اخبار اسنپ

استفاده از ماسک برای کاربران راننده اسنپ اجباری شد

شیوع کرونا در هفته‌ها و ماه‌های اخیر، سبک زندگی و‌فعالیت‌های اجتماعی همه ما را تغییر داده است. کم‌کم فراموش کرده‌ایم دست دادن با دیگران چگونه بود و ماسک و دستکش به بخش‌های اصلی پوشش‌مان تبدیل شد.

در اسنپ نیز ما جهت حفظ سلامت کاربران راننده و مقابله با شیوع ویروس کرونا ساز‌و‌کارهایی برای رعایت‌بهداشت‌ و پوشش مناسب در نظر گرفته‌ایم.

اخیرا استفاده از ماسک‌ برای کاربران راننده اسنپ اجباری شده است. این قانون جدید فقط برای حفظ بهداشت اعضای ناوگان اسنپ ایجاد شده تا هم سلامت این عزیزان و هم سلامت مسافرانشان طی سفرهای اسنپی حفظ شود. در صورت تمایل شما میتوانید با استفاده از این پست، آموزش تهیه ماسک در منزل، ماسک‌ مورد نیاز خود را در خانه بسازید.

علاوه بر این گزینه‌های ارزشیابی کاربران راننده در انتهای هر سفر تغییراتی داشته و‌گزینه‌های‌ مرتبط با بهداشت مانند استفاده از ماسک به آن اضافه شده است. مسافران از این به بعد در پایان سفر میتوانند به کاربران راننده‌ای که از ماسک استفاده می‌کنند امتیاز مثبت‌ دهند.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۵۷۵ دیدگاه)

  1. پس چرا برای مسافر اجبارنیست و شما میگید سوارش کنید بعدش فقط اطلاع بدید ماسک نزده بود؟
    فرقی در انسان بودن ما و اونا میکنه؟

  2. سلام خسته نباشید… بعضی سفرها خیلی ازمسافر دوریم واین خودش وقت مارومیگیره وهم درامدمون کمتر… اگه اسنپ این مشکل وحل کنه یااینکه مبلغی برای این فاصله درنظر بگیره ممنون میشیم

  3. ما که میزنیم اما مشکل اینجاس از از هر ۳ مسافر حداقل ۱ نفر ماسک نمیزنه به جای اینکه به راننده ها هی پیام بدین به مسافراتون پیام بدید به همین دلیل ما کولر نمیگیرم

  4. باسلام. پیشنهاد میکنم ؛ اسنپ ، ماهانه حداقل دو بسته ۵۰تایی ماسک سه‌لایه‌ی مرغوب در اختیار رانندگان خود قرار دهد که علاوه‌بر کمک هزینه خرید ماسک، عامل تشویقی استفاده از ماسک برای رانندگان و مسافران بهمراه داشته باشد.

  5. سلام من نمیدونم باید چی کار کنیم مسافر امتیاز درست رو بده ظاهر ماشین نظافت تمیز بود کولر هم که گرفته بودیم زیر ۲ دقیقه به مقصدر رسیدم لباسامم که مرتب بود چرا امتیازم هی کم میشه این چند سفر

  6. سلام خسته نباشین من در تاریخ ۵ تیرماه از سایت تی تو بن خرید کردم اما با شماره ای ک خرید کردم اسمم در سایت تی توبن هست ولی مشخصات من نشون داده نمیشه دیروز رفتم برای تعویض روغن .اما نتونستم کارمو انجام بدم ..تماس گرفتم ۳۰ دقیقه منو نگه داشتن اخرم هر چی شارژ داشتم تموم شد …حنی دفعه قبلی دوبار خرید کردم ک قرار بود بار سوم مجانی باشه ک متاسفانه با همون شماره ک قبلا روغن خریدم نتونستم وارد سایت بشم .اما با شماره دوم شد.از شما میخام پیگیری بفرمایین ..بشدت شاکیم از تی تو بن ..بخاطر این همه ضرری ک بمن وارد شده ..و از مدیریت اسنپ میخام پیگیری کنن ..حتی از بابت نصب گاز CNGهم خیلی متضرر شدم‌..الانم یکی از لوله ها نشتی داره ..ولی کی باید جوابگوباشه خدا میدونه ..

  7. کی گفته استفاده از کولر از شیوع کرونا جلوگیری میکنه
    با این قیمت های ضعیف کولرم بگیریم؟

  8. سلام اگر برای سلامتی راننده هم ارزش قائل هستید لطف کنید گزینه لغو سفر برای مسافری که ماسک نداره حتی بهش هم ماسک میدی نمیزنه ،بذارین عالی میشه به خدا ما هم خانواده داریم آنقدر فقط به راننده فشار نیارین

  9. تکلیف کسانی که میگن ما واکسن زده ایم و ماسک نمیزنن بهشونم که میگم ماسک بزنید بر میخوره قصد دعوا دارن

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00