شیوع کرونا در هفتهها و ماههای اخیر، سبک زندگی وفعالیتهای اجتماعی همه ما را تغییر داده است. کمکم فراموش کردهایم دست دادن با دیگران چگونه بود و ماسک و دستکش به بخشهای اصلی پوششمان تبدیل شد.
در اسنپ نیز ما جهت حفظ سلامت کاربران راننده و مقابله با شیوع ویروس کرونا سازوکارهایی برای رعایتبهداشت و پوشش مناسب در نظر گرفتهایم.
اخیرا استفاده از ماسک برای کاربران راننده اسنپ اجباری شده است. این قانون جدید فقط برای حفظ بهداشت اعضای ناوگان اسنپ ایجاد شده تا هم سلامت این عزیزان و هم سلامت مسافرانشان طی سفرهای اسنپی حفظ شود. در صورت تمایل شما میتوانید با استفاده از این پست، آموزش تهیه ماسک در منزل، ماسک مورد نیاز خود را در خانه بسازید.
علاوه بر این گزینههای ارزشیابی کاربران راننده در انتهای هر سفر تغییراتی داشته وگزینههای مرتبط با بهداشت مانند استفاده از ماسک به آن اضافه شده است. مسافران از این به بعد در پایان سفر میتوانند به کاربران رانندهای که از ماسک استفاده میکنند امتیاز مثبت دهند.
سلام
ما که ماسکمونو میزنیم و پروتکل های بهداشتی را هم رعایت میکنیم
الوعده وفا
شما قبل از خردادماه در جهت پاسخ به درخواست بنده جهت گاز سوز کردن خودرو پیام دادید که خودروی بنده مشمول گاز سوز شدن هست لذا۲۰ خرداد به بعد به شما اعلام کرده و شما را به محل منظور جهت گازسوز کردن معرفی می کنیم اما هیچ خبری که نشد هیچ، چندین مرتبه پیام دادیم و از جواب خبری نشد مثل اینکه اصلا کسی به کسی نیست
تماس میگیریم ۱دقیقه مونده به وصل شدن به کارشناس، قطع میشه.
انصاف و وجدان هم چیز خوبیه.
????????????
سلام
بنده تاالان کوچکترین حرکتی که باعث ناراحتی مسافربشه انجام ندادم فقط اگر از دست انداز وچاله چوله خیابان ناراحت شده باشن ،سعی میکنم تااا حدامکان تماس نگیرم که به مبدا رسیدم، ماسک حتما میزنم اماااااا هر روز امتیازم کمتر میشه. اونم دلیلش اینه امتیاز رو از کم به زیاد طراحی شده اگر امتیاز روی۵ باشه تا مسافر بخاطر منفی بودن کم کنه بهتر جواب میده چون مسافر تلاش میکنه هرر چه زودتر برنامه اسنپ رو ببنده و امتیاز نمیده که صفر ثبت میشه
فقط راننده الزامیه ۷۰ درصد مسافران ماسک نمیزنن اونا تگلیفشون با گیه. اسنپ یا راننده بد یاد گرفتین که به خاطر سود خودتون راننده را فدا میکنید در صورتی که راننده است که اسنپی هست با این کارتون فقط مسافرو پر توقو میکنید.
باسلام به کلیه همکاران اسنپ.بنده یک سوال دارم از مسئول محترم.که اینکه چرا همه تشویقها وامتیازات را از روی نمره مسافر به رانندگان فرض میکنید؟چرا مارو همیشه زیر پرچم مسافرها قرار میدید؟اکثرمسافران که اصلا کاری به این کارها ندارن..مگه اسنپ غیر از این راه راهی برای امتیاز دادن ندارد؟خواهشن حرصیت رانندگان زحمتکش رازیرپرچم مسافران نزارید.چونکه خیلی متفاوتن.ممنون
منکه تا بحال برای یکبار هم نبوده که از ماسک وکولر استفاده نکرده باشم اما امتیازم بالاتر از ۷۱نرفته واز تمام مسافرین شاکیم چون اکثرشون عقدده این ومتاسفانه شما جانب مسافر رو می گیرین و از راننده حمایت نمی کنین وپاداش گولر هم. واریز نکردین برای همین اسنپ رو تعطیل کردم
با سلام و خسته نباشی خدمت تمامی کارکنان اسنپ قرار بود ماشین من دوگانه cng بشه بهم خبر بدن الان دوماهه هیچ خبری نشد لطفا پیگری کنید
سلام.ابراهیم.هستم.از.رشت.ماسک.خوبه.ولی.مسافر.رعایت.نمیکنه.
سلام
شما توقع دارید ما ماسک بزنیم میگیم قبول
شما توقع دارید کولر بگیریم قبول
ولی وقتی فضای ماشین بسته است
چطور توقع دارید از کرونا هم مسافر هم راننده در امان باشه وقتی کولر بزنیم شیشه ها باید بالا باشه پس اون ماسک هیچ تاثیری نداره که نداره
چون مطمئنا اگه یه نفر ناقل باشه
بقیه رو دچار میکنه
تورو خدا بیان منطقی باشیم
شما گزینه عجله دارم رو گذاشتین
اگه در حین عجله کردن تصادف کنیم
کی جواب گو هست مسافر یا اسنپ
کم کم دارین کاری میکنین کسی دورو بر اسنپ نیاد
سلام به همه عزیزان
وقتی زدن ماسک برای سلامتی خودمون یعنی (بنده ، شما و جامعه) الزامیست ، بنظرتون نزدن ماسک یک توهین به
همگان بحساب نمیاد ؟
پس ماسک میزنیم تا زمانیکه
کرونا ریشکن بشه و زندگی به حالت عادی برگرده انشاا…
سلام دوماه اسنپ مشغول به کارم ولی ماشین دو هفته شده که خراب بوده نوبت گاز که شده پیام اومده تعلق نمیگیره نمیدونم جی بگم همه جا حق منو خوردن اینجا هم روش