اخبار اسنپ

سفرهای خنک اسنپی؛ با هر بازخورد مثبت مسافر، بدون قرعه‌کشی پاداش بگیرید!

اسنپ برای قدردانی از نحوه عملکرد کاربران حرفه‌ای راننده در روزهای گرم سال، قرار است از تاریخ شنبه ۲۱ خرداد به صورت هفتگی به شما عزیزان به ازای بازخوردهای مثبتی که از مسافران دریافت می‌کنید، پاداش تقدیم کند.

این مطلب را تا انتها بخوانید و از شرایط و نحوه دریافت پاداش هفتگی اسنپ مطلع شده و درآمد خود را افزایش دهید.

درباره طرح دریافت پاداش هفتگی به ازای ثبت بازخورد مثبت

تهویه مناسب حین سفرهای اسنپی، یکی از الزامات مهم است. استفاده از کولر نه تنها موجب رضایت خاطر مسافران شده و امتیاز بالای کاربران راننده را به دنبال دارد، بلکه موجب حفظ سلامتی راننده و مسافر نیز می‌شود.

با در نظرگرفتن مسئولیت‌پذیری شما در مقابل مسافران، باشگاه رانندگان اسنپ تصمیم گرفته است که برنامه‌ای را جهت قدردانی و حمایت از شما کاربران راننده همراه و هم‌دل تدارک ببیند.

در این طرح از شنبه ۲۱ خرداد به تمام رانندگان اسنپ که در طول یک هفته حداقل ۱۰ بازخورد مثبت از سوی مسافر درباره روشن کردن کولر و فراهم آوردن تهویه مناسب در خودرو دریافت کرده‌اند، پاداش هفتگی اهدا خواهد شد.

منظور از بازخورد مثبت درباره تهویه مناسب در سفر چیست؟

مسافر در پایان هر سفر در صورتی که از سفر انجام شده رضایت داشته باشد، با ثبت ستاره‌ها، امتیاز خود را اعلام می‌کند. بعد از ثبت امتیاز، صفحه دلایل ثبت بازخورد که شامل نقاط قوت سفر است، نمایش داده می‌شود. اگر شما بر اساس پروتکل‌های بهداشتی در خودرو از کولر استفاده کرده باشید، مسافر گزینه استفاده از کولر را به عنوان دلیل ثبت امتیاز مثبت انتخاب می‌کند.

اسنپ براساس تعداد ثبت این بازخورد که مسافر پس از انجام سفر، ثبت می‌کند، برای شما پاداش در نظر می‌گیرد.

دقت کنید برای دریافت پاداش، نباید در طول هفته، بازخورد منفی درباره تهویه مناسب برای شما ثبت شده باشد.

سفرهای خنک اسنپی؛ با هر بازخورد مثبت مسافر، بدون قرعه‌کشی پاداش بگیرید! باشگاه رانندگان اسنپ

مقدار پاداش چقدر است و چه زمانی پرداخت می‌شود؟

با ثبت هر ۱۰ بازخورد مثبت در ارتباط با استفاده از کولر و تهویه مناسب، روزهای ابتدایی هفته یعنی پیش از دوشنبه هر هفته پاداش ۱۰۰ هزارتومانی به حساب شما واریز می‌شود.

به همین ترتیب در صورت دریافت ۲۰ بازخورد مثبت در ارتباط با کولر و تهویه مناسب، پیش از دوشنبه هر هفته ۲۰۰ هزارتومان پاداش به حساب‌تان واریز می‌شود.

نکات مهم روشن کردن کولر خودرو در شرایط شیوع ویروس کرونا

اگرچه شیوع ویروس کرونا مانند گذشته نیست اما هنوز این ویروس تهدیدی بری سلامتی ماست و رعایت نکات بهداشتی ضرورت دارد. برای اینکه خیال‌تان از ویروس کرونا در امان باشد، این چند نکته مهم را قبل از شروع سفر، حین انجام آن و پس از پایان سفر، رعایت کنید.

  • پیش از آغاز سفر پنجره‌های خودرو را باز بگذارید تا هوای تازه وارد خودرو شود.
  • پیش از سوار شدن مسافر، کولر خودرو را روشن کرده و گردش هوای خودرو را در حالت تهویه از خارج قرار دهید.
  • پس از رسیدن مسافر به مقصد، پنجره‌های خودرو را باز گذاشته تا دوباره هوای داخل خودرو عوض شود.
  • استفاده از ماسک در سفرهای اسنپی را فراموش نکنید.

خدمات ویژه سرویس کولر در اسنپ‌کارفیکس

باشگاه رانندگان اسنپ با هدف حمایت از شما کاربران راننده عزیز، امکان دریافت خدمات سرویس کولر با تسهیلات ویژه را در اسنپ کارفیکس برای شما فراهم کرده است.

همین امروز به سایت اسنپ‌کارفیکس سر بزنید و خدمات سرویس کولر را با قیمتی استثنائی رزرو کنید.

سخن پایانی

با روشن کردن کولر، علاوه بر حفظ سلامتی خود و مسافر همراه‌تان، رضایت او را جلب کرده و این موضوع تاثیر به سزایی در میزان درآمد شما خواهد داشت.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

نوشته‌های مشابه

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۴۰۷ دیدگاه)

  1. اول که اسنپ به من تو اپلیکیشن پیام داده بود گفته بود بین این ۱۰ تا سفر که کولر روشن میکنی( حالا آیا بازخورد مثبت میگیری یا نمیگیری !!!!!! ) نباید بازخورد منفی بابت روشن نکردن کولر داشته باشی. اما الان تو سایت میگه کلا نباید حتی یه بازخورد منفی هم داشته باشی. ضمناً اطلاع رسانی اولیه تون هم ضعیف بود، اولش نگفتید که پاداش رو تا دوشنبه یا خود دوشنبه واریز میکنید. نمیدونستم اصلاً پاداش گرفتم یا نه؟ در حالیکه برای همه سفر هام کولر روشن کرده بودم.
    جالبه واقعاً

  2. سلام. بنده کل هفته گذشته رو تقریبا کولر گرفتم
    امروز پیغام اومد که ۱۰۰ هزار تونان پاداش گرفتید بابت ۱۹ سفر موفق با کولر
    ممنونم از اسنپی ها ولی ای کاش اون یک سفر هم لحاظ میشد و پرداخت ۲۰۰ هزار تومانی داشتم
    بازم تشکر

  3. سلام . من توی تمام سفرهام از کولر استفاده میکنم نه بخاطر مسافر بخاطر احترام به خودم و میدونم همه شون هم ازم راضی بودن و تشکر هم کردن. ولی این نامردیه که یه آدم مریض میاد و بازخورد منفی میده میگه کولرش روشن نبوده (تازه فهمیدم که مسافره ساعت ۱۰ به بعد شب هم بوده ظاهراً که من اونموقع کولر رو روی کم میزارم که اذیت نشن ) و خلاصه کل زحمت هفته مارو با این کارش نابود میکنه. تازه اسنپ هم میاد تائیدش میکنه و اسنپ اکو پلاس رو یک هفته از ما میگیره. این دیگه واقعا نامردیه. نکنید اینکارو بده بخدا داریم زحمت میکشیم.

  4. با سلام و عرض ادب ، بنده از اردیبهشت ماه تاکنون همیشه از کولر استفاده کرده ام و همیشه امتیاز ۴/۸۲ پایین نیامده ام ، آیل به بنده هم پاداش تعلق میگیرم. با تشکر از شما دوستان

  5. با سلام، ببخشید سقف نهایی بازخوردها۲۰ تا بازخوردها یا بیشتر هم باشه، مثلا۳۰ تا یا۴۰تا بازخورد پشت سرهم تو هفته بدون بازخورد منفی باشه چی؟؟؟ پاداش بیشتر میشه یا نه فقط تا۲۰تا سفر پاداش میدن، آخه ما تا شهرستان بعضا روزانه ۴۰ تا۵۰ سفر انجام میدیم
    جواب بدین ممنون میشم

  6. سلام
    من کلا کولر ماشین رو روشن میکنم ولی از کجا باید متوجه بشم که مسافر بازخورد مثبت داشته یا نه
    به نظر من باید برنامه ای باشه تا راننده هم متوجه بشه که چند تا مسافر بازخورد مثبت داشتن

  7. سلام وعرض ادب من از رانندگان پاره وقت اسنپ هستم هفته گذشته یه مسافر گرفتم بعد از سوارشدن درخواست چند مسیر حدود ۵مسیر کرد که گفتم نمیشه تو برنامه درخواست کنه و باید هر مسیر جداگانه درخواست کنه بااین که من اطلاع نداشتم که این کار غیرقانونی متاسف اسنپ حسابم را مسدود کرده بدون اینکه به من اطلاع داده بشه لطفاً پیگیری کنید بااین که بهترین مسیر وکولر .رفتار درست .و…. هم بامسافر داشته ام

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00