شیوع کرونا در هفتهها و ماههای اخیر، سبک زندگی وفعالیتهای اجتماعی همه ما را تغییر داده است. کمکم فراموش کردهایم دست دادن با دیگران چگونه بود و ماسک و دستکش به بخشهای اصلی پوششمان تبدیل شد.
در اسنپ نیز ما جهت حفظ سلامت کاربران راننده و مقابله با شیوع ویروس کرونا سازوکارهایی برای رعایتبهداشت و پوشش مناسب در نظر گرفتهایم.
اخیرا استفاده از ماسک برای کاربران راننده اسنپ اجباری شده است. این قانون جدید فقط برای حفظ بهداشت اعضای ناوگان اسنپ ایجاد شده تا هم سلامت این عزیزان و هم سلامت مسافرانشان طی سفرهای اسنپی حفظ شود. در صورت تمایل شما میتوانید با استفاده از این پست، آموزش تهیه ماسک در منزل، ماسک مورد نیاز خود را در خانه بسازید.
علاوه بر این گزینههای ارزشیابی کاربران راننده در انتهای هر سفر تغییراتی داشته وگزینههای مرتبط با بهداشت مانند استفاده از ماسک به آن اضافه شده است. مسافران از این به بعد در پایان سفر میتوانند به کاربران رانندهای که از ماسک استفاده میکنند امتیاز مثبت دهند.
خیلی از رانندها از کولر استفاده نمیکنند.یا اصلا ماشین کولر نداره.خیلی از مسافر ها ناراضی بودن از این جریان.به نظر من یه فرقی بین کسانی که از کولر استفاده میکنند و کسانی که نمیکنند باید باشه.لطفا رسیدگی بشه.ممنون
خیلی عالی
با سلام موضوع خیلی خوبیه اگه تمام مسافرت نیز آن را رعایت کنند
سلام مسافری که ماسک نمیزنه پس چی چرا فقط راننده را اجبار کردین که ماسک بزنن
سلام وقت بخیر
اگر می شد امکانی فراهم بشه که دلیل کسر امتیازمون را بدون تماس با پشتیبانی متوجه بشیم، نیاز نیست اسمی از مسافر یا غیره باشه، فقط در شرایطی که به زعم خودمون همه چی را رعایت کردیم و امتیاز کسر میشه دوست داریم اشکال کار مون را متوجه بشیم. ممنونم.
با سلام. چشم به دیده منت
ولی اگه قراره هر ۳ساعت ۵هزارتومان برای تعویض ماسک بدیم. دیگه چی برامون میمونه با این قیمت های فوق پایین؟
مسافر نه ماسک میزنه و نه رعایت میکنه.تذکر هم بهش میدیم.میاد امتیازمون رو کم میده
خیلی خوبه مسافرا هم وقتی می بینن رعایت کردی خیالشون راحت تر می شه. اگه هندسپ بهمون سهمیه بدن که عالی می شه.
عالیست ولی متاسفانه اکثر مسافران رعایت نمیکنن.
خسته شدیم از بس که سفر کنسل کردیم.
ببخشید منظورم ۵،۹۳ به ۵،۶۹ بود
سلام از۱۰تامسافر ۱۱تاشون ماسک ندارن