با تخفیف خب جاهای دیگه هم با همین قیمت انجام میدن.خواهشن یه کم به فکر راننده ها باشین هزینه لوازم ماشین خیلی زیاده یا اگه کسی تصادف کنه باید هرچقد کار کرده یه چیزم بهش اضافه کنه خرج ماشین کنه.برنامه باید جوری طراحی بشه مسافری که دوست داره کولر واسش استفاده بشه واسه خودش ارزش قائله هزینه بیشتری واسه سفر پرداخت کنه نه اینکه اگه دوست داشت به راننده امتیاز بده تا بهش پاداش بدن.با تشکر

  6. چسبانده‌اند نان آور خانه هستم ماشینم خراب است پولی برای درست کردن ماشینم ندارم لطفا کمکم کنید ممنون میشوم

  7. سلام
    همه میدونیم شرایط چقدر سخته و باید تحمل کرد تاشاید روزهای بهتر از راه برسن.
    مجموعه اسنپ هم جدای این مشکلات و هزینه ها نیست و مابعنوان اعضای یک خانواده باید همراه و همدل باشیم.
    شاید این پیشنهاد رو تیم مدیریتی بپذیرن و از سفرهای زیر ده هزارتومن کمیسیون رو حذف کنن.
    اینجوری لااقل برای راننده عدد کمی منصفانه ترمیشه و البته پذیرش سفرازسمت رانندگان باعث کوتاه شدن زمان انتظار مسافر و در مجموع رضایتمندی بیشتر ازناوگان میشه.
    نمیدونم چقدر این پیشنهاد قابلیت اجرایی داره و اصلا خوانده میشه یا نه!
    خوش بینباشیم و به هم دیگه حس خوب بدیم.
    یادمون نره که خدا همواره باماست.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00