اخبار اسنپ

استفاده از ماسک برای کاربران راننده اسنپ اجباری شد

شیوع کرونا در هفته‌ها و ماه‌های اخیر، سبک زندگی و‌فعالیت‌های اجتماعی همه ما را تغییر داده است. کم‌کم فراموش کرده‌ایم دست دادن با دیگران چگونه بود و ماسک و دستکش به بخش‌های اصلی پوشش‌مان تبدیل شد.

در اسنپ نیز ما جهت حفظ سلامت کاربران راننده و مقابله با شیوع ویروس کرونا ساز‌و‌کارهایی برای رعایت‌بهداشت‌ و پوشش مناسب در نظر گرفته‌ایم.

اخیرا استفاده از ماسک‌ برای کاربران راننده اسنپ اجباری شده است. این قانون جدید فقط برای حفظ بهداشت اعضای ناوگان اسنپ ایجاد شده تا هم سلامت این عزیزان و هم سلامت مسافرانشان طی سفرهای اسنپی حفظ شود. در صورت تمایل شما میتوانید با استفاده از این پست، آموزش تهیه ماسک در منزل، ماسک‌ مورد نیاز خود را در خانه بسازید.

علاوه بر این گزینه‌های ارزشیابی کاربران راننده در انتهای هر سفر تغییراتی داشته و‌گزینه‌های‌ مرتبط با بهداشت مانند استفاده از ماسک به آن اضافه شده است. مسافران از این به بعد در پایان سفر میتوانند به کاربران راننده‌ای که از ماسک استفاده می‌کنند امتیاز مثبت‌ دهند.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۵۷۵ دیدگاه)

  1. سلام آقا، قطعات لنت جلو و عقب قابل فروش در کارفیکس فقط برای پراید و تیبا هست، لطفا برای سمند هم قرار بدید، متشکرم

  2. متاسفانه فقط زورتون به راننده میرسه که ماسک بزن،کولر بزن و …. ولی دریغ از یک پیام که حتی توی اپلیکیشن یا پیامک برای مسافر بفرستید که استفاده از ماسک اجباری هست.
    راننده چه گناهی کرده که باکولر روشن بره دنبال مسافر بعد مسافر ماسک نزده باشه و توی این بی مسافری به خاطر شیوع موج ۵ کرونا مجبور بشه کولر رو تو اوج گرما خاموش کنه و مسافر رو سوار کنه و از آخر هم مسافر به خاطر بی مبالاتی خودش از راننده امتیاز کم کنه

  3. این طرح بسیارعالی است
    برای حفظ سلامت راننده ومسافران عزیز..
    ولی ازکلیه مسافران خواهش میکنم ازماسک استفاده کنند برای حفظ سلامتی خودتان وجامعه

  4. این توصیه هایی که به مسافران میشه قطعا به جدّیت اخطار هایی که به ما راننده ها میشه نیست. هنوز عده کثیری از مسافران هستند که از برنامه اسنپ فقط درخواست دادن رو یاد گرفتن به طور مثال هنوز نمی‌دونن که باید لوکیشن رو دقیق انتخاب کنند طرف میزنه سر خیابون بعد خودش ته خیابون ایستاده تازه طلبکاره که چرا نیومدی تا ته خیابون ومیگن انسانیت مرده آخه مسافر عزیز راننده باید از کجا بدونه که خونه شما ته خیابونه پس اون سیستم مکان یابی برای چیه . طرف هنوز نمیدونه که برای دومسیر بودن باید حتما گزینه مقصد دوم رو انتخاب کنه یا اینکه برای توقف در مسیر باید گزینه توقف رو انتخاب کنه سفر میگیره مبلغش میشه پنج هزار تومن هفت نفر آدم سوار میشن چهار تا مقصد میرن پنج تا توقف در مسیر هم دارن از آخر هم همون پنج تومن رو میدن تا بهشون میگی اینجوری نمیشه باید مبلغ بیشتر بپردازید یا از گزینه های سفر توقف و مقصد های اضافی رو انتخاب کنید ناراحت میشن و در پشتیبانی شکایت میکنن پشتیبانی هم بدون هیچ اطلاعی راننده رو جریمه می‌کنه . واقعا باید برای این موارد یه آموزش جامع به مسافران داده بشه پوزش میخواهم از این همه زیاده گویی درد دل بسیار است اما …

  5. باسلام مجدد میخواستم بگویم خدمتتان که در تمام کامنت ها می‌فرمایید تماس با پشتیبانی بگیرید برادر گرامی برای هر تماس با پشتیبانی ده دقیقه پشت خط می‌مانیم هزینه ی سفر را باید خرج تماس با پشتیبانی کرد برای ماسک وخطای مسافر جون دل پس همان ضربالمثل قدیم میشه آفتابه خرج لحیم؟

  6. راننده ها که ماسک میزنن اما اغلب مسافرا ماسک نمیزنن ما باید چیکار کنیم

  7. باسلام خدمت همکاران گرامی می‌خواهم خدمتتان عرض کنم تمام نمرات منفی که در سیستم برای بنده ثبت میشه متعلق به خود شرکته وگر نه بنده بهترین و کامل ترین مسایل بهداشتی و کمال احترام را برای مسافرم قایلم واز کولر هم برای مسافر وخودم استفاده میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00