اخبار اسنپ

سفرهای خنک اسنپی؛ با هر بازخورد مثبت مسافر، بدون قرعه‌کشی پاداش بگیرید!

اسنپ برای قدردانی از نحوه عملکرد کاربران حرفه‌ای راننده در روزهای گرم سال، قرار است از تاریخ شنبه ۲۱ خرداد به صورت هفتگی به شما عزیزان به ازای بازخوردهای مثبتی که از مسافران دریافت می‌کنید، پاداش تقدیم کند.

این مطلب را تا انتها بخوانید و از شرایط و نحوه دریافت پاداش هفتگی اسنپ مطلع شده و درآمد خود را افزایش دهید.

درباره طرح دریافت پاداش هفتگی به ازای ثبت بازخورد مثبت

تهویه مناسب حین سفرهای اسنپی، یکی از الزامات مهم است. استفاده از کولر نه تنها موجب رضایت خاطر مسافران شده و امتیاز بالای کاربران راننده را به دنبال دارد، بلکه موجب حفظ سلامتی راننده و مسافر نیز می‌شود.

با در نظرگرفتن مسئولیت‌پذیری شما در مقابل مسافران، باشگاه رانندگان اسنپ تصمیم گرفته است که برنامه‌ای را جهت قدردانی و حمایت از شما کاربران راننده همراه و هم‌دل تدارک ببیند.

در این طرح از شنبه ۲۱ خرداد به تمام رانندگان اسنپ که در طول یک هفته حداقل ۱۰ بازخورد مثبت از سوی مسافر درباره روشن کردن کولر و فراهم آوردن تهویه مناسب در خودرو دریافت کرده‌اند، پاداش هفتگی اهدا خواهد شد.

منظور از بازخورد مثبت درباره تهویه مناسب در سفر چیست؟

مسافر در پایان هر سفر در صورتی که از سفر انجام شده رضایت داشته باشد، با ثبت ستاره‌ها، امتیاز خود را اعلام می‌کند. بعد از ثبت امتیاز، صفحه دلایل ثبت بازخورد که شامل نقاط قوت سفر است، نمایش داده می‌شود. اگر شما بر اساس پروتکل‌های بهداشتی در خودرو از کولر استفاده کرده باشید، مسافر گزینه استفاده از کولر را به عنوان دلیل ثبت امتیاز مثبت انتخاب می‌کند.

اسنپ براساس تعداد ثبت این بازخورد که مسافر پس از انجام سفر، ثبت می‌کند، برای شما پاداش در نظر می‌گیرد.

دقت کنید برای دریافت پاداش، نباید در طول هفته، بازخورد منفی درباره تهویه مناسب برای شما ثبت شده باشد.

سفرهای خنک اسنپی؛ با هر بازخورد مثبت مسافر، بدون قرعه‌کشی پاداش بگیرید! باشگاه رانندگان اسنپ

مقدار پاداش چقدر است و چه زمانی پرداخت می‌شود؟

با ثبت هر ۱۰ بازخورد مثبت در ارتباط با استفاده از کولر و تهویه مناسب، روزهای ابتدایی هفته یعنی پیش از دوشنبه هر هفته پاداش ۱۰۰ هزارتومانی به حساب شما واریز می‌شود.

به همین ترتیب در صورت دریافت ۲۰ بازخورد مثبت در ارتباط با کولر و تهویه مناسب، پیش از دوشنبه هر هفته ۲۰۰ هزارتومان پاداش به حساب‌تان واریز می‌شود.

نکات مهم روشن کردن کولر خودرو در شرایط شیوع ویروس کرونا

اگرچه شیوع ویروس کرونا مانند گذشته نیست اما هنوز این ویروس تهدیدی بری سلامتی ماست و رعایت نکات بهداشتی ضرورت دارد. برای اینکه خیال‌تان از ویروس کرونا در امان باشد، این چند نکته مهم را قبل از شروع سفر، حین انجام آن و پس از پایان سفر، رعایت کنید.

  • پیش از آغاز سفر پنجره‌های خودرو را باز بگذارید تا هوای تازه وارد خودرو شود.
  • پیش از سوار شدن مسافر، کولر خودرو را روشن کرده و گردش هوای خودرو را در حالت تهویه از خارج قرار دهید.
  • پس از رسیدن مسافر به مقصد، پنجره‌های خودرو را باز گذاشته تا دوباره هوای داخل خودرو عوض شود.
  • استفاده از ماسک در سفرهای اسنپی را فراموش نکنید.

خدمات ویژه سرویس کولر در اسنپ‌کارفیکس

باشگاه رانندگان اسنپ با هدف حمایت از شما کاربران راننده عزیز، امکان دریافت خدمات سرویس کولر با تسهیلات ویژه را در اسنپ کارفیکس برای شما فراهم کرده است.

همین امروز به سایت اسنپ‌کارفیکس سر بزنید و خدمات سرویس کولر را با قیمتی استثنائی رزرو کنید.

سخن پایانی

با روشن کردن کولر، علاوه بر حفظ سلامتی خود و مسافر همراه‌تان، رضایت او را جلب کرده و این موضوع تاثیر به سزایی در میزان درآمد شما خواهد داشت.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۴۰۷ دیدگاه)

  1. من همیشه کولر ماشینم روشنه،چون اهواز زندگی میکنم،و نمیشه کولر روشن نکنیم،چه مسافر داشته باشم چه نداشته باشم همیشه روشن کردم و میکنم،امتیازم هم توی اسنپ بالاست،ولی تا حالا مبلغی بابت پاداش استفاده از کولر برام واریز نشده،بنظرم برای شهرهایی مثل اهواز که معمولا راننده ها کولر میزنن به کسی این پاداش رو نمیدن،چون بهرحال روشن میکنن،پس لطفا الکی ملت رو سرکار نذارید.من حاضرم با سند و مدرک ثابت کنم که مسافرهام گزینه ی روشن کردن کولر رو زدن ولی اسنپ پاداشی برام واریز نکرده.

  2. سلام.
    من از ۵ تیر ماه هر روز نه بخاطر جایزه بلکه واسه راحتی خودم و مسافر کولر رو روشن میکنم.مسافر جلوی خودم امتیاز میده و بازخورد استفاده از کولر رو ثبت میکنه ولی خبری از پاداش نیست!!
    موفق باشید.

  3. با سلام من از اول تیر تا امروز از ساعت تقریبا ده صبح تا هشت و نه شب که سر کارم کولر ماشینم یه سره روشنه ولی تا الان هیچ پاداشی بهم تعلق نگرفته چرا

  4. داداشای گل اسنپی من، مدیران ارشد و خوش خیال من، عزیزانم چه بهره ای، مگه نهال کاشتیم که میخوایم بعده مدتی بهره شو ببریم، خوشگلا من ماسک و کولر و شیشه های بسته یعنی مرگ، نکنه میگین شیشه رو هم باز بزاریم کولر بزاریم، بجای بازی دادن راننده ها، زوم کنین تو قیمت‌هایی که روز به روز أفول پیدا میکنن، باهر وضعیت قرمزی قیمتهارو میارین پایین

  5. با سلام، میشه بگین این آیتم های نظرسنجی رو کدوم فیلسوفی طراحی کرده از یه طرف زده جدا کننده فضا از طرف دیگه زده استفاده از کولر،اخه من اگه جدا کننده فضا بزنم که پشت ماشین میشه سونا خشک بعد دستکش بپوشم چجوری با گوشی کار کنم

  6. من که ماشینم مجهز به جدا کننده فضا نیست چیکارباید بکنم تازه اسنپ که هیچ تجهیزاتی در اختیار راننده قرار نمیده

  7. با سلام خدمت همه کار گروه اسنپ، ممنون از این همه احترامی که برای رانندگان قائل هستید!!! تو نظر سنجی مسافر یه آپشن ماساژ اسپا هم قرار بدین که یه وقت احساس بدی بهشون دست نده خدای نکرده، بعد تو نظر سنجی راننده فقط نوشته راضی و ناراضی تازه تیکت هم ثبت می کنیم ترتیب اثر داده نمیشه،بنده کولر ماشینم همیشه روشنه نه به خاطر مسافر برای راحتی خودم چون تو مدت فعالیتم تو اسنپ متوجه شدم یه عده از مسافرا واقعا جنبه و لیاقت احترام ندارند.

  8. منم کولر استفاده کردم پاداشی ندیدم مسافرا درگیری فکریشون زیاده که بخوان وقت بذارن بازخوردارو جواب بدن

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00