
اسنپ برای قدردانی از نحوه عملکرد کاربران حرفهای راننده در روزهای گرم سال، قرار است از تاریخ شنبه ۲۱ خرداد به صورت هفتگی به شما عزیزان به ازای بازخوردهای مثبتی که از مسافران دریافت میکنید، پاداش تقدیم کند.
این مطلب را تا انتها بخوانید و از شرایط و نحوه دریافت پاداش هفتگی اسنپ مطلع شده و درآمد خود را افزایش دهید.
درباره طرح دریافت پاداش هفتگی به ازای ثبت بازخورد مثبت
تهویه مناسب حین سفرهای اسنپی، یکی از الزامات مهم است. استفاده از کولر نه تنها موجب رضایت خاطر مسافران شده و امتیاز بالای کاربران راننده را به دنبال دارد، بلکه موجب حفظ سلامتی راننده و مسافر نیز میشود.
با در نظرگرفتن مسئولیتپذیری شما در مقابل مسافران، باشگاه رانندگان اسنپ تصمیم گرفته است که برنامهای را جهت قدردانی و حمایت از شما کاربران راننده همراه و همدل تدارک ببیند.
در این طرح از شنبه ۲۱ خرداد به تمام رانندگان اسنپ که در طول یک هفته حداقل ۱۰ بازخورد مثبت از سوی مسافر درباره روشن کردن کولر و فراهم آوردن تهویه مناسب در خودرو دریافت کردهاند، پاداش هفتگی اهدا خواهد شد.
منظور از بازخورد مثبت درباره تهویه مناسب در سفر چیست؟
مسافر در پایان هر سفر در صورتی که از سفر انجام شده رضایت داشته باشد، با ثبت ستارهها، امتیاز خود را اعلام میکند. بعد از ثبت امتیاز، صفحه دلایل ثبت بازخورد که شامل نقاط قوت سفر است، نمایش داده میشود. اگر شما بر اساس پروتکلهای بهداشتی در خودرو از کولر استفاده کرده باشید، مسافر گزینه استفاده از کولر را به عنوان دلیل ثبت امتیاز مثبت انتخاب میکند.
اسنپ براساس تعداد ثبت این بازخورد که مسافر پس از انجام سفر، ثبت میکند، برای شما پاداش در نظر میگیرد.
دقت کنید برای دریافت پاداش، نباید در طول هفته، بازخورد منفی درباره تهویه مناسب برای شما ثبت شده باشد.

مقدار پاداش چقدر است و چه زمانی پرداخت میشود؟
با ثبت هر ۱۰ بازخورد مثبت در ارتباط با استفاده از کولر و تهویه مناسب، روزهای ابتدایی هفته یعنی پیش از دوشنبه هر هفته پاداش ۱۰۰ هزارتومانی به حساب شما واریز میشود.
به همین ترتیب در صورت دریافت ۲۰ بازخورد مثبت در ارتباط با کولر و تهویه مناسب، پیش از دوشنبه هر هفته ۲۰۰ هزارتومان پاداش به حسابتان واریز میشود.
نکات مهم روشن کردن کولر خودرو در شرایط شیوع ویروس کرونا
اگرچه شیوع ویروس کرونا مانند گذشته نیست اما هنوز این ویروس تهدیدی بری سلامتی ماست و رعایت نکات بهداشتی ضرورت دارد. برای اینکه خیالتان از ویروس کرونا در امان باشد، این چند نکته مهم را قبل از شروع سفر، حین انجام آن و پس از پایان سفر، رعایت کنید.
- پیش از آغاز سفر پنجرههای خودرو را باز بگذارید تا هوای تازه وارد خودرو شود.
- پیش از سوار شدن مسافر، کولر خودرو را روشن کرده و گردش هوای خودرو را در حالت تهویه از خارج قرار دهید.
- پس از رسیدن مسافر به مقصد، پنجرههای خودرو را باز گذاشته تا دوباره هوای داخل خودرو عوض شود.
- استفاده از ماسک در سفرهای اسنپی را فراموش نکنید.
خدمات ویژه سرویس کولر در اسنپکارفیکس
باشگاه رانندگان اسنپ با هدف حمایت از شما کاربران راننده عزیز، امکان دریافت خدمات سرویس کولر با تسهیلات ویژه را در اسنپ کارفیکس برای شما فراهم کرده است.
همین امروز به سایت اسنپکارفیکس سر بزنید و خدمات سرویس کولر را با قیمتی استثنائی رزرو کنید.
سخن پایانی
با روشن کردن کولر، علاوه بر حفظ سلامتی خود و مسافر همراهتان، رضایت او را جلب کرده و این موضوع تاثیر به سزایی در میزان درآمد شما خواهد داشت.




سلام ای کاش برای شهرهای کوچک هم برای ما راننده های اسنپ امکاناتی در نظر میگرفتین شهر کوچک بخاطر کوچک بودن و نزدیک بودن مسیر ها معمولا کارکرد پایین تری هم دارن و تمامی امکانات ک در مورد خدمات ماشین همه برای شهر های بزرگ هست امیدوارم بفکر شهرهای کوچک و یا شهرستانی ها بیشتر باشید .
با تشکر فراوان
سلام من هرچه تلاش میکنم ماشین خوشبو برخورد خوب ولی باز امتیازم میاد پایین مسافر وقتی پیاده میشه حال نداره امتیاز بده اکثرا ماسک نمیزنن حداقل کاش ما میدونستیم به چه چیزی نمره منفی میدن اصلاح کنیم نقطه ضعفمون را چطور بهمییم مشکل از کجاست
باصلام درودبه گروه خوش رفتاوگفتاراصنپ..خداوکیلی حتی درشب هم ازکولراصتفاده میکنم.ورضایت مصافر را دراولیت کارمان قرار دهیم.والله هر۳ صرویص که میرم بایدماشینمو ضدعفونی با محلول وافروز بدون بو پاک کنم.نظافت ماشین به راننده تمیز وخوش رفتار وکلام اصت.باتشکردوصتتون دارم .ایران من پاینده.لطفا طرح تشویقی برام بفرصتید.چون نیاز به خریدگوشی دارم.کلمات را نمینویصه.مانندص.دنودنه.عددص باحروف.ببخشیدادامه دادم..
سلام برای موتورها هم جایزه امتیازی قرار بدید با تشکر
باید کولر روشن کنید
????
????????????
سلام از کجا متوجه بشیم که بابت روشن کردن کولر امتیاز دادن مسافر
هفته گذشته یعنی اول تیر ماه هم این طرح شروع شده یا تازه قراره از ۵ تیر شروع بشه؟
آخه ۳ روز پیش پیامش اومده بود !!!؟
محمود جان این طرح از هفته پیش برای کاربران راننده منتخب آغاز شده و از امروز ۵ تیر برای همه کاربران راننده فعال است.
برای من اول تیر آمده بود کلی هم کولر روشن کردم یک ریال هم دریافت نکردم
سلام خسته نباشید
یعنی فقط تا دوشنبه میتونیم پاداش بگیرم تا آخر هفته این طرح نیست فقط ۳ روز اول هفته قابل اجراست ؟
محمود عزیز، این طرح تا پایان هفته ادامه داره.
کل هفته میشه انجام داد تا ۲شنبه بیشتر از ۱۰مورد باشه ۲۰۰ هزار پاداش دریافت میکنی
والله من روم نمیشه به مسافر بگم چون کولر گرفتم به من امتیاز بده .
مسافر باید خودش متوجه باشه و حوصله امتیاز دادن داشته باشه
حسین عزیز،
اطلاع رسانی به مسافران نیز انجام میشه و نیازی نیست که ازشون بخواهید براتون امتیاز کولر رو ثبت کنن. فثط میتونید به مسافر یادآوری کنید که از بخش دلایل مثبت، عوامل رضایت رو انتخاب کنن.
اگر پول میخوای باید رو داشته باشی
اداداش در رو باز نکنه تا امتیاز نگرفتی…ندادن ببر تو بیابون تا آوکادو صرف کنن بعد با ماشین از رو هر چندتایی که هستن رد شو بیا….
سلام والله ما در استان خوزستان اهواز از فروردین کولر زدیم هیچ نتیجه ندیدیم ! بعد امتیاز م از ۴/۷۵ پایین امد شد ۴/۷ من نمیدونم امتیاز چجور میاد پاین بااین ایکه همه چی را رعایت کردم لطفا پیگیر باشید ممنون
منم بچه اهوازم دقیقا همین جوره که گفتین
به امتیازها اهمیتی نده.مهم نیست
اگه امتیازت میخواهی بره بالا،باید دل مسافر رو بدست بیاری به هر طریق ممکن????
سلام منم آبادان هستم خداشاهده همیناتفاق واسه منم پیش امده شد۷۱/۴بدون هیچ امتیازمنفی دوبارپیش امده واسم
با سلام اگه مسافر بگه من با توجه به روشن کردن کولر برای شما استفاده از کولر را میزنم و نقاط قوت را پر نکرد چه بتید کرد ویا شاید هم در انجام این سفرها با کولر مسافر از قسط نقاط ضعف را برای ما زد چه باید کرد