اخبار اسنپ

سفرهای خنک اسنپی؛ با هر بازخورد مثبت مسافر، بدون قرعه‌کشی پاداش بگیرید!

لیگ نوروزی

اسنپ برای قدردانی از نحوه عملکرد کاربران حرفه‌ای راننده در روزهای گرم سال، قرار است از تاریخ شنبه ۲۱ خرداد به صورت هفتگی به شما عزیزان به ازای بازخوردهای مثبتی که از مسافران دریافت می‌کنید، پاداش تقدیم کند.

این مطلب را تا انتها بخوانید و از شرایط و نحوه دریافت پاداش هفتگی اسنپ مطلع شده و درآمد خود را افزایش دهید.

درباره طرح دریافت پاداش هفتگی به ازای ثبت بازخورد مثبت

تهویه مناسب حین سفرهای اسنپی، یکی از الزامات مهم است. استفاده از کولر نه تنها موجب رضایت خاطر مسافران شده و امتیاز بالای کاربران راننده را به دنبال دارد، بلکه موجب حفظ سلامتی راننده و مسافر نیز می‌شود.

با در نظرگرفتن مسئولیت‌پذیری شما در مقابل مسافران، باشگاه رانندگان اسنپ تصمیم گرفته است که برنامه‌ای را جهت قدردانی و حمایت از شما کاربران راننده همراه و هم‌دل تدارک ببیند.

در این طرح از شنبه ۲۱ خرداد به تمام رانندگان اسنپ که در طول یک هفته حداقل ۱۰ بازخورد مثبت از سوی مسافر درباره روشن کردن کولر و فراهم آوردن تهویه مناسب در خودرو دریافت کرده‌اند، پاداش هفتگی اهدا خواهد شد.

منظور از بازخورد مثبت درباره تهویه مناسب در سفر چیست؟

مسافر در پایان هر سفر در صورتی که از سفر انجام شده رضایت داشته باشد، با ثبت ستاره‌ها، امتیاز خود را اعلام می‌کند. بعد از ثبت امتیاز، صفحه دلایل ثبت بازخورد که شامل نقاط قوت سفر است، نمایش داده می‌شود. اگر شما بر اساس پروتکل‌های بهداشتی در خودرو از کولر استفاده کرده باشید، مسافر گزینه استفاده از کولر را به عنوان دلیل ثبت امتیاز مثبت انتخاب می‌کند.

اسنپ براساس تعداد ثبت این بازخورد که مسافر پس از انجام سفر، ثبت می‌کند، برای شما پاداش در نظر می‌گیرد.

دقت کنید برای دریافت پاداش، نباید در طول هفته، بازخورد منفی درباره تهویه مناسب برای شما ثبت شده باشد.

سفرهای خنک اسنپی؛ با هر بازخورد مثبت مسافر، بدون قرعه‌کشی پاداش بگیرید! باشگاه رانندگان اسنپ

مقدار پاداش چقدر است و چه زمانی پرداخت می‌شود؟

با ثبت هر ۱۰ بازخورد مثبت در ارتباط با استفاده از کولر و تهویه مناسب، روزهای ابتدایی هفته یعنی پیش از دوشنبه هر هفته پاداش ۱۰۰ هزارتومانی به حساب شما واریز می‌شود.

به همین ترتیب در صورت دریافت ۲۰ بازخورد مثبت در ارتباط با کولر و تهویه مناسب، پیش از دوشنبه هر هفته ۲۰۰ هزارتومان پاداش به حساب‌تان واریز می‌شود.

نکات مهم روشن کردن کولر خودرو در شرایط شیوع ویروس کرونا

اگرچه شیوع ویروس کرونا مانند گذشته نیست اما هنوز این ویروس تهدیدی بری سلامتی ماست و رعایت نکات بهداشتی ضرورت دارد. برای اینکه خیال‌تان از ویروس کرونا در امان باشد، این چند نکته مهم را قبل از شروع سفر، حین انجام آن و پس از پایان سفر، رعایت کنید.

  • پیش از آغاز سفر پنجره‌های خودرو را باز بگذارید تا هوای تازه وارد خودرو شود.
  • پیش از سوار شدن مسافر، کولر خودرو را روشن کرده و گردش هوای خودرو را در حالت تهویه از خارج قرار دهید.
  • پس از رسیدن مسافر به مقصد، پنجره‌های خودرو را باز گذاشته تا دوباره هوای داخل خودرو عوض شود.
  • استفاده از ماسک در سفرهای اسنپی را فراموش نکنید.

خدمات ویژه سرویس کولر در اسنپ‌کارفیکس

باشگاه رانندگان اسنپ با هدف حمایت از شما کاربران راننده عزیز، امکان دریافت خدمات سرویس کولر با تسهیلات ویژه را در اسنپ کارفیکس برای شما فراهم کرده است.

همین امروز به سایت اسنپ‌کارفیکس سر بزنید و خدمات سرویس کولر را با قیمتی استثنائی رزرو کنید.

سخن پایانی

با روشن کردن کولر، علاوه بر حفظ سلامتی خود و مسافر همراه‌تان، رضایت او را جلب کرده و این موضوع تاثیر به سزایی در میزان درآمد شما خواهد داشت.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۴۰۷ دیدگاه)

  1. سلام، این طرح انگیزه به راننده میده اما سخته از مسافر بخوایم که گزینه کولر روشن بزنن
    چون ظاهر جالبی نداره، مسافرا هم دیگه حوصله اینکارا ندارن

  2. من شانس ندارم این که بدون قرعه کشی هست به ما نمیرسه .من عید نوروز امیدم به ۱۰۰ملیون بود ۱۰۰هزار هم نرسید .ولی خوب راننده هارو سرگرم میکنین

  3. آقا من در کل سفرها از کولر استفاده میکنم چون هوا گرمه خوب ب خاطر خودمم باید کولر بگیرم ولی متاسفانه مسافر یکی ثبت نمیکنه و دوم دنبال بهانه است ک امتیاز نده از اوایل تیر ماه ب بعد کولر گرفتم ولی هیچ پاداشی دریافت نکردم چون مسافر امتیاز نمیده نباید پاداش بگیرم راهکار بهتری رو دنبال کنید خب برای چاره اینکار نمیشه ک من‌ هربار بگم آقا ب من امتیاز بده وخودش نم اکثرا امتیاز نمیدن

  4. به نظر من باید برای اینکه حق کسی ضایع نشه یه گزینه بذارین ک بعد از اتمام سفر مستقیم از مسافر سوال بشه ک آیا راننده از کولر استفاده کرده یا خیر
    چون یکی مث من همیشه کولر رو روشن میکنم اما روم نمیشه به مسافر بگم گزینه استفاده راننده از کولر رو بزنیند و مسافر هم نمیزنه و عملا حق من ضایع میشه

  5. سلام خسته نباشین ماشین من کولرم گاز نداره از گزینه های شارژ کولر هم ماشین من اسمش نیست ماشینم دووسیلو هست تخفیف ها اسم ماشین من نیست

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00