
این هفته در مورد یکی از نکات کلیدی انجام سفر آرام و بیدغدغه صحبت میکنیم و در پایان نیز به برخی ملاحظات و نکات در تعامل با مسافران اشاره کردهایم، تا پایان این قسمت همراه ما باشید. در ضمن بابت ارسال خاطرهها از شما ممنونیم. خاطرات خود را به صورت صوتی به آیدی رادیو اسنپ در تلگرام به نشانی (Radiosnapp_dc) ارسال کنید. منتظر شنیدن صدای شما هستیم.
باسلام خدمت دوستان گرامی لطف کنید امتیاز بدین مگه حاجی بیکاری
سلام ممنونم از رادیو اسنپ
خواستم تشکر کنم بابت برنامه که راه انداختیم که تو این گرونی مردم رو رایگان جابجا میکنه سپاس فراوان
سلام به همه عزیزان خواستم بگم مشکل ما راننده خیلی زیاد هست چون مستقیم با افراد با گرایش فکرای بسیار وخواسته های انها مواجه هستیم برای مثال مسافری رو سوار میکنیم اما طبق میل ان مسافر وخواسته ان که خارج از چهار چوب قانونی اسنپ هست ترتیب اثر نمیدهیم برای مثال درخواست کشیدن سیگار . تو ماشین و مانند اینها وقتی پیاده میشه امتیاز منفی میده این چه راه کاری داره
سلام فقط از طریق گوشی باید گوش کرد؟
رو رادیو فرکانس ندارین؟
اینجوری که زیاد جالب نیست امیدوارم واقعا یه فکری اساسی برای این قضیه بکنید و برنامه های جالبی رو پخش کنید تا مسافرها هم متعجب بشن از اینکار ولی جوری باشه که فقط رانندگان اسنپ بتونن از فرکانس استفاده کنن
هادی جان، میتونید فایل رو از طریق تلگرام دانلود کنید و با اتصال کابل به ضبط خودرو حین سفرهای اسنپی همراه مسافر گوش کنید.
بنزین بدهید هیچ نمیخواهم الان مدتی براتون کار نمیکنم
سلام خسته نباشید ، برای خوانندگی هم میشه صدا بفرستیم ؟
خیلی سرگرم کنندس خستگی در حین کار یادت میره
سلام خداقوتتون بده..سهمیه سوخت واریزشده ب امیدخدا؟؟؟
،