اخبار اسنپ

سفرهای خنک اسنپی؛ با هر بازخورد مثبت مسافر، بدون قرعه‌کشی پاداش بگیرید!

اسنپ برای قدردانی از نحوه عملکرد کاربران حرفه‌ای راننده در روزهای گرم سال، قرار است از تاریخ شنبه ۲۱ خرداد به صورت هفتگی به شما عزیزان به ازای بازخوردهای مثبتی که از مسافران دریافت می‌کنید، پاداش تقدیم کند.

این مطلب را تا انتها بخوانید و از شرایط و نحوه دریافت پاداش هفتگی اسنپ مطلع شده و درآمد خود را افزایش دهید.

درباره طرح دریافت پاداش هفتگی به ازای ثبت بازخورد مثبت

تهویه مناسب حین سفرهای اسنپی، یکی از الزامات مهم است. استفاده از کولر نه تنها موجب رضایت خاطر مسافران شده و امتیاز بالای کاربران راننده را به دنبال دارد، بلکه موجب حفظ سلامتی راننده و مسافر نیز می‌شود.

با در نظرگرفتن مسئولیت‌پذیری شما در مقابل مسافران، باشگاه رانندگان اسنپ تصمیم گرفته است که برنامه‌ای را جهت قدردانی و حمایت از شما کاربران راننده همراه و هم‌دل تدارک ببیند.

در این طرح از شنبه ۲۱ خرداد به تمام رانندگان اسنپ که در طول یک هفته حداقل ۱۰ بازخورد مثبت از سوی مسافر درباره روشن کردن کولر و فراهم آوردن تهویه مناسب در خودرو دریافت کرده‌اند، پاداش هفتگی اهدا خواهد شد.

منظور از بازخورد مثبت درباره تهویه مناسب در سفر چیست؟

مسافر در پایان هر سفر در صورتی که از سفر انجام شده رضایت داشته باشد، با ثبت ستاره‌ها، امتیاز خود را اعلام می‌کند. بعد از ثبت امتیاز، صفحه دلایل ثبت بازخورد که شامل نقاط قوت سفر است، نمایش داده می‌شود. اگر شما بر اساس پروتکل‌های بهداشتی در خودرو از کولر استفاده کرده باشید، مسافر گزینه استفاده از کولر را به عنوان دلیل ثبت امتیاز مثبت انتخاب می‌کند.

اسنپ براساس تعداد ثبت این بازخورد که مسافر پس از انجام سفر، ثبت می‌کند، برای شما پاداش در نظر می‌گیرد.

دقت کنید برای دریافت پاداش، نباید در طول هفته، بازخورد منفی درباره تهویه مناسب برای شما ثبت شده باشد.

سفرهای خنک اسنپی؛ با هر بازخورد مثبت مسافر، بدون قرعه‌کشی پاداش بگیرید! باشگاه رانندگان اسنپ

مقدار پاداش چقدر است و چه زمانی پرداخت می‌شود؟

با ثبت هر ۱۰ بازخورد مثبت در ارتباط با استفاده از کولر و تهویه مناسب، روزهای ابتدایی هفته یعنی پیش از دوشنبه هر هفته پاداش ۱۰۰ هزارتومانی به حساب شما واریز می‌شود.

به همین ترتیب در صورت دریافت ۲۰ بازخورد مثبت در ارتباط با کولر و تهویه مناسب، پیش از دوشنبه هر هفته ۲۰۰ هزارتومان پاداش به حساب‌تان واریز می‌شود.

نکات مهم روشن کردن کولر خودرو در شرایط شیوع ویروس کرونا

اگرچه شیوع ویروس کرونا مانند گذشته نیست اما هنوز این ویروس تهدیدی بری سلامتی ماست و رعایت نکات بهداشتی ضرورت دارد. برای اینکه خیال‌تان از ویروس کرونا در امان باشد، این چند نکته مهم را قبل از شروع سفر، حین انجام آن و پس از پایان سفر، رعایت کنید.

  • پیش از آغاز سفر پنجره‌های خودرو را باز بگذارید تا هوای تازه وارد خودرو شود.
  • پیش از سوار شدن مسافر، کولر خودرو را روشن کرده و گردش هوای خودرو را در حالت تهویه از خارج قرار دهید.
  • پس از رسیدن مسافر به مقصد، پنجره‌های خودرو را باز گذاشته تا دوباره هوای داخل خودرو عوض شود.
  • استفاده از ماسک در سفرهای اسنپی را فراموش نکنید.

خدمات ویژه سرویس کولر در اسنپ‌کارفیکس

باشگاه رانندگان اسنپ با هدف حمایت از شما کاربران راننده عزیز، امکان دریافت خدمات سرویس کولر با تسهیلات ویژه را در اسنپ کارفیکس برای شما فراهم کرده است.

همین امروز به سایت اسنپ‌کارفیکس سر بزنید و خدمات سرویس کولر را با قیمتی استثنائی رزرو کنید.

سخن پایانی

با روشن کردن کولر، علاوه بر حفظ سلامتی خود و مسافر همراه‌تان، رضایت او را جلب کرده و این موضوع تاثیر به سزایی در میزان درآمد شما خواهد داشت.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۴۰۷ دیدگاه)

  1. سلام من در هفته گذشته کولر روشن بود امتیاز خوبی از مسافران کرفتم ولی پاداش برای من واریز نشده لطفا اطلاع دهید تسگر

  2. سلام راست حسینی همیشه کولرروشن میکنم نمیزارم مسافربهم بگه.اگه یکنفربگه من روشن نکردم اشتباه گفته .

  3. کلر ماشین من خراب شده است ۲ میلیون خرج داره یی وام نمی تواند به ما بدهد این را درست کنم آخی دیگر من نمی توانم کار کار کنم ممنونم

  4. سلام همه اینها درست بهترین کار اینه که مسئولین بجای اینکه هزینه کنسلی بدن جریمه‌ای برای مسافرانی که راننده رابا این گرما وترافیک سرکار میزارن در نظر بگیره که جرات این کار را نداشته باشند

  5. سلام وقت بخیر، من مطمئنم بیش از ۳۰ بازخورد مثبت باشرایط گفته شده و در زمان مقرر شده داشتم ولی هیچ مبلغی به عنوان پاداش دریافت نکرده ام حتی دفعه اول پاداش کولر که از ۲۹خرداد تا ۴ تیر فرصت داشت را هم دریافت نکردم،لطفا رسیدگی کرده و در صورت وجود جواب آن را به من اطلاع دهید،باتشکر

  6. این طرح تا کی هست . متاسفانه بیشتر مسافرا نظر نمی‌دن . من بیش از ۵۰ سفر با کولر رفتم ولی ۱۵ بازخورد مثبت داشتم

  7. سلام وقت بخیر مدت سه هفته کامل تمام سفرهاازکولراستفاده کردم حتی یک سفر بدون کولر نبوده از مسافرها محترمانه ثبت باز خورد کولر را گفتم بزنند ولی تابه امروز هیچ مبلغی پرداخت نشده نکنه سرکاریم

  8. من خیلی کولر روشن کردم ولی مسافرها اصلا دوست ندارن امتیاز مثبت بدن
    کلا کم لطفی میکنن و نیمه خالی لیوان رو میبینن

  9. سلام وقت بخیر.بنده هم باتوجه به شهری که درآن فعالیت میکنم، بیرجند مسیرها کوتاه و پرتردد و در بعضی مواقع بیشتر از دنده سنگین که این موضوع در کلان شهرها به دلیل بعد مسافت این طوری نیست اما من همیشه کولر رو روشن میکنم.وشکایتی هم ندارم اما نباید ملاک نظر مسافر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00