اخبار اسنپ

طرح هفتگی قدردانی از قهرمانان اسنپ!

لویالتی

با شیوع ویروس کرونا، رعایت موارد بهداشتی و حفظ سلامت حین سفر اهمیت دوچندانی پیدا کرده است. باتوجه به شیوع ویروس از انسان به انسان دیگر نمی‌توان از بسیاری از وسایل حمل‌ونقل همگانی به‌سادگی استفاده کرد، چرا که تراکم زیاد جمعیت یکی از عوامل انتقال گسترده ویروس است.

در این میان قهرمانان اسنپ، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شبکه حمل و نقل شهری را امن و فعال نگه داشته‌اند. در همین راستا به‌منظور قدردانی از شما عزیزان هر هفته جوایز و تسهیلاتی به کاربران راننده عزیز تقدیم می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این طرح همراه ما باشید.

جزییات طرح

از روز یکشنبه ۹۹/۹/۹ هرهفته به ۵ هزار کاربر راننده‌ای که بهترین عملکرد و بالاترین امتیاز را داشته‌ باشند، جوایز و تسهیلات متعددی اهدا خواهد شد. بررسی عملکرد کاربران راننده در زمینه‌های زیر خواهد بود:

  • نظافت و پاکیزگی خودرو
  • رانندگی ایمن
  • رفتار و برخورد مناسب
  • استفاده نکردن از موبایل حین رانندگی

لازم به ذکر است امتیاز کاربران راننده بر اساس بازخورد مسافران در پایان سفرهای اسنپی ثبت می‌شود.

جوایز

هر هفته به ۵ هزار کاربر راننده‌ فعال که بالاترین امتیاز و بهترین عملکرد را داشته‌اند، یکی از جوایز زیر اهدا خواهد شد:

  • سهمیه ویژه خرید لاستیک به نرخ دولتی
  • روغن موتور، فیلتر هوا و تعویض رایگان
  • ۱۵۰ هزار تومان جایزه نقدی

نحوه شرکت در طرح

برای قرار گرفتن در لیست ۵ هزار راننده برتر هفته و بهره‌مندی از مزایای ذکر شده، سعی کنید سفرهای اسنپی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و امتیاز بالایی کسب کنید. اهمیت به خواسته‌های مسافر، عدم درخواست وجه نقد، رانندگی ایمن و پاکیزگی خودرو از مواردی است که باعث می‌شود، امتیاز بالایی کسب کند.

نظافت و پاکیزگی خودرو (هفته دوم)

از ۱۶ تا ۲۲ آذر به ۵ هزار کاربر راننده فعال که بهترین عملکرد و بالاترین امتیاز را در زمینه نظافت و پاکیزگی خودرو کسب کنند، جوایز و تسهیلاتی اهدا خواهد شد. لازم به یادآوری است که امتیاز کاربران راننده بر اساس بازخودرهایی محاسبه میشود که مسافران در پایان سفر برای شما عزیزان ثبت می‌کنند.

رانندگی اصولی و رعایت نکات ایمنی (هفته سوم)

از ۲۳ تا ۲۹ آذر به ۵ هزار کاربر راننده فعال که بهترین عملکرد و بالاترین امتیاز را در زمینه رانندگی اصولی و رعایت نکات ایمنی کسب کنند، جوایز و تسهیلاتی اهدا خواهد شد.

  • رعایت فاصله ایمنی
  • عدم استفاده از موبایل حین رانندگی
  • رانندگی با سرعت مطمئن
  • بستن کمربند ایمنی
  • استفاده از آینه‌ها
  • رانندگی میان دو خط

لازم به یادآوری است که امتیاز کاربران راننده بر اساس بازخودرهایی محاسبه می‌شود که مسافران در پایان سفر برای شما عزیزان ثبت می‌کنند.

رعایت اخلاق حرفه‌ای و خوش برخوردی حین سفر (هفته چهارم)

از ۳۰ آذر تا ۶ دی ماه به ۵ هزار کاربر راننده فعال که بهترین عملکرد و بالاترین امتیاز را در زمینه رعایت اخلاق حرفه‌ای و خوش برخوردی کسب کنند، جوایز و تسهیلاتی اهدا خواهد شد. لازم به یادآوری است که امتیاز کاربران راننده بر اساس بازخودرهایی محاسبه می‌شود که مسافران در پایان سفر برای شما عزیزان ثبت می‌کنند.

عدم تماس با مسافر و استفاده از قابلیت «چت با مسافر» (هفته پنجم)

از ۷ تا ۱۳ دی ماه به ۵ هزار کاربر راننده فعال که بهترین عملکرد و بالاترین امتیاز را در استفاده از قابلیت «چت با مسافر» و عدم تماس با مسافر پس از پایان سفر کسب کنند، جوایز و تسهیلاتی اهدا خواهد شد. لازم به یادآوری است که امتیاز کاربران راننده بر اساس بازخودرهایی محاسبه می‌شود که مسافران در پایان سفر برای شما عزیزان ثبت می‌کنند.

نحوه اطلاع از اسامی برندگان

کاربران راننده عزیز در نظر داشته باشید اسامی برندگان هفتگی، یکشنبه هر هفته از طریق پیامک به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

سلامتی و سفرهای پردرآمدی را برای شما عزیزان آرزومندیم!

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱۱۵ دیدگاه)

  1. سلام واقعااااا خیلی تشکر میکنم از اسنپ من راننده اسنپ باکس در شهر کرمانشاه هستم من ۹۹/۹/۹ ازدواج کردم تنها درآمد من اسنپ باکس ماهی ۳ میلیون راحت تو شهر خودم دارم عاااالی خسته نباشید

  2. تاحالا که خودمون خرج خومون و ماشینمون کردیم تو اسنپ حتی یه کمک کوچیک از اسنپ این ته بی معرفتی

  3. وقت بخیر.بازهم خدا راشکرمیکنم بابت داشته های امروزیم و تا الان حامیم خودم ودوشتان خوب مانندشما خوبان همه باهم این قله را بایدبا هرچه قدرت صعود کنیم تا همیشه پرچم ما بالا بالاترباشه.

  4. سلام منم ممنونم به خاطر خدماتتون و اشتغال زایی تون اما یه گله داشتم منه راننده ای که همیشه بازخورد مثبت رفتار محترمانه داشتم و تا بحال از ۴/۸۲ به پایین نبوده امتیازم با یه شکایت از مسافری که به بنده توهین و فحاشی کرده و به خداوندی خدا من هیچ در جواب نگفتم ، بخاطر حفظ کارم و مهمتر پایین نیاوردن شخصیتم ،،به راحتی با یک شکایتی این مسافر به مدت دو روزه مسدود هستم و یکسره چشم دوختم به برنامه تا فعال شه چون اگه یک ساعت رو از دست بدم کلی عقب میفتم برای بدهی های سر ماهم،،۶ بار گزارش کردم که بی گناهم در این مورد و خواستم که سابقم رو چک کنن اما گفتن صبر صبر صبر کنید

  5. با سلام وخستہ نباشید بہ زحمتکشان اسنپ می خواستم در زمینہ خیاطی ولوازم با اسنپ ھمکاری داشتہ باشم لطفا راھنمایی فرمائید

  6. با سلام خدمت کلیه همکاران اسنپ از بالا تا پایین به راننده میگیم (((خادمان))) سیار کارتون درسته دمتون گرم زنده باشید ???????? کل اسنپیها از آقا تا خانم خسته نباشید با این گرما و اعصاب خوردی های خرد و کلان و…..خدا بهتون صبر بده که همانا خداوند با صابربنه‌ یاحـــــــــق

  7. درود و ارادت درسته خیلی اوقات قیمت ها عادلانه نیست
    ولی بازم قدردان زحماتتون هستیم …
    با آرزوی بهترینها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا