
اسنپ برای قدردانی از نحوه عملکرد کاربران حرفهای راننده در روزهای گرم سال، قرار است از تاریخ شنبه ۲۱ خرداد به صورت هفتگی به شما عزیزان به ازای بازخوردهای مثبتی که از مسافران دریافت میکنید، پاداش تقدیم کند.
این مطلب را تا انتها بخوانید و از شرایط و نحوه دریافت پاداش هفتگی اسنپ مطلع شده و درآمد خود را افزایش دهید.
درباره طرح دریافت پاداش هفتگی به ازای ثبت بازخورد مثبت
تهویه مناسب حین سفرهای اسنپی، یکی از الزامات مهم است. استفاده از کولر نه تنها موجب رضایت خاطر مسافران شده و امتیاز بالای کاربران راننده را به دنبال دارد، بلکه موجب حفظ سلامتی راننده و مسافر نیز میشود.
با در نظرگرفتن مسئولیتپذیری شما در مقابل مسافران، باشگاه رانندگان اسنپ تصمیم گرفته است که برنامهای را جهت قدردانی و حمایت از شما کاربران راننده همراه و همدل تدارک ببیند.
در این طرح از شنبه ۲۱ خرداد به تمام رانندگان اسنپ که در طول یک هفته حداقل ۱۰ بازخورد مثبت از سوی مسافر درباره روشن کردن کولر و فراهم آوردن تهویه مناسب در خودرو دریافت کردهاند، پاداش هفتگی اهدا خواهد شد.
منظور از بازخورد مثبت درباره تهویه مناسب در سفر چیست؟
مسافر در پایان هر سفر در صورتی که از سفر انجام شده رضایت داشته باشد، با ثبت ستارهها، امتیاز خود را اعلام میکند. بعد از ثبت امتیاز، صفحه دلایل ثبت بازخورد که شامل نقاط قوت سفر است، نمایش داده میشود. اگر شما بر اساس پروتکلهای بهداشتی در خودرو از کولر استفاده کرده باشید، مسافر گزینه استفاده از کولر را به عنوان دلیل ثبت امتیاز مثبت انتخاب میکند.
اسنپ براساس تعداد ثبت این بازخورد که مسافر پس از انجام سفر، ثبت میکند، برای شما پاداش در نظر میگیرد.
دقت کنید برای دریافت پاداش، نباید در طول هفته، بازخورد منفی درباره تهویه مناسب برای شما ثبت شده باشد.

مقدار پاداش چقدر است و چه زمانی پرداخت میشود؟
با ثبت هر ۱۰ بازخورد مثبت در ارتباط با استفاده از کولر و تهویه مناسب، روزهای ابتدایی هفته یعنی پیش از دوشنبه هر هفته پاداش ۱۰۰ هزارتومانی به حساب شما واریز میشود.
به همین ترتیب در صورت دریافت ۲۰ بازخورد مثبت در ارتباط با کولر و تهویه مناسب، پیش از دوشنبه هر هفته ۲۰۰ هزارتومان پاداش به حسابتان واریز میشود.
نکات مهم روشن کردن کولر خودرو در شرایط شیوع ویروس کرونا
اگرچه شیوع ویروس کرونا مانند گذشته نیست اما هنوز این ویروس تهدیدی بری سلامتی ماست و رعایت نکات بهداشتی ضرورت دارد. برای اینکه خیالتان از ویروس کرونا در امان باشد، این چند نکته مهم را قبل از شروع سفر، حین انجام آن و پس از پایان سفر، رعایت کنید.
- پیش از آغاز سفر پنجرههای خودرو را باز بگذارید تا هوای تازه وارد خودرو شود.
- پیش از سوار شدن مسافر، کولر خودرو را روشن کرده و گردش هوای خودرو را در حالت تهویه از خارج قرار دهید.
- پس از رسیدن مسافر به مقصد، پنجرههای خودرو را باز گذاشته تا دوباره هوای داخل خودرو عوض شود.
- استفاده از ماسک در سفرهای اسنپی را فراموش نکنید.
خدمات ویژه سرویس کولر در اسنپکارفیکس
باشگاه رانندگان اسنپ با هدف حمایت از شما کاربران راننده عزیز، امکان دریافت خدمات سرویس کولر با تسهیلات ویژه را در اسنپ کارفیکس برای شما فراهم کرده است.
همین امروز به سایت اسنپکارفیکس سر بزنید و خدمات سرویس کولر را با قیمتی استثنائی رزرو کنید.
سخن پایانی
با روشن کردن کولر، علاوه بر حفظ سلامتی خود و مسافر همراهتان، رضایت او را جلب کرده و این موضوع تاثیر به سزایی در میزان درآمد شما خواهد داشت.
باتشکر از زحمات عوامل اسنپ بسیار عالی و سپاسگزارم
چطوری باید عضو بشیم
من از ساعت ۱۱ظهر روشن میکنم تا ساعت ۷عصرکولرروشن میکنم بعدازساعت ۷ هرسفرمسافرکولر خواست روشن میکنم پس چراامتیازم کم میشه ممنون ازهمکارشما
من پاداش نمیخوام فقط امتیاز کم نشه
سلام علیکم خسته نباشید من از ساعت ۱۱ظهر روشن میکنم تا ساعت ۷عصرکولرروشن میکردم امروز امتیازم کم شده
من دو هفته مدام کولر روشن کو از پاداش العان کولر خراب شده باید هزینه کنم ایا ی ۱۰۰۰ تومان برام پاداش زدید نشود دیگه ما داریم همکاری میکنیم ولی متاسفانه شما کوتاهی.
این طرح تا کی ادامه داره؟
کاملا موافقم . ای کاش میشد این همکار محترمی که اظهار می کنن ۱۰۰ تومان رو دریافت کردن کسی می شناخت . یا لااقل شماره تلفن دوستانی که نظر می دن رو برای همکاران نمایش می دادن .
سلام . متاسفانه این ادعای اسنپ کاملا کذب می باشد . بنده پژو پارس دارم و کلا چه مسافر باشه و چه نباشه از کولر استفاده می کنم . مسافرها هم همه ضمن تشکر و قدر دانی جلو چشم خودم بازخورد مثبتشون رو ثبت کردن . از طریق پشتیبانی هم بارها پیگیر شدم ولی فقط گفتن درخواستتون رو ثبت می کنیم . و تا الان هم حتی یک ریال پاداش بهم ندادن . از بس هم که پیگیر شدم دیگه پشتیبان ها من رو با صدا می شناسن . متاسفانه نه پاداش کولر و نه حتی یک ریال حق کنسلی سفر طی این دوماه دریافت نکردم
سلام، اکثر مسافران بعد از اتمام سفر حتی امتیاز (ستاره) هم نمیدهند,(تا پیاده میشن دیگه کاری با ما ندارن) چه برسه که بخوان وقت بذارن و برن توی منو ها و فرم میزان رضایت خودشون رو از کولر یا بقیه آیتم های خوبی که راننده (مثل موسیقی،کولر،رانندگی مطمئن و …) در اختیارشون قرار داده رو پر کنن. اگه میشه پر کردن امتیاز یا این آیتم ها برای مسافر الزامی بشه.مرسی