
اسنپ برای قدردانی از نحوه عملکرد کاربران حرفهای راننده در روزهای گرم سال، قرار است از تاریخ شنبه ۲۱ خرداد به صورت هفتگی به شما عزیزان به ازای بازخوردهای مثبتی که از مسافران دریافت میکنید، پاداش تقدیم کند.
این مطلب را تا انتها بخوانید و از شرایط و نحوه دریافت پاداش هفتگی اسنپ مطلع شده و درآمد خود را افزایش دهید.
درباره طرح دریافت پاداش هفتگی به ازای ثبت بازخورد مثبت
تهویه مناسب حین سفرهای اسنپی، یکی از الزامات مهم است. استفاده از کولر نه تنها موجب رضایت خاطر مسافران شده و امتیاز بالای کاربران راننده را به دنبال دارد، بلکه موجب حفظ سلامتی راننده و مسافر نیز میشود.
با در نظرگرفتن مسئولیتپذیری شما در مقابل مسافران، باشگاه رانندگان اسنپ تصمیم گرفته است که برنامهای را جهت قدردانی و حمایت از شما کاربران راننده همراه و همدل تدارک ببیند.
در این طرح از شنبه ۲۱ خرداد به تمام رانندگان اسنپ که در طول یک هفته حداقل ۱۰ بازخورد مثبت از سوی مسافر درباره روشن کردن کولر و فراهم آوردن تهویه مناسب در خودرو دریافت کردهاند، پاداش هفتگی اهدا خواهد شد.
منظور از بازخورد مثبت درباره تهویه مناسب در سفر چیست؟
مسافر در پایان هر سفر در صورتی که از سفر انجام شده رضایت داشته باشد، با ثبت ستارهها، امتیاز خود را اعلام میکند. بعد از ثبت امتیاز، صفحه دلایل ثبت بازخورد که شامل نقاط قوت سفر است، نمایش داده میشود. اگر شما بر اساس پروتکلهای بهداشتی در خودرو از کولر استفاده کرده باشید، مسافر گزینه استفاده از کولر را به عنوان دلیل ثبت امتیاز مثبت انتخاب میکند.
اسنپ براساس تعداد ثبت این بازخورد که مسافر پس از انجام سفر، ثبت میکند، برای شما پاداش در نظر میگیرد.
دقت کنید برای دریافت پاداش، نباید در طول هفته، بازخورد منفی درباره تهویه مناسب برای شما ثبت شده باشد.

مقدار پاداش چقدر است و چه زمانی پرداخت میشود؟
با ثبت هر ۱۰ بازخورد مثبت در ارتباط با استفاده از کولر و تهویه مناسب، روزهای ابتدایی هفته یعنی پیش از دوشنبه هر هفته پاداش ۱۰۰ هزارتومانی به حساب شما واریز میشود.
به همین ترتیب در صورت دریافت ۲۰ بازخورد مثبت در ارتباط با کولر و تهویه مناسب، پیش از دوشنبه هر هفته ۲۰۰ هزارتومان پاداش به حسابتان واریز میشود.
نکات مهم روشن کردن کولر خودرو در شرایط شیوع ویروس کرونا
اگرچه شیوع ویروس کرونا مانند گذشته نیست اما هنوز این ویروس تهدیدی بری سلامتی ماست و رعایت نکات بهداشتی ضرورت دارد. برای اینکه خیالتان از ویروس کرونا در امان باشد، این چند نکته مهم را قبل از شروع سفر، حین انجام آن و پس از پایان سفر، رعایت کنید.
- پیش از آغاز سفر پنجرههای خودرو را باز بگذارید تا هوای تازه وارد خودرو شود.
- پیش از سوار شدن مسافر، کولر خودرو را روشن کرده و گردش هوای خودرو را در حالت تهویه از خارج قرار دهید.
- پس از رسیدن مسافر به مقصد، پنجرههای خودرو را باز گذاشته تا دوباره هوای داخل خودرو عوض شود.
- استفاده از ماسک در سفرهای اسنپی را فراموش نکنید.
خدمات ویژه سرویس کولر در اسنپکارفیکس
باشگاه رانندگان اسنپ با هدف حمایت از شما کاربران راننده عزیز، امکان دریافت خدمات سرویس کولر با تسهیلات ویژه را در اسنپ کارفیکس برای شما فراهم کرده است.
همین امروز به سایت اسنپکارفیکس سر بزنید و خدمات سرویس کولر را با قیمتی استثنائی رزرو کنید.
سخن پایانی
با روشن کردن کولر، علاوه بر حفظ سلامتی خود و مسافر همراهتان، رضایت او را جلب کرده و این موضوع تاثیر به سزایی در میزان درآمد شما خواهد داشت.
بیشترمسافرها امتیاز نمیدن
باعرض سلام و خسته نباشید به همه همکاران و دوستان من راننده نیمه وقت هستم البته بیشتر شب تا صبح در خدمتون هستم. من مسافر به میگه کولر خاموشکن سردم شده یه خواهشی از شما دارم اینکه برای مسافرها تا چندروز میتوانند به ما امتیاز بدهند اما ما فقط یه امیتاز می توانیم بدیم درضمن مسافر هایشب و کنار خیابانی ها چرا مواظب نیستید فقط راننده باید منفی بشه چند شب پیش از شهرک هما سه تا جوان سوار کردم برای انتهای نازی آباد وقتی سوار کردم با تریپ های آنها دیدم خدابخیر کنه انتهای مقصدکه ازمقصد که تو درخواست بود بیست کلیومتر دور تر بود ازهمه مهم تر تلفن های پشتیبانی نمی توان گرفتک و مسافر ها جدا جدا هرکدام یه مسیر جداگانه داخل نازی) آباد گیاده شده بازهم هیچ نفر آخر شماره کارت خواست گفتم اعتباری بزن گفت اسنپ دوستم گرفت و اول پیاده شد و من هم فقط کارت به کارت میتوانم انجام بدم بعد مجبور شدم شماره کارت دادم تازد اسم آمد نشان داد گفتم درسته تا گوشی خودم باز کردم پیام بانک نگاه کردم نا پدید شد متوجه شدم این همه مسافت طی شده فقط مجانی بوده چرا برای رانندگان جای نیست رسیدگی شه و آن مسافرم ده امتیاز داره ما فقط میگه آیا ماسک زده بود یانه حالا جای نمیشه دید این مسافران عزیز چقدر امیتاز به ما راننده ها داداند وقتی هم ما کنسل کنیم آن هم بخاطر پشت فرمان در هین رانندگی انتخاب مسیر و ضعیف بودن نت اشتباهی یه مسیر دیگه ای انتخاب شده و سه تا کنسلی هم از سفر محرم میشم و جالب تر از همه
من قبل از گرم شدن کولر ماشین یه سره روشن بود تا الان چرا امتیازی نگرفتم باتشکر از همه دوستان عزیز شایدهم اسنپ به من سفر نده به امید روزی که راننده عزیز هم بتواند راحت حرف و درد دل خودرا به همه بگن و اخراج نشوند
طرح بسیار خوب مُفیدی است
من تمام مدت کارم کولر رو روشن میکنم نبخاطر مسافر چون خودم بسیار گرمایی هستم واز مسئله مسافر سود میبره ولی دریغ از پاداش
از ما که همیشه روشن هست اما خبری از پاداش نیست
سلام من حدود سه هفته پیش ۶۰سفر رفتم و مطمن همه مسافرا از کولر راضی بودن ولی هنوز برام پاداشی واریز نشده ممنون میشم راهنمایی کنید…
سلام من بیشتر از ۱۰۰ تا سفر اسنپی رفتم همش هم کولر روشن بوده مسافرا کم لطفی میکنن امتیاز نمیدن اونوقت تکلیف ما چیه
سلام .خسته نباشید.چشم..
سلام لطفا نظر مسافران را به راننوه ها بفرستید
احمد جعفری