
شیوع کرونا در هفتهها و ماههای اخیر، سبک زندگی وفعالیتهای اجتماعی همه ما را تغییر داده است. کمکم فراموش کردهایم دست دادن با دیگران چگونه بود و ماسک و دستکش به بخشهای اصلی پوششمان تبدیل شد.
در اسنپ نیز ما جهت حفظ سلامت کاربران راننده و مقابله با شیوع ویروس کرونا سازوکارهایی برای رعایتبهداشت و پوشش مناسب در نظر گرفتهایم.
اخیرا استفاده از ماسک برای کاربران راننده اسنپ اجباری شده است. این قانون جدید فقط برای حفظ بهداشت اعضای ناوگان اسنپ ایجاد شده تا هم سلامت این عزیزان و هم سلامت مسافرانشان طی سفرهای اسنپی حفظ شود. در صورت تمایل شما میتوانید با استفاده از این پست، آموزش تهیه ماسک در منزل، ماسک مورد نیاز خود را در خانه بسازید.
علاوه بر این گزینههای ارزشیابی کاربران راننده در انتهای هر سفر تغییراتی داشته وگزینههای مرتبط با بهداشت مانند استفاده از ماسک به آن اضافه شده است. مسافران از این به بعد در پایان سفر میتوانند به کاربران رانندهای که از ماسک استفاده میکنند امتیاز مثبت دهند.
درود به همگی زحمت کشان اسنپ،مارانندگان وقتی الزامی هم نبود ماسک صبح تاشب رو صورتمون بود، کولر روشن کردن باعث شیوع بیشترمیشود چون شیشه ها بالاست ودریک فضای کوچک چهارپنج نفردرحال تنفس هستند
سلام.
ببخشید یزد هیچ نوع خدماتی برا کاربران اسنپ نداره؟
شنبه کل حساب من رو صفر زدن. پس کارکرد من چی میشه.
ای کاش مسافرین محترم همینجور که مبدا رو درست میزنن مقصد رو هم درست میزدن. یا لااقل بیشتر بزنن. چرا همه کمتر میزنن
خیلی عالی
چراامتیازمن ۵/۱۴شود۴/۹۳برای چی این کارکی انجام میددلیلش هم بگه ماهم بعدونیم
سلام. من راننده تقریبا فعالی هستم. ولی ساکن شهرستان کوهدشت لرستان هستم. میشه لطف کنید بگید چرا اسنپ تو شهر ما سرویس دهی ندارن!؟
لطفا برای سوارشدن چهار پنج نفر فکری کنید بعد هم باید دوسه جا ترمز کنیم
خیلی خوبه ولی متاسفانه من هر سری مسافر سوار میکنم هیچکدومشون ماسک ندارن اینقدر مسر بر ماسک زدن سفیر هستین لااقل یه فکری برل مسافرا بکنین که ماسک نمیزنن بااقل یه ارزش یابی هم برا مسافرا در نظر بگیرین من چندین بارم با به پشتیبانی اسنپ اطلاع دادم اما متاسفانه هیچ عکس العملی ندیدم
سلام یه خسته نباشید وخدا قوت میگم به همه همکاران دراسنپ .یاعلی
وقتی مسافر ماسک نمیزنه منم کولر نمیگیرم و بجاش پنجره ها رو تا اخر میدمپایین