خدمات رفاهی

خرید عینک طبی و آفتابی

فروشگاه «کارتیه»

باشگاه رانندگان اسنپ در همکاری با فروشگاه «کارتیه»، تسهیلات ویژه‌ای برای خرید انواع عینک آفتابی و طبی و لنز برای کاربران راننده کرج (حضوری) و سراسر کشور (آنلاین) فراهم کرده است.

شما عزیزان و خانواده محترمتان می‌توانید با مراجعه به این مرکز، علاوه بر تخفیف ویژه خرید عینک و لنز، از خدمات تعیین شماره چشم رایگان نیز استفاده کنید. همچنین امکان خرید با شرایط اقساطی نیز برای شما عزیزان فراهم شده است.

امتیازات طرح

امتیازات طرح

  • تا 50 درصد تخفیف خرید عدسی
  • تا 50 درصد تخفیف خرید فریم عینک
  • تا 50 درصد تخفیف خرید انواع عینک آفتابی
  • امکان خرید اقساطی تمام محصولات
  • تعیین شماره چشم رایگان
  • ۲۰۰ هزار تومان کمک‌هزینه خرید
  • ویژه کاربران راننده و خانواده‌های آنها (مادر، پدر، همسر و فرزندان)
آموزش خرید آنلاین

آموزش خرید آنلاین

  • برای خرید آنلاین محصولات فروشگاه کاریته، کافی است وارد لینک زیر شوید. سپس محصول یا محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از آن روی «سبد خرید» بزنید. در صفحه جدید اطلاعات خود را وارد کنید و سپس با پرداخت هزینه، خرید خود را تکمیل کنید.

لیست قیمت

نوع خدمات قیمت ویژه اسنپ (تومان)
معاینه با نمره چشم 2-2100,000رایگان
عدسی سفید ضدخش با فریم1,500,000800,000
عدسی آنتی‌رفلکس ضدخش با فریم1,600,000900,000
عدسی فتوکرومیک با فریم2,000,000900,000
عدسی بلوکات با فریم2,500,0001,100,000
عدسی پلی‌کربنات با فریم2,500,0001,200,000
عدسی سفید ضدخش بدون فریم900,000550,000
عدسی آنتی‌رفلکس بدون فریم1,000,000650,000
عدسی بلوکات ضدخش بدون فریم 1,500,000950,000
عدسی پلی‌کربنات ضدخش بدون فریم 1,500,000700,000
عدسی فتوکرومیک ضدخش بدون فریم1,500,000650,000
فریم فلزی و کائوچویی1,000,000600,000
فریم طبی400,000100,000
شرایط پرداخت اقساطی

شرایط پرداخت اقساطی

  • با پیش‌پرداخت 50 درصدی و اقساط 4 ماهه (با ارائه سفته)
  • بدون پیش‌پرداخت و اقساط 4 ماهه (با ارائه چک)
شرایط استفاده

شرایط استفاده

  • مهلت استفاده از تسهیلات فروشگاه کارتیه تا 1 خرداد 1404 است.
  • برای استفاده از این تسهیلات ارائه کد معرفی الزامی است.
ساعات مراجعه

ساعات مراجعه

  • خرید حضوری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 20

  • خرید آنلاین: شبانه‌روزی

  • تعیین شماره چشم: روزهای فرد، از ساعت 16 تا ۲۰

نشانی

نشانی

  • کرج، خیابان ذوب‌آهن، بعد از چهارراه مصباح، نرسیده به پمپ‌بنزین پرشیا، جنب چاپ محبان رضا، ساختمان پرشیا، طبقه همکف، عینک کارتیه
امتیازات طرح

شماره تماس

امتیازات طرح

ثبت سفارش تلفنی:

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۴۴۲ دیدگاه)

  1. با سلام و خسته نباشید لطفا به راننده هاتون شخصیت قایل بشین یعنی کرایه ها آنقدر پایینه که بعضی موقع خود مسافرم معذب میشه ، در ضمن فرهنگ سازی کنین برای مسافر که وقتی آماده شد اسنپ بگیره نه اینکه آماده نشده اسنپ بگیره

  2. با سلام و خسته نباشید لطفا به راننده هاتون شخصیت قایل بشین یعنی کرایه ها آنقدر پایینه که بعضی موقع خود مسافرم معذب میشه ، در ضمن فرهنگ سازی کنین برای مسافر که وقتی آماده شد اسنپ بگیره نه اینکه آماده نشده اسنپ بگیره

  3. سلام این کد تخفیف چیه ۵۰درصدتخفیف برای خرید عینک گذاشتین بعد کدش رو نمیدین پع ما باید از عالم غیب بفهمیم کد رو

  4. سلام این کد تخفیف چیه ۵۰درصدتخفیف برای خرید عینک گذاشتین بعد کدش رو نمیدین پع ما باید از عالم غیب بفهمیم کد رو

  5. سلام دوستان راننده توضیحات خوبی دادن ولی متاسفانه کارشناسان اسنپ گوش شنوا ندارن فقط فکر مسافر هستن انگار راننده معذرت میخوام نوکر اسنپ ومسافرن من بارها اتفاق افتاده که مسافر بجای ۴نفر ۸نفر سوار میشن بعد هم‌اعتراض کنی نمره منفی میدن بار میزنن اندازه وانت اعتراض کنی شکایت میکنن بعد چند نفر سوار میشن هر کدام جایی پیدا میشن ودرحالی که مقصد فقط یکی ثبت شده اعتراض میکنی نمره منفی میدن با لباس کثیف سوار میشن ماشین کثیف میکنن مسافر بعدی وخود راننده اذیت میشع مگه چقدر کرایه میدن که اینقدر راننده ها اذیت میشن به راننده بجای عینک ولوازم جانبی لاستیک وبیمه وسوخت بدین

  6. سلام دوستان راننده توضیحات خوبی دادن ولی متاسفانه کارشناسان اسنپ گوش شنوا ندارن فقط فکر مسافر هستن انگار راننده معذرت میخوام نوکر اسنپ ومسافرن من بارها اتفاق افتاده که مسافر بجای ۴نفر ۸نفر سوار میشن بعد هم‌اعتراض کنی نمره منفی میدن بار میزنن اندازه وانت اعتراض کنی شکایت میکنن بعد چند نفر سوار میشن هر کدام جایی پیدا میشن ودرحالی که مقصد فقط یکی ثبت شده اعتراض میکنی نمره منفی میدن با لباس کثیف سوار میشن ماشین کثیف میکنن مسافر بعدی وخود راننده اذیت میشع مگه چقدر کرایه میدن که اینقدر راننده ها اذیت میشن به راننده بجای عینک ولوازم جانبی لاستیک وبیمه وسوخت بدین

  7. سلام در برخی موارد مسافر هزینه رو اعتباری پرداخت ولی بدلایل نامشخص به اعتبار راننده افزوده نمی‌شود
    وقتی تیکت درخواست هزینه سفر رو ارسال میکنیم اسنپ اعلام میکنه بعد از ۷۲ ساعت به اعتبارشان افزوده می‌شود ولی متاسفانه ای افزایش اعتبار صورت نمیگیرد

  8. سلام در برخی موارد مسافر هزینه رو اعتباری پرداخت ولی بدلایل نامشخص به اعتبار راننده افزوده نمی‌شود
    وقتی تیکت درخواست هزینه سفر رو ارسال میکنیم اسنپ اعلام میکنه بعد از ۷۲ ساعت به اعتبارشان افزوده می‌شود ولی متاسفانه ای افزایش اعتبار صورت نمیگیرد

  9. سلام ، آقا،اسنپ اعلام نموده طبق قانون اسنپ پرداختی هزینه های سفر باید به دو روش اعتباری در اپلیکیشن یا بصورت نقدی پرداخت شود و در غیر اینصورت اسنپ نسبت به عدم پرداخت هزینه سفر از طرف مسافر ( اعلام شماره کارت ، واگذاری پرداخت هزینه به زمان دیگری توسط مسافر و غیره ) و از طرف دیگر راننده به هیچ عنوان حق صحبت و درگیری و جروبحث با مسافر را ندارد ، خیلی اتفاق افتاده که مسافر در ماشین سیگار کشیده و یا خود یا کودکانشان خوراکی خورده و داخل ماشین ریخته و در هنگام اعتراض یا تذکر به عدم رعایت نظافت و قوانین اسنپ به راننده بی احترامی نموده و حتی بعضی مواقع کرایه را هم پرداخت ننموده و اتومبیل را ترک کرده و به محض پیاده شدن با اسنپ تماس می‌گیرند و از برخورد راننده شکایت می کنند و هنگام تماس راننده با اسنپ جهت گزارش تخلف مسافر و عدم پرداخت هزینه سفر ، راننده بدهکار می‌شود و خود بنده چند باری هم ساعت ها جریمه شده ( ۳ ساعت مسدود کردن کاربری و عدم انجام سفر ) و هنگام تماس با پشتیبانی و توضیح واقعه اعلام می‌کنند که برنامه خودکار عمل می‌کند ، این گونه حمایت از رانندگان اسنپ توسط سیستم اسنپ غیر عادلانه و غیر منصفانه است، چون سیستم رای و نظر مسافران و شخصیت راننده را نظاره گر هستند و قرار نیست هر مسافری هر طوری که به نفع خودش میباشد به اسنپ گزارش بدهد و اسنپ بدون هماهنگی و نظر راننده یکطرفه قضاوت نموده و راننده را محکوم و جریمه نماید، لطفا کمی با رانندگان مراعات و همکاری و دلسوزی و حمایت کنید . همه رانندگان بر حسب نیاز و مشکلات اقتصادی و معیشتی مشغول هستند . ممنونم

  10. سلام ، آقا،اسنپ اعلام نموده طبق قانون اسنپ پرداختی هزینه های سفر باید به دو روش اعتباری در اپلیکیشن یا بصورت نقدی پرداخت شود و در غیر اینصورت اسنپ نسبت به عدم پرداخت هزینه سفر از طرف مسافر ( اعلام شماره کارت ، واگذاری پرداخت هزینه به زمان دیگری توسط مسافر و غیره ) و از طرف دیگر راننده به هیچ عنوان حق صحبت و درگیری و جروبحث با مسافر را ندارد ، خیلی اتفاق افتاده که مسافر در ماشین سیگار کشیده و یا خود یا کودکانشان خوراکی خورده و داخل ماشین ریخته و در هنگام اعتراض یا تذکر به عدم رعایت نظافت و قوانین اسنپ به راننده بی احترامی نموده و حتی بعضی مواقع کرایه را هم پرداخت ننموده و اتومبیل را ترک کرده و به محض پیاده شدن با اسنپ تماس می‌گیرند و از برخورد راننده شکایت می کنند و هنگام تماس راننده با اسنپ جهت گزارش تخلف مسافر و عدم پرداخت هزینه سفر ، راننده بدهکار می‌شود و خود بنده چند باری هم ساعت ها جریمه شده ( ۳ ساعت مسدود کردن کاربری و عدم انجام سفر ) و هنگام تماس با پشتیبانی و توضیح واقعه اعلام می‌کنند که برنامه خودکار عمل می‌کند ، این گونه حمایت از رانندگان اسنپ توسط سیستم اسنپ غیر عادلانه و غیر منصفانه است، چون سیستم رای و نظر مسافران و شخصیت راننده را نظاره گر هستند و قرار نیست هر مسافری هر طوری که به نفع خودش میباشد به اسنپ گزارش بدهد و اسنپ بدون هماهنگی و نظر راننده یکطرفه قضاوت نموده و راننده را محکوم و جریمه نماید، لطفا کمی با رانندگان مراعات و همکاری و دلسوزی و حمایت کنید . همه رانندگان بر حسب نیاز و مشکلات اقتصادی و معیشتی مشغول هستند . ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00