رادیو اسنپ

رادیو اسنپ؛ قسمت ۹۳

این هفته در مورد یکی از نکات کلیدی انجام سفر آرام و بی‌دغدغه صحبت می‌کنیم و در پایان نیز به برخی ملاحظات و نکات در تعامل با مسافران اشاره کرده‌ایم، تا پایان این قسمت همراه ما باشید. در ضمن بابت ارسال خاطره‌ها از شما ممنونیم. خاطرات خود را به صورت صوتی به آی‌دی رادیو اسنپ در تلگرام به نشانی (Radiosnapp_dc) ارسال کنید. منتظر شنیدن صدای شما هستیم.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲۴۳ دیدگاه)

  1. با سلام و خسته نباشید .
    من خودم تو اسنپ کار نمی کنم ولی پدرم که تقریبا روزی ۸ ساعت داره تو اسنپ کار می کنه همیشه مشکل پرداخت نقدی و یا کارت به کارت از سمت مسافر را داشته است ، لطفاً پرداخت برخط از طریق خود نرم افزار را اجباری کنید . آخه واقعا خنده داره که کسی که از خدماتی بر پایه شبکه اینترنت مثل اسنپ استفاده می کند برای یک کرایه ۱۱/۰۰۰ تومانی تراول چک ۵۰/۰۰۰ تومانی ارائه بدهد ؛ به خدا مگه یه راننده چقدر می تواند با خودش پول خرد جا به جا بکند ؟! تازه کثیفی و … هم که بماند .
    در رابطه با کارت به کارت هم باید ابتدا مسافر را توجیه کنید چون بعضی از مسافر ها اسرار بر انجام کارت به کارت دارند و زیر بار نمی روند و در آخر هم بعد از رسیدن به مقصد تازه یادشون می افتند که سواری هزینه دارد و مجانی نیست و بعد از کلی از دست دادن زمان و قطعی اینترنت و … شانس بیاری پیامک بانک برات ارسال بشه ، وگرنه که … .
    البته با سپاس از گروه پشتیبانی اسنپ که اگر مشکلی پیش بیاید بلافاصله بر طرف می شود ،ولی امیدواریم از این هم بهتر بشود .

  2. سلام در رادیو اسنپ درباره سفرهای اسنپی راه حل بهتر عمل کردن بیشتر توضیح دهید با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00