
اسنپ برای قدردانی از نحوه عملکرد کاربران حرفهای راننده در روزهای گرم سال، قرار است از تاریخ شنبه ۲۱ خرداد به صورت هفتگی به شما عزیزان به ازای بازخوردهای مثبتی که از مسافران دریافت میکنید، پاداش تقدیم کند.
این مطلب را تا انتها بخوانید و از شرایط و نحوه دریافت پاداش هفتگی اسنپ مطلع شده و درآمد خود را افزایش دهید.
درباره طرح دریافت پاداش هفتگی به ازای ثبت بازخورد مثبت
تهویه مناسب حین سفرهای اسنپی، یکی از الزامات مهم است. استفاده از کولر نه تنها موجب رضایت خاطر مسافران شده و امتیاز بالای کاربران راننده را به دنبال دارد، بلکه موجب حفظ سلامتی راننده و مسافر نیز میشود.
با در نظرگرفتن مسئولیتپذیری شما در مقابل مسافران، باشگاه رانندگان اسنپ تصمیم گرفته است که برنامهای را جهت قدردانی و حمایت از شما کاربران راننده همراه و همدل تدارک ببیند.
در این طرح از شنبه ۲۱ خرداد به تمام رانندگان اسنپ که در طول یک هفته حداقل ۱۰ بازخورد مثبت از سوی مسافر درباره روشن کردن کولر و فراهم آوردن تهویه مناسب در خودرو دریافت کردهاند، پاداش هفتگی اهدا خواهد شد.
منظور از بازخورد مثبت درباره تهویه مناسب در سفر چیست؟
مسافر در پایان هر سفر در صورتی که از سفر انجام شده رضایت داشته باشد، با ثبت ستارهها، امتیاز خود را اعلام میکند. بعد از ثبت امتیاز، صفحه دلایل ثبت بازخورد که شامل نقاط قوت سفر است، نمایش داده میشود. اگر شما بر اساس پروتکلهای بهداشتی در خودرو از کولر استفاده کرده باشید، مسافر گزینه استفاده از کولر را به عنوان دلیل ثبت امتیاز مثبت انتخاب میکند.
اسنپ براساس تعداد ثبت این بازخورد که مسافر پس از انجام سفر، ثبت میکند، برای شما پاداش در نظر میگیرد.
دقت کنید برای دریافت پاداش، نباید در طول هفته، بازخورد منفی درباره تهویه مناسب برای شما ثبت شده باشد.

مقدار پاداش چقدر است و چه زمانی پرداخت میشود؟
با ثبت هر ۱۰ بازخورد مثبت در ارتباط با استفاده از کولر و تهویه مناسب، روزهای ابتدایی هفته یعنی پیش از دوشنبه هر هفته پاداش ۱۰۰ هزارتومانی به حساب شما واریز میشود.
به همین ترتیب در صورت دریافت ۲۰ بازخورد مثبت در ارتباط با کولر و تهویه مناسب، پیش از دوشنبه هر هفته ۲۰۰ هزارتومان پاداش به حسابتان واریز میشود.
نکات مهم روشن کردن کولر خودرو در شرایط شیوع ویروس کرونا
اگرچه شیوع ویروس کرونا مانند گذشته نیست اما هنوز این ویروس تهدیدی بری سلامتی ماست و رعایت نکات بهداشتی ضرورت دارد. برای اینکه خیالتان از ویروس کرونا در امان باشد، این چند نکته مهم را قبل از شروع سفر، حین انجام آن و پس از پایان سفر، رعایت کنید.
- پیش از آغاز سفر پنجرههای خودرو را باز بگذارید تا هوای تازه وارد خودرو شود.
- پیش از سوار شدن مسافر، کولر خودرو را روشن کرده و گردش هوای خودرو را در حالت تهویه از خارج قرار دهید.
- پس از رسیدن مسافر به مقصد، پنجرههای خودرو را باز گذاشته تا دوباره هوای داخل خودرو عوض شود.
- استفاده از ماسک در سفرهای اسنپی را فراموش نکنید.
خدمات ویژه سرویس کولر در اسنپکارفیکس
باشگاه رانندگان اسنپ با هدف حمایت از شما کاربران راننده عزیز، امکان دریافت خدمات سرویس کولر با تسهیلات ویژه را در اسنپ کارفیکس برای شما فراهم کرده است.
همین امروز به سایت اسنپکارفیکس سر بزنید و خدمات سرویس کولر را با قیمتی استثنائی رزرو کنید.
سخن پایانی
با روشن کردن کولر، علاوه بر حفظ سلامتی خود و مسافر همراهتان، رضایت او را جلب کرده و این موضوع تاثیر به سزایی در میزان درآمد شما خواهد داشت.




از مسافر بصورت رندمی این موضوع پرسیده میشود یا باید از طریق رانندگان به آنها اعلام میشد ؟
چون بنده از کولر استفاده کردم ولی خبری از این پاداش نشده است .
محمدعلی جان،
اولین موعد پرداخت پاداشها روز دوشنبه ۱۴ تیر هست.
برای من هم پرداخت نشده
نباید هیچ امتیاز منفی بگیری
منم همینطور،ولی خبری از پاداش نشد.همش الکیه برا اینکه رانندهها کولر روشن کنن
بعضی ار مسافران اصلا گزینهای رضایت رو پر نمیکنند تکلیف چییه؟
مسافر اگه همه چیز اوکی باشه بهت امتیاز نمیده میگه وظیفشه اگه فقط یک مشکل پیش بیاد امتیاز منفی بهت میده.اینا فقط این طرحو گذاشتن که ما کولر بزنیم.فکر کردن زرنگن.حالم از اسنپ بهم میخوره
مرتب کولر روشنه اما مبغلی واریز نشده
عالی هست استاد ممنون
والا من از اردیبهشت دارم کولر میزنم کولرمم یخه یخ میکنه داخل ماشین رو به طوری که دما سنج گذاشتم داخل ماشین و دمای داخل ماشینم تا ۲۰ درجه سانتی گراد پایین میاد ولی متاسفانه هیچ پاداشی نگرفتم ماشینمم تمیزه همیشه بوی ادکلن پخشه تو هوا وبی هیچ پاداشی متاسفانه مشاهده نکردیم
سلام من هفته پیش ۲۶ تا سفر اسنپی رفتم همش هم کولر روشن بوده مسافرا کم لطفی میکنن امتیاز نمیدن اونوقت تکلیف ما چیه
برادر عزیز ربطی به مسافرها نداره اتفاقا من خودم شاهد گزارش مثبت مسافرهام بودم ولیکن متاسفانه این وعدها اکثرا بدون عمل هستن . بنده اطمینان دارم و تجربه کردم متاسفانه
سلام وقت بخیر من با پشتیبانی داخل اپلیکیشن در قسمت درخواست این موضوع رو مطرح کردم ۱۰ بازخورد استفاده از کولر رو داشتم ۱۰ دقیقه طول نکشید ۱۰۰هزار به حسابم پاداش واریز شد کلی خوشحال شدم خواستم تشکر کنم ممنون بابت صداقتون تشکر
اخه میگن از دوشنبه واریزیها انجام میشه. شما رو چه حساب این حرفو میزنی
اون روز دوشنبه هم بوده که واریز کردن ۱۰ دقیقه ای، آره؟ خودتی
اقا هفته قبل این پیام اومد برام و من بالا ۱۰تا بازخورد داشتم تو همون هفته ولی چیزی ب حسابم نیومده . چجوریه؟؟
سلام . من اگه ۱۰ بازخورد توی ۲ هفته برام ثبت بشه . آیا طرح تشویقی شامل من میشه؟
الان ما از کجا باید بدونیم چه کسی، کجا، چه وقت به ما تیک کولر رو زده؟ حداقل این رو میتونستین تو اپلیکیشن یجوری تعبیه کنین که راننده ها هم در جریان این امتیازات و نحوه امتیاز دهی و بالا پایین بودنش قرار میگرفتن.
الان من دیروز ۱۶ سفر رفتم و همه رو کولر رو درجه ۲ روشن بوده، من از کجا بدونم چند تاش امتیاز داده چندتاش نداده؟
یکم گنگه این موضوع، چون یه طرف قضیه رو ما نمیبینیم و نمیدونیم.
یکم بازنگری بشه بد نیست.
یا علی
سلام. برای رانندگانی که شبها (۱۲شب ببعد) کار میکنن هم طرح تشویقی در نظر بگیرید
با سلام ،بنده در شهرستان ماهشهر استان خوزستان مشغول هستم .باز خوردهای رانندگی که اسنپ ارسال کرده است در مورد رانندگی ایمن و روشن بودن کولر بود .تمام سعی و تلاش اینه که رانندگی حرفه ای انجام شود .از قبیل به موقع رسیدن به مقصد ،رفتار مناسب با مسافر ،صبر و تحمل ،دقت در رانندگی رعایت کردن پروتکلهای بهداشتی و…اما امتیاز من به جای اینکه بالا بره پایین میاد .یه روز میشه ۴/۷۵روز بعد شده ۴/۶۹و الی آخر .موارد دیگر نیز وجود دارد که جهت بهتر شدن اسنپ می تواند تاثیر گذار باشد که در اینجا نمی گنجد.با سپاس
سلام چطوری میتونیم از بازخورد های مسافر آگاه بشیم و نقاط قوت و ضعف خودمون رو بفهمیم؟