
اسنپ برای قدردانی از نحوه عملکرد کاربران حرفهای راننده در روزهای گرم سال، قرار است از تاریخ شنبه ۲۱ خرداد به صورت هفتگی به شما عزیزان به ازای بازخوردهای مثبتی که از مسافران دریافت میکنید، پاداش تقدیم کند.
این مطلب را تا انتها بخوانید و از شرایط و نحوه دریافت پاداش هفتگی اسنپ مطلع شده و درآمد خود را افزایش دهید.
درباره طرح دریافت پاداش هفتگی به ازای ثبت بازخورد مثبت
تهویه مناسب حین سفرهای اسنپی، یکی از الزامات مهم است. استفاده از کولر نه تنها موجب رضایت خاطر مسافران شده و امتیاز بالای کاربران راننده را به دنبال دارد، بلکه موجب حفظ سلامتی راننده و مسافر نیز میشود.
با در نظرگرفتن مسئولیتپذیری شما در مقابل مسافران، باشگاه رانندگان اسنپ تصمیم گرفته است که برنامهای را جهت قدردانی و حمایت از شما کاربران راننده همراه و همدل تدارک ببیند.
در این طرح از شنبه ۲۱ خرداد به تمام رانندگان اسنپ که در طول یک هفته حداقل ۱۰ بازخورد مثبت از سوی مسافر درباره روشن کردن کولر و فراهم آوردن تهویه مناسب در خودرو دریافت کردهاند، پاداش هفتگی اهدا خواهد شد.
منظور از بازخورد مثبت درباره تهویه مناسب در سفر چیست؟
مسافر در پایان هر سفر در صورتی که از سفر انجام شده رضایت داشته باشد، با ثبت ستارهها، امتیاز خود را اعلام میکند. بعد از ثبت امتیاز، صفحه دلایل ثبت بازخورد که شامل نقاط قوت سفر است، نمایش داده میشود. اگر شما بر اساس پروتکلهای بهداشتی در خودرو از کولر استفاده کرده باشید، مسافر گزینه استفاده از کولر را به عنوان دلیل ثبت امتیاز مثبت انتخاب میکند.
اسنپ براساس تعداد ثبت این بازخورد که مسافر پس از انجام سفر، ثبت میکند، برای شما پاداش در نظر میگیرد.
دقت کنید برای دریافت پاداش، نباید در طول هفته، بازخورد منفی درباره تهویه مناسب برای شما ثبت شده باشد.

مقدار پاداش چقدر است و چه زمانی پرداخت میشود؟
با ثبت هر ۱۰ بازخورد مثبت در ارتباط با استفاده از کولر و تهویه مناسب، روزهای ابتدایی هفته یعنی پیش از دوشنبه هر هفته پاداش ۱۰۰ هزارتومانی به حساب شما واریز میشود.
به همین ترتیب در صورت دریافت ۲۰ بازخورد مثبت در ارتباط با کولر و تهویه مناسب، پیش از دوشنبه هر هفته ۲۰۰ هزارتومان پاداش به حسابتان واریز میشود.
نکات مهم روشن کردن کولر خودرو در شرایط شیوع ویروس کرونا
اگرچه شیوع ویروس کرونا مانند گذشته نیست اما هنوز این ویروس تهدیدی بری سلامتی ماست و رعایت نکات بهداشتی ضرورت دارد. برای اینکه خیالتان از ویروس کرونا در امان باشد، این چند نکته مهم را قبل از شروع سفر، حین انجام آن و پس از پایان سفر، رعایت کنید.
- پیش از آغاز سفر پنجرههای خودرو را باز بگذارید تا هوای تازه وارد خودرو شود.
- پیش از سوار شدن مسافر، کولر خودرو را روشن کرده و گردش هوای خودرو را در حالت تهویه از خارج قرار دهید.
- پس از رسیدن مسافر به مقصد، پنجرههای خودرو را باز گذاشته تا دوباره هوای داخل خودرو عوض شود.
- استفاده از ماسک در سفرهای اسنپی را فراموش نکنید.
خدمات ویژه سرویس کولر در اسنپکارفیکس
باشگاه رانندگان اسنپ با هدف حمایت از شما کاربران راننده عزیز، امکان دریافت خدمات سرویس کولر با تسهیلات ویژه را در اسنپ کارفیکس برای شما فراهم کرده است.
همین امروز به سایت اسنپکارفیکس سر بزنید و خدمات سرویس کولر را با قیمتی استثنائی رزرو کنید.
سخن پایانی
با روشن کردن کولر، علاوه بر حفظ سلامتی خود و مسافر همراهتان، رضایت او را جلب کرده و این موضوع تاثیر به سزایی در میزان درآمد شما خواهد داشت.




سلام از کجا باید بفهمیم چند بازخورد کولر به ناممون ثبت شده
سلام . ۱۰ بازخورد باید توی یک هفته باشه یا اینکه توی ۲ هفته هم امکانش هست؟؟
سلام من دیروز طرح کولر و زدم… بازم اگه طرح و بزنم بهم تعلق میگیره.؟.
پاداش به من پرداخت شد,ممنونم
با سلام .ایا میشه مسافر بعد از پیاده شدن امتیازی روثبت نکنه و از برنامه خارج بشه بدون دادن امتیاز .
سلام خدمت شما و ممنون بابت حمایتتون، من شخصا اول کولرو برای ارامش خودم روشن میکنم ولی به هر حال هیچکس از پول بدش نمیاد، فقط میتونم بپرسم از کجا میتونیم بفهمیم چنتا بازخورد مثبت داریم؟
با سلام هفته پیش پیام برای کولر برای من اومد ومن کولر گرفتم گفتن این هفته پاداش هارو واریز میکنن که هنوز نکردن
من تو این هفته که گذشت بالای ۵۰سفر داشتم کل سفرهامم کولر روش بوده ولی چرا نریختن پاداش را؟حتی شب ها هم کوارک روشن بود که نگین فردا بازخورد منفی کولر داشتم ولی خبری نیست اینکار درست نیست وعده ووعید الکی دادن
از مسافران بخواهید تا بازخورد را انجام بدهد چون من هرروز با کولر استفاده میکنم ولی هنوز پاداشی نگرفتم ممنون
سلام.من والا این دو هفته که کار کردم از صبح که ماشینو روشن کردم کلا کولرم روشن بوده ولی پاداش نیومده واسم . از کجا میشه فهمید که مسافر بازخورد رو ثبت میکنه؟باید قابلیتی اضافه کنید که به محض پایان سفر راننده متوجه شه که بازخورد مسافر ثبت شده.با عرض پوزش سوتفاهم نشه ولی از کجا باید فهمید اسنپ کامل و دقیق انجام میده این پاداش رو ؟ چون من میگم کلا هر سفری رفتم کولرم روشن بوده