
اسنپ برای قدردانی از نحوه عملکرد کاربران حرفهای راننده در روزهای گرم سال، قرار است از تاریخ شنبه ۲۱ خرداد به صورت هفتگی به شما عزیزان به ازای بازخوردهای مثبتی که از مسافران دریافت میکنید، پاداش تقدیم کند.
این مطلب را تا انتها بخوانید و از شرایط و نحوه دریافت پاداش هفتگی اسنپ مطلع شده و درآمد خود را افزایش دهید.
درباره طرح دریافت پاداش هفتگی به ازای ثبت بازخورد مثبت
تهویه مناسب حین سفرهای اسنپی، یکی از الزامات مهم است. استفاده از کولر نه تنها موجب رضایت خاطر مسافران شده و امتیاز بالای کاربران راننده را به دنبال دارد، بلکه موجب حفظ سلامتی راننده و مسافر نیز میشود.
با در نظرگرفتن مسئولیتپذیری شما در مقابل مسافران، باشگاه رانندگان اسنپ تصمیم گرفته است که برنامهای را جهت قدردانی و حمایت از شما کاربران راننده همراه و همدل تدارک ببیند.
در این طرح از شنبه ۲۱ خرداد به تمام رانندگان اسنپ که در طول یک هفته حداقل ۱۰ بازخورد مثبت از سوی مسافر درباره روشن کردن کولر و فراهم آوردن تهویه مناسب در خودرو دریافت کردهاند، پاداش هفتگی اهدا خواهد شد.
منظور از بازخورد مثبت درباره تهویه مناسب در سفر چیست؟
مسافر در پایان هر سفر در صورتی که از سفر انجام شده رضایت داشته باشد، با ثبت ستارهها، امتیاز خود را اعلام میکند. بعد از ثبت امتیاز، صفحه دلایل ثبت بازخورد که شامل نقاط قوت سفر است، نمایش داده میشود. اگر شما بر اساس پروتکلهای بهداشتی در خودرو از کولر استفاده کرده باشید، مسافر گزینه استفاده از کولر را به عنوان دلیل ثبت امتیاز مثبت انتخاب میکند.
اسنپ براساس تعداد ثبت این بازخورد که مسافر پس از انجام سفر، ثبت میکند، برای شما پاداش در نظر میگیرد.
دقت کنید برای دریافت پاداش، نباید در طول هفته، بازخورد منفی درباره تهویه مناسب برای شما ثبت شده باشد.

مقدار پاداش چقدر است و چه زمانی پرداخت میشود؟
با ثبت هر ۱۰ بازخورد مثبت در ارتباط با استفاده از کولر و تهویه مناسب، روزهای ابتدایی هفته یعنی پیش از دوشنبه هر هفته پاداش ۱۰۰ هزارتومانی به حساب شما واریز میشود.
به همین ترتیب در صورت دریافت ۲۰ بازخورد مثبت در ارتباط با کولر و تهویه مناسب، پیش از دوشنبه هر هفته ۲۰۰ هزارتومان پاداش به حسابتان واریز میشود.
نکات مهم روشن کردن کولر خودرو در شرایط شیوع ویروس کرونا
اگرچه شیوع ویروس کرونا مانند گذشته نیست اما هنوز این ویروس تهدیدی بری سلامتی ماست و رعایت نکات بهداشتی ضرورت دارد. برای اینکه خیالتان از ویروس کرونا در امان باشد، این چند نکته مهم را قبل از شروع سفر، حین انجام آن و پس از پایان سفر، رعایت کنید.
- پیش از آغاز سفر پنجرههای خودرو را باز بگذارید تا هوای تازه وارد خودرو شود.
- پیش از سوار شدن مسافر، کولر خودرو را روشن کرده و گردش هوای خودرو را در حالت تهویه از خارج قرار دهید.
- پس از رسیدن مسافر به مقصد، پنجرههای خودرو را باز گذاشته تا دوباره هوای داخل خودرو عوض شود.
- استفاده از ماسک در سفرهای اسنپی را فراموش نکنید.
خدمات ویژه سرویس کولر در اسنپکارفیکس
باشگاه رانندگان اسنپ با هدف حمایت از شما کاربران راننده عزیز، امکان دریافت خدمات سرویس کولر با تسهیلات ویژه را در اسنپ کارفیکس برای شما فراهم کرده است.
همین امروز به سایت اسنپکارفیکس سر بزنید و خدمات سرویس کولر را با قیمتی استثنائی رزرو کنید.
سخن پایانی
با روشن کردن کولر، علاوه بر حفظ سلامتی خود و مسافر همراهتان، رضایت او را جلب کرده و این موضوع تاثیر به سزایی در میزان درآمد شما خواهد داشت.
من پنج شنبه ۳تا طرح تشویقی صبح ظهر شب انحام دادم پاداشمو ندادید نوشتید بهت تعلق نگرفت.چه تضمینی هست کولر بگیرم پولمو بدید؟
چرا کرایه ها از اول اردیبهشت ۱۴۰۱ افزایش نداشته
با سلام حرف من قطعا حرف همه راننده های اسنپ است امتیازات مسافرها بعضی هاش خیلی مغرضانه است بدون هیچ دلیلی امتیاز پایین میدن ملاک قرار دادن محض این امتیازها عادلانه نیست ما از صبح تا غروب تو این هوا و شرایط و استهلاک و هزینه ها داریم تلاش میکنیم منصفانه نیست
ایا از استانی به استان دیگر هم می شود با اسنپ برد به نظرم برای ایام تعطیلات خیلی خوبه اگر فعال باشه
بنظر من خوبه
گفته بودید پاداش میدیم برای استخدام ولی خبری نیست
با اینکه تمام بازخورد های من مثبت بوده و همه سفرهام از کولر استفاده کردم ولی پاداشی دریافت نکردم
و لطف کنید برای امنیت رانندگان به جای وعده و وعیدهای که انجام نمیشه برای حفظ جان و مالشون موارد امنیتی مثل بالا بودن شیشه ها و قفل درب ها در زمان انتظار یا استراحت مابین سفرها و عدم توقف در اماکن خلوت مخصوصا شب ها و… رو هم اطلاع رسانی کنید در پیام های روزانه.
سلام درصورتیکه بیش از ۲۰ بازخورد مثبت کولر داشته باشیم وضعیت پاداش چجوری میشه؟
مثلا ۳۰ بازخورد!!!
لطفا جوابی بهم بده
۹۵ درصد مسافرهای من ماسک نمیزنن وقتی هم محترمانه بهشون میگم هزار تا دلیل برای ماسک نزدن میارن.من خودم زیاد بماسک اعتقاد ندارم ولی وقتی توی گزینه های بازخورد مسافر هست پس باید اونها هم رعایت کنن. من برای خودم کولر میزنم ولی برای مسافری که ماسک نمیزنه نه
فکر میکنم بهتره در امکانات اپلیکیشن قسمتی رو طراحی کنید تا رانندگان بتوانند بازخوردهای مثبت و منفی خود را ببینند تا بهتر بتوانند نقطه ضعف خود را تشخیص بدهند و اصلاح کنند. شخصا امتیازم از ۴/۸ پایین تر نیامده تا به حال ولی چون نمیدانم همان تعدادی هم که کم شده بابت چه مواردی بوده نمیدانم چه موردی رو باید اصلاح کنم.
و با این احوال اسنپ انتظاراتی داره که برای مسافر ۱۲ تومنی کولر بگیریم ومنتظر امتیاز باشیم که آخر هفته ۱۰۰تونن پاداش بدهند وامتیاز منفی هم ندهند مگر شدنی هست
احسنت ایده خیلی جالب وتاثیرگذاری هست لطفااین ایده قشنگ را دراپلیکیشن بارگذاری کنید دقیقان من هم مشابه دوست عزیزم همیشه امتیازم بالابوده ودلیل کم شدن همان مقدارامتیازه کم شده چی هست
مرسی دوست عزیز????
سلام
شخصا تا الان حتی ۱ ثانیه بدون ماسک نبودم ولی مسافر در بازخورد سفر زده راننده بدون ماسک بود خیلی از مسافر ها بی دلیل ستاره کم میدن
کانال تلگرام اسنپ ، حذف شده ؟
خیلی عالی. از اطلاع رسانی شما کمال تشکر. را دارم
با سلام و احترام، خیلی از همکاران محترم و بزرگوار راننده، بدون هیچ مهنت و توقعی مثل خود من کولر ماشینشون همیشه روشنه، چه مسافر بازخورد مثبت بده چه منفی و در خیلی از موارد دیگه سعی و تلاششون در مراعات حال مسافر و حفظ وجهه و اعتبار اسنپ است، حتی بدون قرار دادن چیپس و پفک و غیره در خودرو مسافر همیشه از سفرش راضیه، چطور میتونید هوای این کاربرهای راننده رو داشته باشید؟
خداقوت به تمامی کارکنان اسنپ عالی هستین تشکربابت تمام زحمات خدا پشت و پناهتان باشد .
خسته نباشید