
اسنپ برای قدردانی از نحوه عملکرد کاربران حرفهای راننده در روزهای گرم سال، قرار است از تاریخ شنبه ۲۱ خرداد به صورت هفتگی به شما عزیزان به ازای بازخوردهای مثبتی که از مسافران دریافت میکنید، پاداش تقدیم کند.
این مطلب را تا انتها بخوانید و از شرایط و نحوه دریافت پاداش هفتگی اسنپ مطلع شده و درآمد خود را افزایش دهید.
درباره طرح دریافت پاداش هفتگی به ازای ثبت بازخورد مثبت
تهویه مناسب حین سفرهای اسنپی، یکی از الزامات مهم است. استفاده از کولر نه تنها موجب رضایت خاطر مسافران شده و امتیاز بالای کاربران راننده را به دنبال دارد، بلکه موجب حفظ سلامتی راننده و مسافر نیز میشود.
با در نظرگرفتن مسئولیتپذیری شما در مقابل مسافران، باشگاه رانندگان اسنپ تصمیم گرفته است که برنامهای را جهت قدردانی و حمایت از شما کاربران راننده همراه و همدل تدارک ببیند.
در این طرح از شنبه ۲۱ خرداد به تمام رانندگان اسنپ که در طول یک هفته حداقل ۱۰ بازخورد مثبت از سوی مسافر درباره روشن کردن کولر و فراهم آوردن تهویه مناسب در خودرو دریافت کردهاند، پاداش هفتگی اهدا خواهد شد.
منظور از بازخورد مثبت درباره تهویه مناسب در سفر چیست؟
مسافر در پایان هر سفر در صورتی که از سفر انجام شده رضایت داشته باشد، با ثبت ستارهها، امتیاز خود را اعلام میکند. بعد از ثبت امتیاز، صفحه دلایل ثبت بازخورد که شامل نقاط قوت سفر است، نمایش داده میشود. اگر شما بر اساس پروتکلهای بهداشتی در خودرو از کولر استفاده کرده باشید، مسافر گزینه استفاده از کولر را به عنوان دلیل ثبت امتیاز مثبت انتخاب میکند.
اسنپ براساس تعداد ثبت این بازخورد که مسافر پس از انجام سفر، ثبت میکند، برای شما پاداش در نظر میگیرد.
دقت کنید برای دریافت پاداش، نباید در طول هفته، بازخورد منفی درباره تهویه مناسب برای شما ثبت شده باشد.

مقدار پاداش چقدر است و چه زمانی پرداخت میشود؟
با ثبت هر ۱۰ بازخورد مثبت در ارتباط با استفاده از کولر و تهویه مناسب، روزهای ابتدایی هفته یعنی پیش از دوشنبه هر هفته پاداش ۱۰۰ هزارتومانی به حساب شما واریز میشود.
به همین ترتیب در صورت دریافت ۲۰ بازخورد مثبت در ارتباط با کولر و تهویه مناسب، پیش از دوشنبه هر هفته ۲۰۰ هزارتومان پاداش به حسابتان واریز میشود.
نکات مهم روشن کردن کولر خودرو در شرایط شیوع ویروس کرونا
اگرچه شیوع ویروس کرونا مانند گذشته نیست اما هنوز این ویروس تهدیدی بری سلامتی ماست و رعایت نکات بهداشتی ضرورت دارد. برای اینکه خیالتان از ویروس کرونا در امان باشد، این چند نکته مهم را قبل از شروع سفر، حین انجام آن و پس از پایان سفر، رعایت کنید.
- پیش از آغاز سفر پنجرههای خودرو را باز بگذارید تا هوای تازه وارد خودرو شود.
- پیش از سوار شدن مسافر، کولر خودرو را روشن کرده و گردش هوای خودرو را در حالت تهویه از خارج قرار دهید.
- پس از رسیدن مسافر به مقصد، پنجرههای خودرو را باز گذاشته تا دوباره هوای داخل خودرو عوض شود.
- استفاده از ماسک در سفرهای اسنپی را فراموش نکنید.
خدمات ویژه سرویس کولر در اسنپکارفیکس
باشگاه رانندگان اسنپ با هدف حمایت از شما کاربران راننده عزیز، امکان دریافت خدمات سرویس کولر با تسهیلات ویژه را در اسنپ کارفیکس برای شما فراهم کرده است.
همین امروز به سایت اسنپکارفیکس سر بزنید و خدمات سرویس کولر را با قیمتی استثنائی رزرو کنید.
سخن پایانی
با روشن کردن کولر، علاوه بر حفظ سلامتی خود و مسافر همراهتان، رضایت او را جلب کرده و این موضوع تاثیر به سزایی در میزان درآمد شما خواهد داشت.




سلام درود به عوامل پشت صحنه اسنپ و خسته نباشد من از اسنپ کلا راضی راضی ام ولی دوسه مورد رو اعصاب ادمه ک خستگی تو تن ادم میمونه.. من کلی سفر با کولر زدم یعنی همه سفرامو با کولر زدم به مسافرم گفتم مثبت بده کولرم ثبت کنهرالبته محترمانه وخواهشا گفتم ولی واسم اصلا ثبت نمیشه اخره روزم کلا یکی دو تا ستاره اضاف شدماشین من کاملا تمیز مدل بالا. اگه کوچکترین کثیفی اشغال دیدی بندازینم بیرون. من ۶۰ هزار ضد عفونی گذاشتم مختص مسافر هزینه میکنم استفاده میکنن ولی ستاره یا ثبت نمیکنن چه فایده داره… یه جووونه ۲۷ساله خوشبرخورد صبورم مشکل کجاس خدا میدونه. ????
سلام.
بخدامن همیشه واسه مسافرم کولرمیزنم.ولی تاحالابجابیشترشدن امتیازم.کمترم شده!دلیلشومیپرسم،جوابی نمیدید????و خیلی مسافرهام وظیفهءاصلی میدونندکولرزدنو!وامتیازم نمیدن!حداقل یجوری بمسافرم اجبارکنیدک امتیازه کولروبده.ک فقط استهلاک ماشین بالانره وهیچی ب هیچی باشه!ممنون
وقتی به مسافر میگیم امتیاز بده یا نمیدن یا سختشونه بدن یا میگن بعدا میدیم یا همش بهونه میارن تکلیف چیه بعدا هم یادشون میره امتیاز بدن باید چکار کنیم .
به عنوان مثال شنبه تا دوشنبه میخوای حداقل ۲۰ تا باز خورد مثبت بگیری ولی با این اوصاف ۱۰ تا هم نمیشه
برای پاداش ۲۰۰ هزار تومانی فقط تا دوشنبه میشه ۲۰ سفر مثبت بگیریم یا تا آخر هفته وقت داریم به پاداش ۲۰۰ تومانی برسیم ؟
سلام،خسته نباشید
دمای هوا تو شهر ما طوریه که تا ساعت ۱۰ نیاز به کولر نیست یعنی اگه روشن هم بکنیم از سمت مسافر استقبال نمیشه
میخوام بدونم من که ساعت ۵ و نیم میزنم بیرون اگه مسافرم بگه کولرش خاموش بود تکلیف چیه؟!!!
اینطوری که من واجد شرایط دریافت جایزه نمیشم
ممنون میشم اگه مشخص کنید
سلام وقت لخیر. اگا مسافر بازخورد رو ثبت نکنه چیکار کنیم که از کولرم استفاده کردیم؟
این طرح پاداش برای کولر هر هفته است؟
همش وعده الکی مثل پاداش راننده اولی ها گفتن ۱۴۰ تا سرویس برو پاداش میدن الان سه هفتس هرچی زنگ میزنم جواب قانع کننده ای نمیدن
بنده برای مسافری که ماسک نداشته باشه کولر روشن نمیکنم.حالااگه یه نفراز اونها بزنه عدم استفاده از کولر.کل بازخوردها میپره؟اینطوری که انصاف نیست
با سلام سوالی داشتم در خصوص پاداش سفرهای خنک اسنپی ، در پیج اینستاگرام نوشته بود تا دوشنبه ی هفته ی اینده به ازای ده تا بازخورد مثبت کولر ۱۰۰هزار تومن و به ازای ۲۰ تا بازخورد مثبت کولر پاداش به راننده تعلق میگیره ، حالا خواستم بدونم اگه کسی بتونه بیش از ۲۰تا بازخورد داشته باشه چی؟ برای مثال ۴۰ تا بازخورد مثبت کولر داشته باشیم یعنی ۴۰۰ هزار تومن پاداش تعلق میگیره یا همون ۲۰۰هزار تومن ؟؟؟ باتشکر از شما