اخبار اسنپ

سفرهای خنک اسنپی؛ با هر بازخورد مثبت مسافر، بدون قرعه‌کشی پاداش بگیرید!

لیگ نوروزی

اسنپ برای قدردانی از نحوه عملکرد کاربران حرفه‌ای راننده در روزهای گرم سال، قرار است از تاریخ شنبه ۲۱ خرداد به صورت هفتگی به شما عزیزان به ازای بازخوردهای مثبتی که از مسافران دریافت می‌کنید، پاداش تقدیم کند.

این مطلب را تا انتها بخوانید و از شرایط و نحوه دریافت پاداش هفتگی اسنپ مطلع شده و درآمد خود را افزایش دهید.

درباره طرح دریافت پاداش هفتگی به ازای ثبت بازخورد مثبت

تهویه مناسب حین سفرهای اسنپی، یکی از الزامات مهم است. استفاده از کولر نه تنها موجب رضایت خاطر مسافران شده و امتیاز بالای کاربران راننده را به دنبال دارد، بلکه موجب حفظ سلامتی راننده و مسافر نیز می‌شود.

با در نظرگرفتن مسئولیت‌پذیری شما در مقابل مسافران، باشگاه رانندگان اسنپ تصمیم گرفته است که برنامه‌ای را جهت قدردانی و حمایت از شما کاربران راننده همراه و هم‌دل تدارک ببیند.

در این طرح از شنبه ۲۱ خرداد به تمام رانندگان اسنپ که در طول یک هفته حداقل ۱۰ بازخورد مثبت از سوی مسافر درباره روشن کردن کولر و فراهم آوردن تهویه مناسب در خودرو دریافت کرده‌اند، پاداش هفتگی اهدا خواهد شد.

منظور از بازخورد مثبت درباره تهویه مناسب در سفر چیست؟

مسافر در پایان هر سفر در صورتی که از سفر انجام شده رضایت داشته باشد، با ثبت ستاره‌ها، امتیاز خود را اعلام می‌کند. بعد از ثبت امتیاز، صفحه دلایل ثبت بازخورد که شامل نقاط قوت سفر است، نمایش داده می‌شود. اگر شما بر اساس پروتکل‌های بهداشتی در خودرو از کولر استفاده کرده باشید، مسافر گزینه استفاده از کولر را به عنوان دلیل ثبت امتیاز مثبت انتخاب می‌کند.

اسنپ براساس تعداد ثبت این بازخورد که مسافر پس از انجام سفر، ثبت می‌کند، برای شما پاداش در نظر می‌گیرد.

دقت کنید برای دریافت پاداش، نباید در طول هفته، بازخورد منفی درباره تهویه مناسب برای شما ثبت شده باشد.

سفرهای خنک اسنپی؛ با هر بازخورد مثبت مسافر، بدون قرعه‌کشی پاداش بگیرید! باشگاه رانندگان اسنپ

مقدار پاداش چقدر است و چه زمانی پرداخت می‌شود؟

با ثبت هر ۱۰ بازخورد مثبت در ارتباط با استفاده از کولر و تهویه مناسب، روزهای ابتدایی هفته یعنی پیش از دوشنبه هر هفته پاداش ۱۰۰ هزارتومانی به حساب شما واریز می‌شود.

به همین ترتیب در صورت دریافت ۲۰ بازخورد مثبت در ارتباط با کولر و تهویه مناسب، پیش از دوشنبه هر هفته ۲۰۰ هزارتومان پاداش به حساب‌تان واریز می‌شود.

نکات مهم روشن کردن کولر خودرو در شرایط شیوع ویروس کرونا

اگرچه شیوع ویروس کرونا مانند گذشته نیست اما هنوز این ویروس تهدیدی بری سلامتی ماست و رعایت نکات بهداشتی ضرورت دارد. برای اینکه خیال‌تان از ویروس کرونا در امان باشد، این چند نکته مهم را قبل از شروع سفر، حین انجام آن و پس از پایان سفر، رعایت کنید.

  • پیش از آغاز سفر پنجره‌های خودرو را باز بگذارید تا هوای تازه وارد خودرو شود.
  • پیش از سوار شدن مسافر، کولر خودرو را روشن کرده و گردش هوای خودرو را در حالت تهویه از خارج قرار دهید.
  • پس از رسیدن مسافر به مقصد، پنجره‌های خودرو را باز گذاشته تا دوباره هوای داخل خودرو عوض شود.
  • استفاده از ماسک در سفرهای اسنپی را فراموش نکنید.

خدمات ویژه سرویس کولر در اسنپ‌کارفیکس

باشگاه رانندگان اسنپ با هدف حمایت از شما کاربران راننده عزیز، امکان دریافت خدمات سرویس کولر با تسهیلات ویژه را در اسنپ کارفیکس برای شما فراهم کرده است.

همین امروز به سایت اسنپ‌کارفیکس سر بزنید و خدمات سرویس کولر را با قیمتی استثنائی رزرو کنید.

سخن پایانی

با روشن کردن کولر، علاوه بر حفظ سلامتی خود و مسافر همراه‌تان، رضایت او را جلب کرده و این موضوع تاثیر به سزایی در میزان درآمد شما خواهد داشت.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۴۰۷ دیدگاه)

  1. سلام من هم از کولراستفاده میکنم چندماهی هست ولی ازپاداش خبری نیست باید به مسافراعلام کنیم که‌ گزینه استفاده‌ از کولررابزند

  2. باسلام اقا اسنپ من تمام سفر هارا با کولر انجام می‌دهم چون خوستان خیلی خیلی گرم و شرجه ممنون ????نیاز به حمایت دارم چون خیلی مشکل دارم ممنون ????

  3. سلام من خودم ازاول اردیبهشت کولرروراه اندازی کردم ماشین رواستارت میزنم کولرروشن هست تاوقتی که به منزل میام ولی یکبارهم چنین پاداشی دریافت نکردم به مسافر هم که میگم امتیازبدیدهمشون میگن ماامتیازکامل رو میدیم ولی خبری ازپاداش نیست بابت روشن بودن کولر

  4. هستند مسافرانی که پس از پایان سفر، اقدام به ثبت امتیاز نکنند.
    حال اینکه راننده تمامی قوانین را رعایت کرده باشد. در این صورت امتیاز از دست رفته چطور محاسبه میشود ؟

  5. من تو این تابستون دوتا باطری عوض کردم اونم فقط بخاطر کولر ولی ندیدن یکی حتی تشکر کنه اسنپ همیشه از دزد غافله کمک میگیره این همه ادم چرا مسافر…خود اسنپ دس بکار بشه

  6. از دفعه اولی که گفته بودید پاداش میدید هیچی ندادید در صورتی که من همیشه کولرم روشنه هرکیم نیشست تو ماشین فقط دعاش نصیب ما شد وگرنه از پاداش هیچ خبری نبود

  7. من تا الان به همه مسافرا این رو گفتم چون همیشه کولر میگیرم اما اصلا یبارم بهم پاداش تعلق نگرفته فقط الکی مثل همیشه وعده داده شده.

  8. کولر من همیشه روشنه،حتی ساعت ۱۲-۱ شب،ولی دریغ از هزار تومن پاداش.کار درستی نیست به اسم پاداش،راننده‌هارو گول میزنید

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00