
اسنپ برای قدردانی از نحوه عملکرد کاربران حرفهای راننده در روزهای گرم سال، قرار است از تاریخ شنبه ۲۱ خرداد به صورت هفتگی به شما عزیزان به ازای بازخوردهای مثبتی که از مسافران دریافت میکنید، پاداش تقدیم کند.
این مطلب را تا انتها بخوانید و از شرایط و نحوه دریافت پاداش هفتگی اسنپ مطلع شده و درآمد خود را افزایش دهید.
درباره طرح دریافت پاداش هفتگی به ازای ثبت بازخورد مثبت
تهویه مناسب حین سفرهای اسنپی، یکی از الزامات مهم است. استفاده از کولر نه تنها موجب رضایت خاطر مسافران شده و امتیاز بالای کاربران راننده را به دنبال دارد، بلکه موجب حفظ سلامتی راننده و مسافر نیز میشود.
با در نظرگرفتن مسئولیتپذیری شما در مقابل مسافران، باشگاه رانندگان اسنپ تصمیم گرفته است که برنامهای را جهت قدردانی و حمایت از شما کاربران راننده همراه و همدل تدارک ببیند.
در این طرح از شنبه ۲۱ خرداد به تمام رانندگان اسنپ که در طول یک هفته حداقل ۱۰ بازخورد مثبت از سوی مسافر درباره روشن کردن کولر و فراهم آوردن تهویه مناسب در خودرو دریافت کردهاند، پاداش هفتگی اهدا خواهد شد.
منظور از بازخورد مثبت درباره تهویه مناسب در سفر چیست؟
مسافر در پایان هر سفر در صورتی که از سفر انجام شده رضایت داشته باشد، با ثبت ستارهها، امتیاز خود را اعلام میکند. بعد از ثبت امتیاز، صفحه دلایل ثبت بازخورد که شامل نقاط قوت سفر است، نمایش داده میشود. اگر شما بر اساس پروتکلهای بهداشتی در خودرو از کولر استفاده کرده باشید، مسافر گزینه استفاده از کولر را به عنوان دلیل ثبت امتیاز مثبت انتخاب میکند.
اسنپ براساس تعداد ثبت این بازخورد که مسافر پس از انجام سفر، ثبت میکند، برای شما پاداش در نظر میگیرد.
دقت کنید برای دریافت پاداش، نباید در طول هفته، بازخورد منفی درباره تهویه مناسب برای شما ثبت شده باشد.

مقدار پاداش چقدر است و چه زمانی پرداخت میشود؟
با ثبت هر ۱۰ بازخورد مثبت در ارتباط با استفاده از کولر و تهویه مناسب، روزهای ابتدایی هفته یعنی پیش از دوشنبه هر هفته پاداش ۱۰۰ هزارتومانی به حساب شما واریز میشود.
به همین ترتیب در صورت دریافت ۲۰ بازخورد مثبت در ارتباط با کولر و تهویه مناسب، پیش از دوشنبه هر هفته ۲۰۰ هزارتومان پاداش به حسابتان واریز میشود.
نکات مهم روشن کردن کولر خودرو در شرایط شیوع ویروس کرونا
اگرچه شیوع ویروس کرونا مانند گذشته نیست اما هنوز این ویروس تهدیدی بری سلامتی ماست و رعایت نکات بهداشتی ضرورت دارد. برای اینکه خیالتان از ویروس کرونا در امان باشد، این چند نکته مهم را قبل از شروع سفر، حین انجام آن و پس از پایان سفر، رعایت کنید.
- پیش از آغاز سفر پنجرههای خودرو را باز بگذارید تا هوای تازه وارد خودرو شود.
- پیش از سوار شدن مسافر، کولر خودرو را روشن کرده و گردش هوای خودرو را در حالت تهویه از خارج قرار دهید.
- پس از رسیدن مسافر به مقصد، پنجرههای خودرو را باز گذاشته تا دوباره هوای داخل خودرو عوض شود.
- استفاده از ماسک در سفرهای اسنپی را فراموش نکنید.
خدمات ویژه سرویس کولر در اسنپکارفیکس
باشگاه رانندگان اسنپ با هدف حمایت از شما کاربران راننده عزیز، امکان دریافت خدمات سرویس کولر با تسهیلات ویژه را در اسنپ کارفیکس برای شما فراهم کرده است.
همین امروز به سایت اسنپکارفیکس سر بزنید و خدمات سرویس کولر را با قیمتی استثنائی رزرو کنید.
سخن پایانی
با روشن کردن کولر، علاوه بر حفظ سلامتی خود و مسافر همراهتان، رضایت او را جلب کرده و این موضوع تاثیر به سزایی در میزان درآمد شما خواهد داشت.
بخدا من همیشه کولرم روشنه اول برا خودم چون نمیتونم گرما را تحمل کنم بعد برا مسافر ولی چیزی ب اسم بازخورد مسافر در مورد کولر ندیدم همیشه گزینه ماسک را میزنن شما ی فکری ب حال ما رانندگان بکنید
اقا من الان دو سه هفته است که دارم از کولر استفاده میکنم و از اسنپ هم پیام اومده که بیشترین باز خورد از طرف مسافر استفاده از کولر هست ولی هنوز خبری نیست پاداشی واریز نشده
سلام من از ۱۵تیر الی۱۸تیر حدود۱۴سفر با کولر انحام دادم ولی پاداشی برای من واریز نشده لطفا پیگیری کنید ممنون از شما
این طرح سراسر مشکل داره، اول اینکه نمیشه روی بازخورد حساب کرد چون خیل زیادی از مسافران فرد دیگری براشون اسنپ میگیره و درون خودرو نیستن ببین کولر روشن هست با نه و طبق مشاهدات قبل خود امتیاز میدن یا اینکه مریضنو الکی امتیاز منفی میدن، دوم اینکه مساله ای که جدیدا بین مسافرا باب شده اینکه امتیاز باید کم بدی تا اسنپ قیمت خودشو بیاره پایین یا اینکه کد تخفیف بهمون میده این قضیه رو خودم بشخصه از چند مسافر شنیدم لطفا رسیدگی کنین، و یه پیشنهاد دارم اینکه حین سفر صفحه امتیازات رو برای مسافر روی گوشیش نمایش بدین تا بتونه همون لحظه امتیاز بده و الزام کنید با آلارم روی اپلیکیشن که امتیاز رو همون لحظه بدن، دوم اینکه از لحظه قبول درخواست مسافر توسط راننده، هشدارهای مثل بوق زدن یا آلارم ممتد به مسافر یادآوری کنید که راننده درحال نزدیک شدنه یا رسیده تا زودتر بیان پایین، چون مسافرا با لحنی طلبکارانه بعد از هفت هشت دقیقه که منتظرش بودیم میان پایین و میگن وظیفتونه منتظر بمونین و چندین پیشنهاد دیگه داریم که چون ما در دل کار وبرخورد با مسافر هستیم میتونیم پیشنهاد بدیم
با سلام … بنده همیشه و بیش از یک ماه هست که از کولر استفاذه میکنم (حتی یک مسافر نبوده که بشینه و کولر روشن نباشه ) اما حتی هزارتومان پاداش نگرفتم .
با سلام و درود طرح ارائه شده بسیار عالی و کارآمد است و قطعا موجب خرسندی مسافر و راننده شده و نیز باعث ایجاد انگیزه فعالیت بیشتر رانندگان می شود اما به شرطی که برخی ایرادات آن رفع گردد مثلا به ازای هر بازخورد مثبت مسافر مبلغی مشخص به امتیاز راننده افزوده شود و به ازای هر بازخورد منفی چندامتیاز از امتیاز راننده کم شود نه اینکه کل امتیاز وی صفر شود و در انتهای دوره هفتگی پاداش واریزی برای تمام رانندگان بر مبنای امتیازات آنها انجام شود ضمن اینکه چهارچوبی اتخاذ گردد تا مسافر حتما ثبت نظر نماید چون بیشتر مسافرین در پایان سفر از درج امتیاز و شرکت در نظر سنجی سفر خودداری می کنند با تشکر به امید روزهای بهتر در کنار اسنپ عزیزم
کاش به صورت رندمی از مسافرین سوال میشد چون ما کاملا کولر رو روشن میکنیم اما خوب بعضی مسافرا اصلا توجهی به نظر دهی ندارن یا اشتباه ثبت میکنن و به ضرر ماست
من ییشترین امتیاز رو بابت کولر گرفتم اما پاداشی به حساب من واریز نشد
من بخاطر گرما از مسافر اجازه میگیرم که کولر روشن کنم یا نه من همیشه کولرم روشنه ومسافرها بخاطر روشن کردن کولر به من امتیاز کم دادن میگن بیماری هستش من کاور هم دارم ماسک هم میزنم.
من ۲ روز دیرتر متوجه طرح شدم هفته اول چیزی نگرفتم پیش خودم گفتم شاید یه وقتایی کولر خاموش بوده ولی هفته دوم تمامی سفرها کولر روشن بود و با۲۸ بازخورد مثبت ۲۰۰هزار پاداش ریختن به حسابم ممنون