
این هفته در مورد یکی از نکات کلیدی انجام سفر آرام و بیدغدغه صحبت میکنیم و در پایان نیز به برخی ملاحظات و نکات در تعامل با مسافران اشاره کردهایم، تا پایان این قسمت همراه ما باشید. در ضمن بابت ارسال خاطرهها از شما ممنونیم. خاطرات خود را به صورت صوتی به آیدی رادیو اسنپ در تلگرام به نشانی (Radiosnapp_dc) ارسال کنید. منتظر شنیدن صدای شما هستیم.
سلام به دست اندرکاران رادیواسنپ منهوشنگاسمعیلی هستمراننده اسنپ یهروزکاربریمن قطعشداومدهبودماسک نزدی نشدهیروزمسافرتوسفرمباشه مسک نظنم خواهشن توزیح بدین
سلام عرض ادب خیلی خوبه متاسفانه بعضی وقت ها یادم میاره مسافر سوارشدبزنم فقط به فکر این هستم که مسافر توسرمانمانه
سلام ممنون که چنین کارقشنگ روانجام دادید
سلام
در بعضی از سفرها ب مسافران مشکوک به زور گیر برخورد میکنیم(جدیدا دزدان زورگیر مسافرنما زیاد شده)
در این شرایط چیکارکنیم
راستش دیگه میترسم مسافر بزنم
سلام.رادیواسنب ازرادیو ماشین قابل پخش هست
عالی
سلام برنامه اسنپ عالی است
سلام ممنونم از اسنپ خیلی عالی
اگر به قول شما (خانواده)جواب سوالات همدیگررا ندهند مشکلات برطرف نمیشود جواب سوالات رانندگان رالطفابدهید
بسیار عالی