
این هفته در مورد یکی از نکات کلیدی انجام سفر آرام و بیدغدغه صحبت میکنیم و در پایان نیز به برخی ملاحظات و نکات در تعامل با مسافران اشاره کردهایم، تا پایان این قسمت همراه ما باشید. در ضمن بابت ارسال خاطرهها از شما ممنونیم. خاطرات خود را به صورت صوتی به آیدی رادیو اسنپ در تلگرام به نشانی (Radiosnapp_dc) ارسال کنید. منتظر شنیدن صدای شما هستیم.
فقط بگم به عنوان یه کاربر اسنپ تنها ایرادی که میشه ازش گرفت اینه که هیچ جای کمبود و بحث و صحبتی نداره که غیبتشو کنه فقط با انرژی .واقعا خدا برکتشون بده مخلص
سلام لطفا قیمت رو کمی ببرید بالا خودروی من سمند هست استحلاک خیلی بالاست ۴۵۰۰ رو حداقل ۶ تومن کنین لنت رو ۶۰۰ تومن میخریم روغن نامرغوب ایرانی ۵۰۰ تومن میشه
بخدا نود درصد مسافران دیر میان،خستمون کردن،بعدش چرا با کسایی که سفرو لغو میکنم برخورد نمیکنید،تو این ترافیک میرسیم یهو مسافر لغو میکنه،جدیدا هم بعضی ها ماسک نمیزنن،خسته نباشید
سلام من نزدیک به ۱۵ ماه اسنپ کار میکردم چون ماشینم بنزین بود ارزش نداشت الان هم دارن ماشین دوگانه سوز میکنن شرایط چطور
سلام از بس قیمت ها توی دزفول کم هستن راننده شوقی برای بردن سرویس نداره
سلام من عاشق موزیک هستم و این کار اسنپ را تحصین میکنم امیدوارم خوب باشد.
بزرگترین و تنها ارزوم ملاقات با صاحب و مالک اصلی اسنپ هست . ولی خب هیچوقت به این آرزوم نمیرسم. چون کسی صدامو نمیشنوه …!!!
من سواد درست حسابی ندارم.از کجا باید این رادیو رو داشت
سلام و خداقوت به عوامل برنامه و اسنپ رادیو و همینطور تمامی راننده های زحمتکش
ممنون از برنامه خوبتون
عالیه دمتون گرم