
اسنپ برای قدردانی از نحوه عملکرد کاربران حرفهای راننده در روزهای گرم سال، قرار است از تاریخ شنبه ۲۱ خرداد به صورت هفتگی به شما عزیزان به ازای بازخوردهای مثبتی که از مسافران دریافت میکنید، پاداش تقدیم کند.
این مطلب را تا انتها بخوانید و از شرایط و نحوه دریافت پاداش هفتگی اسنپ مطلع شده و درآمد خود را افزایش دهید.
درباره طرح دریافت پاداش هفتگی به ازای ثبت بازخورد مثبت
تهویه مناسب حین سفرهای اسنپی، یکی از الزامات مهم است. استفاده از کولر نه تنها موجب رضایت خاطر مسافران شده و امتیاز بالای کاربران راننده را به دنبال دارد، بلکه موجب حفظ سلامتی راننده و مسافر نیز میشود.
با در نظرگرفتن مسئولیتپذیری شما در مقابل مسافران، باشگاه رانندگان اسنپ تصمیم گرفته است که برنامهای را جهت قدردانی و حمایت از شما کاربران راننده همراه و همدل تدارک ببیند.
در این طرح از شنبه ۲۱ خرداد به تمام رانندگان اسنپ که در طول یک هفته حداقل ۱۰ بازخورد مثبت از سوی مسافر درباره روشن کردن کولر و فراهم آوردن تهویه مناسب در خودرو دریافت کردهاند، پاداش هفتگی اهدا خواهد شد.
منظور از بازخورد مثبت درباره تهویه مناسب در سفر چیست؟
مسافر در پایان هر سفر در صورتی که از سفر انجام شده رضایت داشته باشد، با ثبت ستارهها، امتیاز خود را اعلام میکند. بعد از ثبت امتیاز، صفحه دلایل ثبت بازخورد که شامل نقاط قوت سفر است، نمایش داده میشود. اگر شما بر اساس پروتکلهای بهداشتی در خودرو از کولر استفاده کرده باشید، مسافر گزینه استفاده از کولر را به عنوان دلیل ثبت امتیاز مثبت انتخاب میکند.
اسنپ براساس تعداد ثبت این بازخورد که مسافر پس از انجام سفر، ثبت میکند، برای شما پاداش در نظر میگیرد.
دقت کنید برای دریافت پاداش، نباید در طول هفته، بازخورد منفی درباره تهویه مناسب برای شما ثبت شده باشد.

مقدار پاداش چقدر است و چه زمانی پرداخت میشود؟
با ثبت هر ۱۰ بازخورد مثبت در ارتباط با استفاده از کولر و تهویه مناسب، روزهای ابتدایی هفته یعنی پیش از دوشنبه هر هفته پاداش ۱۰۰ هزارتومانی به حساب شما واریز میشود.
به همین ترتیب در صورت دریافت ۲۰ بازخورد مثبت در ارتباط با کولر و تهویه مناسب، پیش از دوشنبه هر هفته ۲۰۰ هزارتومان پاداش به حسابتان واریز میشود.
نکات مهم روشن کردن کولر خودرو در شرایط شیوع ویروس کرونا
اگرچه شیوع ویروس کرونا مانند گذشته نیست اما هنوز این ویروس تهدیدی بری سلامتی ماست و رعایت نکات بهداشتی ضرورت دارد. برای اینکه خیالتان از ویروس کرونا در امان باشد، این چند نکته مهم را قبل از شروع سفر، حین انجام آن و پس از پایان سفر، رعایت کنید.
- پیش از آغاز سفر پنجرههای خودرو را باز بگذارید تا هوای تازه وارد خودرو شود.
- پیش از سوار شدن مسافر، کولر خودرو را روشن کرده و گردش هوای خودرو را در حالت تهویه از خارج قرار دهید.
- پس از رسیدن مسافر به مقصد، پنجرههای خودرو را باز گذاشته تا دوباره هوای داخل خودرو عوض شود.
- استفاده از ماسک در سفرهای اسنپی را فراموش نکنید.
خدمات ویژه سرویس کولر در اسنپکارفیکس
باشگاه رانندگان اسنپ با هدف حمایت از شما کاربران راننده عزیز، امکان دریافت خدمات سرویس کولر با تسهیلات ویژه را در اسنپ کارفیکس برای شما فراهم کرده است.
همین امروز به سایت اسنپکارفیکس سر بزنید و خدمات سرویس کولر را با قیمتی استثنائی رزرو کنید.
سخن پایانی
با روشن کردن کولر، علاوه بر حفظ سلامتی خود و مسافر همراهتان، رضایت او را جلب کرده و این موضوع تاثیر به سزایی در میزان درآمد شما خواهد داشت.
عالیه
من همیشه روشن میکنم. ولی پاداش نگرفتم
من کولرروشن میکنم الکل استفاده کردم ولی پاداشی ندیدم تاالان
من ازشنبه ۲تیر تا جمعه ۸ تیر به شرافتم ۱۱۰سفر داشتم تا شائبه ای پیش نیاد همه سفرها کوار زدم با قدرت همچنین ماسک و خودرو تمیز و احترام !بدون هیچ مشکلی !چهارشنبه خود اسنپ پیام داد بیشترین بازخورد مربوط به کولر بوده !اما یکریال ندادن !!!چرا ؟اسنپ پاسخگو باش
من ماشینم صفره همیشه هم کولر روشنه ولی روم نمیشه بگم بهم امتیاز بدین.
خیلی از مسافر ها اصلا بازخورد رو نمیزنن
اینجوری حق ما ضایع میشه
باید تو نرم افزار ثبت بازخورد بعد از هر سفر اجباری بشه
دوهفته پول من واریز نشد در صورتی ک بیشتر از ۱۰ نفر پشت سر هم هر هفته همونجا ثبت کولر میزدن ولی بازم هزینه رو واریز نکردید.
سلام متاسفانه علی رغم روشن کردن کولر مسافرها به خاطر کوید دلتا پنجره ها را باز میگذارند وعملا کولر هیچ تاثیری درخنکی فضا ندارد ومجبور به خاموش کردن آن میشوم وتحمل گرما خیلی سخت میشود حتی به مسافر گوشزد میکنم که شیشیه را برای تبادل هوا مقدار کمی باز گذاشته ام لطفا نبندید ولی چنر لحظه بعد از پشت سر هجوم هوای گرم را احساس میکنم
من چند ساله کلا تا آخرین مسافر ساعت ۲۲ کولرم روشنه ولی تا بحال به مسافر نگفتم امتیاز بدید باید این موضوع به مسافر اعلام کنم
متاسفانه با وجود استفاده مدام از کولر و درخواست محترمانه از مسافر برای دریافت امتیاز کولر ، بعد از گذشت یک ماه هیچ جایزه ای واریز نشد ، بنده مطمئن هستم که تعداد بازخورد مثبت استفاده از کولر بالای ۱۵ بار زده شده اما هیچوقت جایزه ای دریافت نکردم
این موضوع واقعا ناراحت کنندس