اخبار اسنپ

استفاده از ماسک برای کاربران راننده اسنپ اجباری شد

شیوع کرونا در هفته‌ها و ماه‌های اخیر، سبک زندگی و‌فعالیت‌های اجتماعی همه ما را تغییر داده است. کم‌کم فراموش کرده‌ایم دست دادن با دیگران چگونه بود و ماسک و دستکش به بخش‌های اصلی پوشش‌مان تبدیل شد.

در اسنپ نیز ما جهت حفظ سلامت کاربران راننده و مقابله با شیوع ویروس کرونا ساز‌و‌کارهایی برای رعایت‌بهداشت‌ و پوشش مناسب در نظر گرفته‌ایم.

اخیرا استفاده از ماسک‌ برای کاربران راننده اسنپ اجباری شده است. این قانون جدید فقط برای حفظ بهداشت اعضای ناوگان اسنپ ایجاد شده تا هم سلامت این عزیزان و هم سلامت مسافرانشان طی سفرهای اسنپی حفظ شود. در صورت تمایل شما میتوانید با استفاده از این پست، آموزش تهیه ماسک در منزل، ماسک‌ مورد نیاز خود را در خانه بسازید.

علاوه بر این گزینه‌های ارزشیابی کاربران راننده در انتهای هر سفر تغییراتی داشته و‌گزینه‌های‌ مرتبط با بهداشت مانند استفاده از ماسک به آن اضافه شده است. مسافران از این به بعد در پایان سفر میتوانند به کاربران راننده‌ای که از ماسک استفاده می‌کنند امتیاز مثبت‌ دهند.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۵۷۴ دیدگاه)

  1. سلام
    چرا گزینه به عنوان کنسل کردن نداشتن مایک نمیگذارن
    مسافر بدون ماسک سوار میشه
    مسافر سیگار میکشه
    تا میگی این کار انجام نده
    یا ماسک بزن
    بعد پایین شدن همه گزینه ها رو منفی میده

  2. اگه میتونید مسافران رو هم اجبار کنید ماسک بزن ۹۰ درصد سفرها مسافران بدون ماسک هستن فقط زورتون به رانندها میرسه به همین دلیل چند ماهی میشه سفری انجام ندادم

  3. می‌دونم جواب نمی‌دین ولی اکثر مسافرت بدون ماسک هستن . لطفاً مثل کولر اجباری هست که هر دقیقه رو برنامه میاد برای مسافرانم بنویسم ماسک اجباری هست . سوار نمی‌کنیم سفر لغو میکنیم جریمه میشیم .

  4. وقتی مسافر ماسک نزده استفاده از کولر کار اشتباهیه چون پنجره ها رو باید ببندیم و فضای بسته ست.

  5. اسنپ از رانندها خواسته ماسک بزنن
    آیا مسافری که ماسک نداره ما حق داریم پیادش کنیم
    بعد نمره منفی یا هزینه لغو واسه من ثبت نمیشه
    شرکت باید درمورد این شرایط به رانندگان راهنمایی کنه
    نه فقط هزینه کمیسیون بگیره
    ما راننده ها بیشتر در خطر هستیم ممکنه بیمار بشیم نه مسئولین شرکت
    پس راننده باید این مسافر پیاده کنه و شرکت نه نمره منفی نه هزینه کنسلی از ما بگیره
    چند بار واسه خودم پیش اومده و لغو سفر زدم شرکت هم سریع از من هزینه کم کرده
    پس این همه سختگیری فقط واسه راننده
    چون پول از سمت مسافر میاد تذکر من یا نرفتن اون سفر به ضرر شرکته
    بعضی از مسافرها از سفر رازی هستن ولی ثبت نمیکنن
    چرا شرکت در مورد سفرهایی که نظری ثبت نمیشه نمره به ما نمیده
    ما ایرانی ها اگه همه رفتار طرف مقابل صحیح باشه میگیم وظیفه طرف ولی همین که یکی از شرایط منفی رو میبینیم نظر منفی میدیم به طرف

  6. امیدوارم که برای مسافر هم ماسک رو اجباری کنید.
    امروز مسافری رو سوار کردم ماسک نزده بود.
    وقتی گفتم که ماسک بزنید به من گفتند که واکسن زده‌ایم و تا آخر ماسک نزدن.
    هر بار هم تو اپلیکیشن میگم مسافر ماسک نزده بود هیچ تأثیری ندارد.

  7. باسلام فقط به راننده تاکیدمستمرنکنید.مسافرا از زمانی که هواگرم شده متاسفانه آقایون نودنه درصد خانوما سی درصدازماسک استفاده نمیکنن.بنده هم مرتب کولرم روشنه دوسه روزی یه مسافرآقا ماسک زده سوارمیکنم.بازدم خانوماگرم.بنده خانواده دعوام میکنن میگن کولرروشن نکن کرونامیگیرچون مسافرماسک نمیزنه.باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00