
این هفته در مورد یکی از نکات کلیدی انجام سفر آرام و بیدغدغه صحبت میکنیم و در پایان نیز به برخی ملاحظات و نکات در تعامل با مسافران اشاره کردهایم، تا پایان این قسمت همراه ما باشید. در ضمن بابت ارسال خاطرهها از شما ممنونیم. خاطرات خود را به صورت صوتی به آیدی رادیو اسنپ در تلگرام به نشانی (Radiosnapp_dc) ارسال کنید. منتظر شنیدن صدای شما هستیم.
خست نباشید
عالی بود
سلام خوبه بد نیست سرگرمی خوبیه.
با دغدغه هزینه بنزین، ترافیک سنگین، پاهایی که از کلاچ و ترمزها تیر میکشن فقط با درآمد مناسب میشه به آرامش رسید
خدا خیرتون بده که این برنامه رو راه اندازی کردید تا خیلی از افرادی که مثل من بیکار بودن بتونن منبع درامد پیدا کنن سپاسگذارم
!
عالی بود
فک کرده همه مث خودشن 🙂
خیلی عالیه
باسلام در خصوص کارت به کارت کردن از طرف مسافر چندین بار برای خودمن اتفاق افتاده که مسافر اعلام کرده اسنپ را کسی دیگر گرفته یا درهنگام سفر نتوانسته انلاین پرداخت کنه یا پول نقد همراه نداشته یا رمز دوم پویا نداشته شماره کارت خواسته وبعدا پرداخت کرده ما نمیتوانیم بخاطر این مسایل با مسافر بحص کنیم یا ابروی مسافر راببریم دراین مواقعه چه راه کاری دارید وپیشنهاد من دادن کارت خوان سیار به رانندگان بهترین کاراست البته بحساب خود اسنپ وصل باشه وگزینه کارت خوان هم به اپیکیشن اسنپ اضافه بشه که شرکت بتوانه به راحتی حساب کاربررا منظور نماید