رقابتهای پرهیجان بازاریابان میدانی اسنپ در«باشگاه حرفهایها»
«باشگاه حرفهایها» جایی برای رقابت بازاریابان میدانی با عملکرد گذشته خودشان است. اینجا شما با عملکرد قبلی خود رقابت میکنید، امتیاز میگیرد و در نهایت پاداش تلاش خود را دریافت میکنید.
۲۹ بهمن تا ۵ اسفند، زمانی است که میتوانید در قالب باشگاه حرفهایها، تواناییها و پشتکار خود را به کار بگیرید.
باشگاه حرفهایها سکوی اوج گرفتن شماست.
در این طرح، امکان کسب امتیاز به ۳ روش وجود دارد:
روش اول: شاخص میانگین
مجموع تعداد ثبتنام شما در بازه زمانی طرح (۲۹ بهمن تا ۵ اسفند) تقسیم بر عدد ۵.۵ خواهد شد.
برای مثال اگر شما ۳۰ ثبت نام داشته باشید میانگین شما به این صورت محاسبه خواهد شد :
میانگین: ۳۰ تقسیم بر ۵.۵ برابر است با ۵.۴۵
روش دوم: شاخص درصد رشد
این شاخص از تقسیم شاخص میانگین شما در بازه زمانی طرح (۲۹ بهمن تا ۵ اسفند) نسبت به شاخص میانگین شما از ابتدا تا روز ۱۵ فوریه به دست میآید.
مثال :
شاخص میانگین ۱ تا ۱۵ فوریه : ۱.۵
شاخص میانگین بازه زمانی طرح : ۲
شاخص رشد : 1- 2/1.5 برابر است با ۳۳%
دو سوال مهم در این بخش برای پروموترها مطرح میشود.
روش سوم: معرفی هر بازاریاب جدید به شرط ثبتنام حداقل یک راننده، ۲ امتیاز کسب خواهد کرد. این امتیاز در مجموع امتیازهای بازاریاب لحاظ میشود.
سوال اول: این اعداد چگونه به امتیاز تبدیل میشوند؟
سوال دوم: امتیازها دقیقا چه کاربردی دارند؟
پاسخ سوال اول:
شاخص های به دست آمده با استفاده از جدول زیر به امتیاز تبدیل میشوند.
نوع شاخص | شاخص میانگین ثبتنام | امتیاز |
شاخص میانگین ثبتنام | ۶ | ۲۰ |
۵ | ۱۶ | |
۴ | ۱۰ | |
۳ | ۷ | |
۲ | ۳ | |
۰.۲ | ۱ | |
شاخص رشد | ۷۵ درصد | ۶ |
۶۰ درصد | ۵ | |
۵۱ درصد | ۴ | |
۳۳ درصد | ۳ | |
۲۵ درصد | ۲ | |
۱۰ درصد | ۱ | |
شاخص معرفی بازاریاب جدید | ۲ امتیاز به ازای هر بازاریاب جدید | شرط ثبتنام ۱ راننده برای بازاریاب جدید |
پاسخ سوال دوم:
امتیازها چه کاربردی دارند؟
شما با توجه به مجموع امتیازهای کسب شده در یکی از سه دسته طلایی، نقرهای یا برنزی قرار میگیرید و از نرخ تبدیل امتیاز به وجه نقد بهرهمند میشوید.
این دستهبندیها برای هر شهر متفاوت است و به صورت اختصاصی برای هر پروموتر ارسال میشود.
در صورت وجود هرگونه ابهام در مورد این طرح به کارشناس خود مراجعه کنید.