اخبار اسنپ

استفاده از ماسک برای کاربران راننده اسنپ اجباری شد

شیوع کرونا در هفته‌ها و ماه‌های اخیر، سبک زندگی و‌فعالیت‌های اجتماعی همه ما را تغییر داده است. کم‌کم فراموش کرده‌ایم دست دادن با دیگران چگونه بود و ماسک و دستکش به بخش‌های اصلی پوشش‌مان تبدیل شد.

در اسنپ نیز ما جهت حفظ سلامت کاربران راننده و مقابله با شیوع ویروس کرونا ساز‌و‌کارهایی برای رعایت‌بهداشت‌ و پوشش مناسب در نظر گرفته‌ایم.

اخیرا استفاده از ماسک‌ برای کاربران راننده اسنپ اجباری شده است. این قانون جدید فقط برای حفظ بهداشت اعضای ناوگان اسنپ ایجاد شده تا هم سلامت این عزیزان و هم سلامت مسافرانشان طی سفرهای اسنپی حفظ شود. در صورت تمایل شما میتوانید با استفاده از این پست، آموزش تهیه ماسک در منزل، ماسک‌ مورد نیاز خود را در خانه بسازید.

علاوه بر این گزینه‌های ارزشیابی کاربران راننده در انتهای هر سفر تغییراتی داشته و‌گزینه‌های‌ مرتبط با بهداشت مانند استفاده از ماسک به آن اضافه شده است. مسافران از این به بعد در پایان سفر میتوانند به کاربران راننده‌ای که از ماسک استفاده می‌کنند امتیاز مثبت‌ دهند.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۵۷۵ دیدگاه)

  1. سلام مسافرین اکثرماسک نمیزنندو ماهم نیازداریم کارکنیم ولغوسفرکنیم بایدمنتظرباشیم بازدرخواست دیگه برداریم وسفرومجبوری طی کنیم

  2. متاسفانه بیش از ۹۰ درصد مسافرین محترم ماسک نمیزنن ما راننده ها هم انسانیم خانواده داریم نحوه برخورد شما با مسافرین بسیار متفاوت با راننده هست امیدوارم تذکرات جدی به مسافرین عزیز که رعایت نمیکنند بدید

  3. با سلام
    لطفا کاری به این خرده پولها هم بکنین
    در هر سفر باید یه پول ده هزارتومانی بگیریم و سه تا پول بدهیم

  4. باسلام طرحهای اسنپ عالیه ولی به لغوهای سفر اهمیت نمیدن رانندگان ناامید میشن یعنی از رانندگان حمایت نمیشه همانطوری که ما در شهرستان مرند طبق قانون تهران کار میکنیم درحالی که از همه تسهیلات بی نصیب هستیم

  5. سلام حساب کاربری من متاسفانه غیر فعال هست بااینکه بنده یک سال ونیم که در اسنپ حضور دارم و امتیاز بالای ۴.۶۶درصد حسابم مسدود شده وغیر فعال شده خواهشا آزاد کنید من باکار در اسنپ خرج خانواده میدم الان چهار روزه بیکارم

  6. سلام خسته نباشیدبه شما مسئولین محترم پیشنهادی داشتم با توجه به اینکه همه جورآزار و اذیت از طرف مشتری همیشه راننده رو مورد هدف قرار میگیره و شما عزیزان با کوچیکترین انتقاد مشتری حساب کاربری ما راننده ها رو مسدود میکنید بهتر نیست که گاهی علت رو از راننده جویا بشوید و یا در صورت تکرار بیش از دو یا سه بار حسابش رو مسدود کنید سالها پیش، سر خ. د بنده این مسئله پیش اومد که که هم خسارت دیدم، هم از مشتری دشنام شنیدم هم حسابم مسدود شد بخاطر همین چندین سال اسنپ رو گذاشتم کنار ولی مشتری بارها ما رو علکی میکشونه به آدرس و نمیاد حتی به تلفنش هم جواب نمیده متاسفانه همیشه انگشت اتهام بسوی راننده بلند میشه

  7. اخه فقط وفقط زورتون به راننده میرسه من همیشه این ماسک رو دهانمه.ولی از ۱۰تا مسافر یکی دوتا ماسک میزنن.بهشون میگی بر میخوره تا اخر سفر انگاری با دشمنشون اومدن سفر.اگه لغو کنی پس این همه راه رو رفتی نتیجش چی میشه.کنسلی هم که اصلا کشکه.شما بگید حالا ما رعایت کنیم اونا چی تکلیف ما رو روشن کنید.تازه کلر هم روشن.دیگه چی شود????

  8. باعرض سلام بنده همیشه ازماسک وموادزدعفونی استفاده میکنم ولی امتیازم عوض اینکه بالابره هروزپایین میادشایدمسافرها بجای نقاط قوت نقاط ضعف ومیزنند

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00